Miten vastaisit, jos sinuun ottaa yhteyttä joku henkilö menneisyydestä
ja kertoo, että juuri sinä olet ollut hänen elämänsä suurin rakkaus ja että hän on miettinyt sinua kaikki nämä vuodet?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt niin ja mukavaltahan se tuntui. Oli jäänyt aikoinaan sanomatta. Suhdetta ei syntynyt, koska tilanne oli sellainen. Todennäköisesti muuten olisi roihahtanut ja kovaa.
On yllättävän kivaa olla jollekin se joku.
Tämä juuri :)
Sanoisin että kuuntelisi jotain muuta kun Eppu Normaalia välillä
Sanoisin, että olen miettinyt joskus, että meidän olisi aikoinaan pitänyt hankkia koira.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se, että haluaisi vielä puhua entisen ihastuksensa tms kanssa, ei tarkoita sitä, että olisi aloittamassa suhdetta hänen kanssaan. Eikä sitä, että olisi pakkomielteenomaisesti rakastunut häneen. Eikö tällaisia asiaa voisi hoitaa ihan asiallisesti, kiihkottomasti ja rehellisesti, jos kokee, että haluaa vielä kohdata, puhua, pyytää anteeksi tms, ja jos toinen osapuoli kokee samoin. Mitä pahaa siinä olisi?
Jos toksinen exäni haluaisi pyytää anteeksi, suosittelen että kirjottaa vain juttunsa ylös ja sitten esim. polttaa paperit. Ei minulla ole tarvetta eikä kiinnostusta olla kuvassa mukana.
Se, mitä ajattelisin tai tekisin riippuisi omasta elämäntilanteesta ja tietysti myös henkilöstä. Olen naimisissa tällä hetkellä, joten...pysyn tietysti uskollisena miehelleni. Varmasti olisin kuitenkin otettu yhteydenotosta. Ei kai kukaan tässä elämässä liikaa huomiota saa.
Riippuu ihan tyypistä, tietenkin.