Huomio, tein kasvisrisoton
Vaikka olen iso mies. Tekeekö tämä homoksi? Hyvää tosin tuli kun lisäsi parmesaania mukaan.
Kommentit (22)
Ei se tee. Mun mies on hyvin iso, ja tekee kasvisrisottoa, mut ei oo muuttunut homoksi.
Mitä laitoit?
Vierailija kirjoitti:
Ei se tee. Mun mies on hyvin iso, ja tekee kasvisrisottoa, mut ei oo muuttunut homoksi.
Mitä laitoit?
Parsaa, parsakaalia, sipulia, porkkanaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laitoit?
Parsaa, parsakaalia, sipulia, porkkanaa
Luulenpa, että vielä muutama minuutti, niin alkaa euroviisut kiinnostaa.
Teitkö ihan oikean risoton vai "suomirisoton"?
Vierailija kirjoitti:
On tärkeää, että kerrot, aloittaja. Luulen, että täällä on useampikin ihminen valmiina pätemään.
Kohta alat tanssahtelemaan ja toteat Freddy Mercuryn olevan juuri sopivaa ruokamusaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tärkeää, että kerrot, aloittaja. Luulen, että täällä on useampikin ihminen valmiina pätemään.
Tiedän että on. Ei varmaan ollut "oikea" risotto. En väsännyt lientä etukäteen valmiiksi. Kun kasvikset oli kuullotettu riisi mukaan pannulle, sillekin hetken kuumennus, sitten liemikuutio ja keitettyä vettä perään. Sekoittelua. Vähän piti vettä lisätä.
Ei auta parmesaani se on menoa nyt.
Risottoon pitää lisätä kasvislientä tai valkoviiniä riisin joukkoon hitaasti koko ajan sekoittaen, maltillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Risottoon pitää lisätä kasvislientä tai valkoviiniä riisin joukkoon hitaasti koko ajan sekoittaen, maltillisesti.
Minusta on mahtavaa, että ihmiset jaksavat päteä risotonvalmistamisella vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja sen kasvinliemen tekoon on tietysti käytetty koko aamupäivä. Tiedetään.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin ajattelin kunnes katsoin jonkun italialaisen videon jossa kokki kertoi testanneensa kaataa kaikki liemi kerralla eikä lopputuloksessa ollut eroa. Kokeilin itsekin ja eipä tosiaan ollut eroa, ei tarvitse enää seisoa hellan vieressä kaatelemassa ja sekoittelemassa koko valmistusaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Risotto on todellisten besserwisserien ruoka.
Tuleeko se naapurin selkäkarvainen nallekarhu kynttiläillalliselle vai miksi olet noin panostanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin ajattelin kunnes katsoin jonkun italialaisen videon jossa kokki kertoi testanneensa kaataa kaikki liemi kerralla eikä lopputuloksessa ollut eroa. Kokeilin itsekin ja eipä tosiaan ollut eroa, ei tarvitse enää seisoa hellan vieressä kaatelemassa ja sekoittelemassa koko valmistusaikaa.
Minä myös olen kotona tämän todennut. Maku tulee arborioriisistä, parmesaanista ja hyvästä liemestä, ja on ihan samantekevää kaataako kaiken kerralla vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko se naapurin selkäkarvainen nallekarhu kynttiläillalliselle vai miksi olet noin panostanut?
yritän laihduttaa että jaksaisi köyriä innokkaammin naisystävän kanssa, mutta käykö tässä nyt hassusti :-O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yritän laihduttaa että jaksaisi köyriä innokkaammin naisystävän kanssa, mutta käykö tässä nyt hassusti :-O
Kyllä kuulostaa homolta minusta tuommoinen ulkonäön ajatteleminen ja parmesaanit. Tai vähintää metroseksuaalilta, ja kaikkihan tietää, että sehän on jo melkein homoutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risotto ei kyllä oikein auta laihduttamaan.
Kyllä, odottelepa puoli tuntia, niin alkaa tehdä mieli miestä.