Mistä ostatte verhot kotiin?
Siis te, jotka suositte kuviollisia verhoja. Yksivärisiä verhoja löytyy erilaisia vaikka ja mistä, mutta niitä kauniita kuviollisia ei oikein tunnu enää olevan missään. Mitään Marimekkoa tai Vallilaa en halua, kangaskaupan kankaat taas ovat liian kalliita, netistäen halua tilata, koska haluan nähdä kankaan ja värit ennen ostopäätöstä.
Onko mitään liikettä, jota voisitte suositella?
Kommentit (26)
Jos kangaskaupassa on liian kallista niin et sitten varmaan voi ostaa verhoja.
Ikea, Rusta, Tokmanni, kaikista löytyy paljon verhoja myös kuviollisena. Eurokankaassa on halpojakin verhoja. H&M:ssä oli ihan kivat verhot, Ellis, Kärkkäinen, Hemtex, Jysk.. onhan noita kauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos kangaskaupassa on liian kallista niin et sitten varmaan voi ostaa verhoja.
Samaa ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Ikea, Rusta, Tokmanni, kaikista löytyy paljon verhoja myös kuviollisena. Eurokankaassa on halpojakin verhoja. H&M:ssä oli ihan kivat verhot, Ellis, Kärkkäinen, Hemtex, Jysk.. onhan noita kauppoja.
Ellos siis
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt Eurokankaassa?
Nettisivujen perusteella valmisverhoja ei juuri ole, mutta ensi viikolla on tarkoitus käydä vielä ihan paikan päällä. Jos vaikka löytyisi mieluista tarjouskangasta.
Ap
Minkä hintaiset verhot ovat mielestäsi kalliit? Kuinka kauan meinasit niitä pitää? Äidilläni on monia hyviä ja kauniita yli 50 vuotta vanhoja verhoja, joita hän pitää yhä vieläkin. Kyllä verhot voivat hieman maksaa.
Kirppiksiltä saa myös.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, hemtexissa ja h&m:ssa voisi tosiaan käydä katsomassa. Tokmannilla kävinkin jo, siellä on toisinaan ollut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä hintaiset verhot ovat mielestäsi kalliit? Kuinka kauan meinasit niitä pitää? Äidilläni on monia hyviä ja kauniita yli 50 vuotta vanhoja verhoja, joita hän pitää yhä vieläkin. Kyllä verhot voivat hieman maksaa.
Kirppiksiltä saa myös.
Jos yhdelle verholle tulee hintaa 60e tai ylikin, niin se on mielestäni jo turhan hinnakas.
Ap
Kangaskaupassa on myös halpoja palalaareja, niistä olen useat verhoni löytänyt. Katsottava vain ettei kankaassa virheitä.
Usein tilaus jostain nettikaupasta, kun löytyy kiva kuosi. Lisäksi olen itse ommellut pääasiassa helppoja sivuverhoja mutta myös yhden puhvikapan. Viimeisin verhohankinta on Pentikiltä kun tykästyin luumukankaaseen. Päätin että sen kerran en pihistele hinnasta vaan ostan uutuuskankaan kun siitä tykkään. Kangas oli kuitenkin niin leveä, että halkaisin sen. Nyt mulla on 4kpl noin 70cm leveää sivuverhoa ja leveys on justiinsa hyvä. Useat verhot käytössä jo monta vuotta. Välillä jotain voi uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettisivujen perusteella valmisverhoja ei juuri ole, mutta ensi viikolla on tarkoitus käydä vielä ihan paikan päällä. Jos vaikka löytyisi mieluista tarjouskangasta.
Ap
Ei tarvitse olla valmisverhoja. Eurokankaassa ompelevat ne pienestä lisämaksusta tai vie ompelijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siellä on monen hintasia kankaita (hyvällä tuurilla voi poistokorissa olla sopiva pala täydellistä kangasta alennuksessa) ja se ompelu ei paljoo maksa. Omat verhot sieltä hankittuna oli samaa hintaluokkaa mitä ois ollu valmisverhot.
Nuo kankaat ja vaateet on muotioikkujen tuloksia, pitkään on ollut yksiväriset tummat sävyt vallalla, nyt taas ollaan matkalla kohti värikkäämpää, eiköhän kaikilla ole taas kuvioita ja kukkakuosiakin tarjolla.
Ei pidä pelätä kangaskauppoja, ei ne niin kalliita ole, voihan uusia yhden huoneen verhot ensin ja sitten kun värikkäämmät ehtivät suomeen niin sitten lisää. Maailman kangastarjonta on jo ehkäpä jo liian kirjavaa suomalaiseen makuun, mutta hieman kiertelet niin rautakaupoista ym kannataa katsella ja alennusmyynneistä saa hyvinkin edullisesti.
Ostelen eräälle isolle ketjulle tekstiilejä, mutta kun johto tyrmää muut kuin vallilan ja marimekon, kuulemma ei muut mene kaupaksi?
Ainakin ne mitkä olen saanut läpi myymälöihin on mennyt nopeasti kaupaksi.
Eurokankaassa olen teettänyt verhot. Ei ihan halpaa lystiä, mutta olen ollut tyytyväinen.
Verhokaupasta minä ostin