miesystävä alavudelta
vaikuttais joltain uskovaishörhöltä.
onko tyypillistä juuri tuollapäin ja mikä uskonto kyseessä?
ei o tv:tä, ei päihteitä yms..
Kommentit (3)
Etkä tollasta oo saanut itseltään kysyttyä?Voi elämä!
lähellä kuitenkin...
no uskonnosta totuus on että kyllä niitä on täällä seuduilla samanlailla kuin monissa muissakin vastaasvissa.. saattaa vain törmätä juuri siihen yhteen.. en nyt itse ainakaan tällä seudulla sanoisi että olis sen enempää kuin muuallakaan ettei ihan yleistämään kannata mennä.. kyllä sä lestadiolaisen ym kohtaat vaikka helsingissä ei se siitä oo kiinni.. toki itäällä helposti on niin että jonkun kaupungin tietyille asuinalueille/kylille niiitä pesiytyy enempi.. kuin mustalaiset ym muutkin vähemmistöt
Aidan vihreämmällä puolella asuva mies :-D
Lestadiolaisia sielläpäin asuu.