Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikallisessa S-marketissa laskiaispullat 4.40 e / 2 kpl

Vierailija
03.02.2023 |

Ei siis 17, ei 14 eikä 35 e, kuten täällä joku itsepintaisesti yrittää väittää.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pisti elämän risaiseksi ja ostin Vauva-palstan innoittamana 2 Runebergin torttua Äss-marketista. 

Maksoi 3,59€. Söin jo toisen. Toisen säästän ehkä sunnuntaille, kun on se varsinainen Ruuneperinpäivä.

Melkoista luksuselämää. Tällä pärjääkin loppuvuoden.

Minäkin ostin kahden laskiaispullan paketin palstan innoittamana 😂 Oli kauhean vaikea valinta kun oli kaikenmaailman kinuskipullaa ja mustikkapullaa siellä. Otin mantelimassalla ja kermavaahdolla täytetyt. Mies tykästyi siihen pläjäykseen niin paljon että kysyi osaanko leipoa sellaisia, tuli paineita nyt

Pullan leipominen on maailman helpointa hommaa ja se taito yleensä opitaan äidiltä tyttärelle. Meillä leivottiin pullaa joka viikko. 

Vierailija
22/34 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pisti elämän risaiseksi ja ostin Vauva-palstan innoittamana 2 Runebergin torttua Äss-marketista. 

Maksoi 3,59€. Söin jo toisen. Toisen säästän ehkä sunnuntaille, kun on se varsinainen Ruuneperinpäivä.

Minäkin maksoin Prismassa 3,49e kahdesta runebergintortusta. Halvimmat laskiaispullat olisi olleet 3,59e/2kpl, kalleimmatkin 5,19 ja ne on gluteenittomia.

Minä maksoin prismassa 2,80 euroa kahdesta runebergintortusta

Kilo hinta on vähintään  15 euroa sokeri vehnäjauho tortusta. Suosittelisin itse tekemään. 

Onhan ne itsetehdytkin "sokeri vehnäjauho torttuja". Yksilöhinta olisi tietenkin alempi itsetehtynä, mutta koko taikinan hinta paljon korkeampi. Mulle riittää se yksi torttu, en halua pellillistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ostin kahden laskiaispullan paketin palstan innoittamana 😂 Oli kauhean vaikea valinta kun oli kaikenmaailman kinuskipullaa ja mustikkapullaa siellä. Otin mantelimassalla ja kermavaahdolla täytetyt. Mies tykästyi siihen pläjäykseen niin paljon että kysyi osaanko leipoa sellaisia, tuli paineita nyt

Pullan leipominen on maailman helpointa hommaa ja se taito yleensä opitaan äidiltä tyttärelle. Meillä leivottiin pullaa joka viikko. 

Täydellistä mantelimassan reseptiä tässä nyt haetaankin!

Vierailija
24/34 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona ei saa tehtyä yhtä hyvää kermavaahtoa kuin kaupan pullissa, mllähän reseptillä mahtavat sen kermavaahdon tehdä. On koostumukseltaan erilaista kuin kotona tekisi

Vierailija
25/34 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää laskiaispullista kun ne on niin hankalia syödä siististi, se kermavaahto siinä välissä vaan leviää ja sotkee paikkoja. Kukahan valopää on moisen leivoksen keksinyt...

Syö se kansiosa ensin niin ei sotke.

Siitä jää suuhun pyörimään ikävä pahvinen ja plastiikkinen jälkimaku.

Vierailija
26/34 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIEDOTUS!

S-marketissa havaittu laskiaispullaa!

TIEDOTUS PÄÄTTYY!

Vierailija
27/34 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 2,20 e/kpl.

Vierailija
28/34 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on 2,20 e/kpl.

Eli 4,40e/2 kpl niinkuin oli otsikossakin.

Vierailija
29/34 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei leivottu koskaan mitään kun olin lapsi.

Vierailija
30/34 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin verenluovutuksessa. Söin 2

Vierailija
31/34 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patisserie Teemu Auran 2 laskiaispullaa näyttivät olevan Redin K-marketissa 9,80 euroa.

Vierailija
32/34 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa on tällä viikolla Runebergin tortut 2.95/2kpl

Vierailija
33/34 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin maksoin Prismassa 3,49e kahdesta runebergintortusta. Halvimmat laskiaispullat olisi olleet 3,59e/2kpl, kalleimmatkin 5,19 ja ne on gluteenittomia.

Cittarissa taas maksoi kaksi torttua 3,99 e. Ostin kaksi pakettia, että on koko perheelle. Ihanan hinnakasta. Onneksi en ole köyhä enkä kipeä. Tai no, kipeä ehkä.

Vierailija
34/34 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilo hinta on vähintään  15 euroa sokeri vehnäjauho tortusta. Suosittelisin itse tekemään. 

Minä en suosittele, jos haluaa vain yhden tortun tai yhden pullan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme