Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariutuvatko tuttavapiirisi naiset ylöspäin?

Vierailija
03.02.2023 |

...ja kerro vähän millaisesta taustasta olette (ikä, koulutus?) Kiinnostavaa että onko arvopohja tässäkin asiassa muuttumassa.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko nostaa ja edes vähän riidellä?

Vierailija
102/103 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä. Minä olen pariutunut alemmin koulutetun ja alemmasta sosioekonomisesta taustasta olevan kanssa (tosin vanhempani ovat ensimmäisen polven akateemisia eli isovanhemmat meillä on farmareita/duunareita molemmat). Kaveripiirissä paljon esim. sh ja amk-insinööripareja, akateemiset on pääasiassa pariuneet toisten akateemisten kanssa jne. Siskoni on tohtori ja miehensä perusmaisteri. Yksi korkeakoulutettu kaveri tuntuu hommaavan ties mitä luuserimiehiä, joilla ei ole töitä eikä koulutusta. Sama kyllä oikeastaan myös vanhempieni sukupolvessa (meidän suvussa), aika ns samaa tasoa on pariskunnat. Olen 33v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan tosi samalla tasolla. Esim. -87 syntynyt nainen ja mies, molemmat VTM, tulotaso sama, naamasta saman näköisiä, sama tyyli ja musiikkimaku, samankaltaiset elintavat ja arvot, yhteiset kaverit, samanlaiset seksimieltymykset ja sama huumorintaju. 

Tai sitten esim. 90-luvun alussa syntynyt pariskunta joista toinen sairaanhoitaja ja toinen raksahommissa, molemmat hoikkia pitkiä blondeja, samanlainen perhetausta ja kaveripiiri yhteisiä jne.

No mahtaa olla aika tylsä liitto maistereilla. 

Tuohan ois pahinta mitä voi tehdä,mennä naimisiin itsensä kanssa.

Joo onhan se paljon kivempaa ja jännempää jos parisuhteessa on koko ajan jotain ristiriitaa kun arvot, tavat, huumorintaju ja mieltymykset ei sovi yksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän