Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset eivät koskaan pidä sorretun ja epäoikeudenmukaisen kohtelun uhrien puolia

Vierailija
03.02.2023 |

...vaan aina nuoleskelevat niitä rikkaita ja korkeassa asemassa olevia ihmisiä, jotka myös ovat samalla näitä sortajia. Heitä kiinnostaa vain, miten parantaisivat omia asemiaan tai varallisuuttaan näiden yläpuolellaan olevien nilkkojen avulla ja siksi nuoleskelevat. Onko siis mikään ihme, että tämän systeemin uhrit suhtautuvat lähtökohtaisesti varautuneesti kaikkiin suomalaisiin, koska heistä 99% on näitä sorron hyväksyjiä? Kuvio ei muutu kouluajoista miksikään. Aikuisissa on yhtä lailla työpaikoilla kiusaajat, kiusatut ja hiljaiset hyväksyjät, jotka mielistelevät kiusaajia. Ovat heidän kanssaan yhtä hymyä, toisin kuin kiusattujen kanssa. Kiusattuja pitää varalta vähän kiusata itsekin, että on edes paremmassa asemassa kuin se kaikkein huonoimmassa asemassa oleva. Hänen avullaan on kätevää nousta itse edes vähän ylemmäs, kun astuu hänen päälleen.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset lyö aina lyötyä. Reiluus ei ole se vahvuus, jonka suomalaiseen voi yhdistää. Luihu ja kusipää kuvaavat suomalaista täydellusesti.

Vierailija
2/51 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyöttömänä tämän huomaa täydellisesti.

Kiusaajakansa. Hisroria on muovannut sellaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lienee muissa maissa?

Vierailija
5/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö koskaan eikä ikinä?

Vierailija
6/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralla-lalla-laa, ei ole minun ongelma! Ralla-lalla-laa!

Asia koskee sinuakin, jos olet raukkamainen johtajien perseennuolija.

Vierailija
7/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ala puuttumaan toisten asioihin!

Vierailija
8/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käskikö sun terapeutti rallatella noin aina kun alkaa ahistaa? Toimiiko?

Vierailija
9/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ja tästä on tulossa iso hirveä ongelma. Eläkeläisille ei riitä hoitajia ja ne jotka ovat kokeneet vääryyttä eivät vapaa-ajalla auta ketään ilmaiseksi.

Ihanaa saan levätä ja juoda kahvia vapaa-ajalla. En tule tekemään mitään muuta. Muut ihmiset saavat olla niin isoissa ongelmissa kuin tykkäävät.

Vierailija
10/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ihan kauheasti jaksa puolustaa ihmisiä jotka ei itse suostu tekemään mitään asioiden parantamisen eteen vaan syyllistää, uhriutuu ja vaatii kaikilta muilta omien asioiden parantamista. Hyvin harvoin asiat paranevat itseltä jos itse ei suostu siihen asioiden parantamiseen

Ei ollut kysymys mistään pummeista vaan ihmisistä, jotka tekevät työnsä yhtä hyvin ja usein paremminkin kuin keskivertoporukka. Syy alaspainamiseen on jossain ihan muualla.

Vierailija
11/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotetaan silti kovasti arvonantoa, joka kuuluu ei-nynnypalleroiselle aikuiselle.

Vierailija
12/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ala puuttumaan toisten asioihin!

Miksi en? Sorretut toivovat, että heidän asioihinsa puututaan.

Vierailija
13/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, joka pitää sorrettujen puolta. Ei voida sanoa, ei koskaan.

Vierailija
14/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa koskea koko ihmiskuntaa, ei suomalaisia pelkästään. Ihminen on luontainen opportunisti. Se on osa selviytymisviettiä.

Vierailija
15/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ihan kauheasti jaksa puolustaa ihmisiä jotka ei itse suostu tekemään mitään asioiden parantamisen eteen vaan syyllistää, uhriutuu ja vaatii kaikilta muilta omien asioiden parantamista. Hyvin harvoin asiat paranevat itseltä jos itse ei suostu siihen asioiden parantamiseen

Ei ollut kysymys mistään pummeista vaan ihmisistä, jotka tekevät työnsä yhtä hyvin ja usein paremminkin kuin keskivertoporukka. Syy alaspainamiseen on jossain ihan muualla.

Itse en kyllä puhunut pummimisesta sanallakaan

Vierailija
16/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Suomihan on tutkitusti yksi maailman epäempaattisimmista maista joten ei ihme.

Vierailija
17/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotetaan silti kovasti arvonantoa, joka kuuluu ei-nynnypalleroiselle aikuiselle.

Tää viesti tarkoitti siis kompata aloitusta.

Vierailija
18/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista tästä kuvauksesta itseäni enkänlåhimmäisiäni. Osa poliittisita puolueista saattaa olla lähellä tuota ap:n esittämää ajatusmaailmaa, mutta onneksi nekin on oppositiossa

Vierailija
19/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä puhunut pummimisesta sanallakaan

Mitä sitten tarkoitit?

Vierailija
20/51 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heikko-osaisten" olosuhteista Suomessa päätellen väite ei pidä paikkaansa. Jos ei yhtään välitettäisi, olisi olosuhteet aivan erilaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi