Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aaarrgghh!! Mua sit ärsyttää tuo Olli!
18.11.2006 |
Tietää muka kaikesta kaiken, vaikkei oikeesti tiedäkkään. Spekuloi joka asiaa ja miettii mistä mikäkin johtuu. Eikä todellakaan myönnä olevansa väärässä, vaikka on sitä vähän väliä. Raivostuttava tyyppi!
Kommentit (7)
En sietäisi oikeassa elämässä tuollaista tyyppiä ollenkaan!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
seuraavana/seuraavina päivinä selitteli itselleen ja muille vaikka kuinka monta kertaa että onneks me ei tehty mitää...
Muuten on aika välkky kaveri kuitenkin.
Inhottavasti myös hannea kohtaa ettei " muista" mitään.. Olli pois talosta, mutta ENSIN KAKI, se on vielä ärsyttävämpi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisiko joku muu kertoa niistä sormileikeistä, jota kysymyt ei niin kamalasti ärsytä/rasita. Kiitos!
Alue: Aihe vapaa
Olli on niiin raivostuttava!