Suomalaiset eivät koskaan pidä sorretun ja epäoikeudenmukaisen kohtelun uhrien puolia
...vaan aina nuoleskelevat niitä rikkaita ja korkeassa asemassa olevia ihmisiä, jotka myös ovat samalla näitä sortajia. Heitä kiinnostaa vain, miten parantaisivat omia asemiaan tai varallisuuttaan näiden yläpuolellaan olevien nilkkojen avulla ja siksi nuoleskelevat. Onko siis mikään ihme, että tämän systeemin uhrit suhtautuvat lähtökohtaisesti varautuneesti kaikkiin suomalaisiin, koska heistä 99% on näitä sorron hyväksyjiä? Kuvio ei muutu kouluajoista miksikään. Aikuisissa on yhtä lailla työpaikoilla kiusaajat, kiusatut ja hiljaiset hyväksyjät, jotka mielistelevät kiusaajia. Ovat heidän kanssaan yhtä hymyä, toisin kuin kiusattujen kanssa. Kiusattuja pitää varalta vähän kiusata itsekin, että on edes paremmassa asemassa kuin se kaikkein huonoimmassa asemassa oleva. Hänen avullaan on kätevää nousta itse edes vähän ylemmäs, kun astuu hänen päälleen.
Kommentit (51)
Suomalaisia tosiaan määrittää sellainen avuton kohtaloon alistuminen. Kun paskaa tulee niskaan, niin koetaan että niin sen pitää ollakin ja siinä sitten istutaan. Ja jos jollakulla toisella menee huonosti, tyytyköön kohtaloonsa ja käydäänpä vielä potkaisemassa että varmasti ymmärtää ettei kannata edes yrittää.
Minä ainakin pidän sorrettujen puolta ja autan heikkoja! Tämä tämmöinen hyväntahtoinen reiluus on parasta mitä maailmassa on!
Ainakaan suomalaiset naiset. Miesten asevelvollisuus on objektiivisesti sukupuoleen perustuvaa syrjintää mutta av tädit alapeukuttaa jos siitä uskaltaa jotain kirjoittaa
Ihmiskunnassa KAIKKI nuoleskelevat niitä joiden kautta he voivat nostaa omaa asemaansa.
Vierailija kirjoitti:
"Heikko-osaisten" olosuhteista Suomessa päätellen väite ei pidä paikkaansa. Jos ei yhtään välitettäisi, olisi olosuhteet aivan erilaiset.
Millä tavalla suomalaisilla heikko-osaisilla menee paremmin kuin muualla? Kyllä täälläkin riittää esim. asunnottomia. Ihan vain esimerkiksi. Vaikka en itse nyt juuri heistä puhunutkaan, vaan ahkerista ja lainkuuliaisista pienipalkkaisista ihmisistä esimerkiksi. Joista useimmat tekevät työtä uutterammin kuin korkea-arvoisemmat pomonsa, jotka lähinnä lomailevat ja joiden puhelimiin vastaa vastaaja.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan suomalaiset naiset. Miesten asevelvollisuus on objektiivisesti sukupuoleen perustuvaa syrjintää mutta av tädit alapeukuttaa jos siitä uskaltaa jotain kirjoittaa
NYthän siihen tuli muutos?
Vaihda sukupuolesi naiseksi. Ei ole enää asevelvollisuutta.
Ja täälläkin: K K k, Kiusaajien Klubi koolla.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on etuja aivan riittävästi, kuten hyvä veli -verkosto. Miehet suosivat toisiaan naisten kustannuksella. Miehillä on sellainen yhteishenki, että naiset halutaan pitää ulkona parhailta paikoilta. Naiset puolestaan suosivat miehiä eivätkä työpaikkakiusaa heitä.
No miksi et pidä heidän puoliaan?
Vierailija kirjoitti:
No miksi et pidä heidän puoliaan?
Kyllä minä pidän. Mutta yksinään on tosi vaikea saada mitään aikaan. Kun ehdotan jotain millä saataisiin sorto loppumaan, niin edes sorretut itse eivät halua sitä.
Muuta sinä vaikka sinne Venäjälle jos Suomalaiset noin paljon kiukuttaa.
Mutta myönnän sentään itse tosiasiat. Että nyt sinua kohdellaan tosi väärin ja paskasti.
Kummallista. Ties kuinka monetta kertaa suomalset ovat "maailman onnellisin kansa".
Vierailija kirjoitti:
Muuta sinä vaikka sinne Venäjälle jos Suomalaiset noin paljon kiukuttaa.
Ei ole rahaa muuttaa, se maksaa paljon varsinkin jos toiseen maahan muuttaa. Lopeta itse se narsistien perseidennuolenta.
Postmoderni intersektionaalinen marxilainen ideologia VS. Demokratia.
Ei ole olemassa mitään vähemmistöjä, ryhmiä jotka voitaisiin selkeästi määritellä.
Postmodernin ideologian 1. valhe. Me olemme lopulta kaikki kuitenkin yksilöitä.
Kuviteltujen vähemmistöjen moraali ja etiikka ei ole yhtään sen korkeammalla kuin muidenkaan.
Postmodernin ideologia 2. valhe. Me olemme lopulta kaikki kuitenkin yksilöitä.
Koska ei ole olemassa tarkasti rajattavia vähemmistöjä, niin ei ole järkevää antaa niille erityisoikeuksia tai etuja.
Se johtaa vain vastakkainasetteluun. Demokratiassa kaikilla yksilöillä on samat oikeudet ja edut.
Kommunismissa ei ole, vaikka se niin väittää. Postmodernin ideologia 3. valhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on etuja aivan riittävästi, kuten hyvä veli -verkosto. Miehet suosivat toisiaan naisten kustannuksella. Miehillä on sellainen yhteishenki, että naiset halutaan pitää ulkona parhailta paikoilta. Naiset puolestaan suosivat miehiä eivätkä työpaikkakiusaa heitä.
Kerroppa nyt sitten ihan omin sanoin mitä etuja ja oikeuksia miehillä on mitä naisilla ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunnassa KAIKKI nuoleskelevat niitä joiden kautta he voivat nostaa omaa asemaansa.
Ei ainakaan todelliset Jeesuksen seuraajat. Nimikristityistä varmaan monikin valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa nyt sitten ihan omin sanoin mitä etuja ja oikeuksia miehillä on mitä naisilla ei ole?
Tein sen jo. Ei löydy paperista mutta kaikki tietää että elävästä elämästä löytyy. Ei lakikirjassa kerrota rasismistakaan mutta silti sitäkin löytyy.
Valitsisitko itse ennemmin elämän naisena, kun ei tarvi mennä armeijaan?
Valhetta koko aloitus, täälläkin haukuttuja aina joku puolustaa. Ap:n kannattaisi avata silmänsä, maailma ei todellakaan ole niin mustaavalkoinen, kun annat ymmärtää.
Tervetuloa tsekkaamaan naisvaltaiset matalapalkka-alat.