Miten vastaisit, jos sinuun ottaa yhteyttä joku henkilö menneisyydestä
ja kertoo, että juuri sinä olet ollut hänen elämänsä suurin rakkaus ja että hän on miettinyt sinua kaikki nämä vuodet?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle soitti mies menneisyydestä, noin kymmenen vuoden takaa. Olisi kovasti halunnut tavata ja kertoi kuinka oli minua kaivannut kaikki nämä vuodet. Olimme aikoinaan eronneet sen verran huonoissa väleissä, että en uskonut sanaakaan. Todennäköisesti joku nainen oli heittänyt hänet pihalle ja mies oli ilman asuntoa. Mietin vain kuinka mones olin, jolle hän soitti. Ei tullut kauppoja.
Ilman asuntoa? Otatko yhdestä puhelusta miehen luoksesi asumaan?
Onko sinulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?
Riippuu täysin henkilöstä. Jos se olisi henkilö johon itsekin olen ihastunut hyppäisin ilosta. Jos se olisi jokin inhottava tyyppi juoksisin karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä olisi yläasteen ajan ensirakkauteni, olisin ihan onnessani. Unessa noin.on käynytkin.
Olisiko sinulle sitten ihan ok että hän on odottanut 20 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
En mitään mutta säikähtäisin jos joku tulevaisuudesta ottaa yhteyttä.
Sama :D
Mutta vaan ensimmäisellä kerralla se säikäytti. Sen jälkeen kun tulevaisuudesta on otettu yhteyttä niin olen osannut jo suhtautua rauhallisemmin. Lottonumeroita en ole vielä onneksi nähnyt, mutta kaikenlaista muuta mielenkiintoista sekä vähemmän mielenkiintoista. Joskus puistattaa ja toisinaan naurattaa..
Monta kertaa olen välttänyt onnettomuuksia ym. kun asia on jo etukäteen nähty. Pöhköintä tässä on, että ei voi kertoa kenellekkään leimaantumatta hulluksi.
Sen verran kuitenkin, että tulossa on kulkutauti, sota ja nälkä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään mutta säikähtäisin jos joku tulevaisuudesta ottaa yhteyttä.
Sama :D
Mutta vaan ensimmäisellä kerralla se säikäytti. Sen jälkeen kun tulevaisuudesta on otettu yhteyttä niin olen osannut jo suhtautua rauhallisemmin. Lottonumeroita en ole vielä onneksi nähnyt, mutta kaikenlaista muuta mielenkiintoista sekä vähemmän mielenkiintoista. Joskus puistattaa ja toisinaan naurattaa..
Monta kertaa olen välttänyt onnettomuuksia ym. kun asia on jo etukäteen nähty. Pöhköintä tässä on, että ei voi kertoa kenellekkään leimaantumatta hulluksi.
Sen verran kuitenkin, että tulossa on kulkutauti, sota ja nälkä..
Tää onki mielenkiintosta!
Minua on kolme ihmistä menneisyydestäni lähestynyt sellaisella viestillä, että kiinnostusta ja tunteita olisi vielä. Ei mitään vuolasta rakkausryöpytystä, mutta asia on kuitenkin tullut selväksi. Kahteen olen suhtautunut ihan asiallisesti joskus törmätessämme. Yksi oli sillä tavalla sairas, että jätin vastaamatta. Minulla ei ole ollut enää tunteita heistä ketään kohtaan.
Se on mielestäni totta, että parisuhteessa olevalle ihmiselle tunteensa tunnustava ihminen osoittaa huonoa arvostelukykyä ja siten epäluotettavuutta. Näistä kolmesta vain yhdeltä sain tällaisen kiinnostusviestin varattuna ollessani, mutta senkin toisen ihmisen kertomana. Se toinen ihminen olisi voinut jättää kertomatta asiaa minulle.
Minulla on kyllä menneisyydessäni muutama ihminen, jonka yhteydenotosta todella ilahtuisin, mutta he eivät ole koskaan ottaneet minuun yhteyttä. Tunteita ja kiinnostusta on ollut molemmin puolin. En tiedä miten suhtautuisin ja mitä tuntisin, jos joku heistä ottaisi yhteyttä. Ehkä tapaisin kerran ja puhuisin joistakin asioista. Vaikea uskoa, että näin kuitenkaan tapahtuisi, vaikka jopa toivoisinkin sitä.
Tämä ketju sai minut miettimään sitä, että minulla on tosiaan joitakin selvittämättömiä asioita ja tunteita mielessäni muutamien menneisyyteni ihmisten suhteen. Haluaisin kovasti tavata muutamaa ihmistä ja puhua vielä. Yksi kerta kyllä riittäisi.
Olen paljon miettinyt näitä asioita ja ihmisiä ja työstänyt asioita. Silti, tuo, että he pyörivät vielä niin paljon mielessäni, kertonee siitä, että jotakin on vielä kesken. Siis ainakin minulla, enhän minä tiedä heidän kokemuksestaan.
Tavallaan kadehdin tähän ketjuun kommentoineita, jotka kertovat, ettei ole enää mitään selvittämätöntä kenenkään kanssa, eikä tunteita. Eli ilmeisestikin he elävät täysin nykyhetkessä.
Lähettäisin laardikkaan nykyhahmoni kuvan ja mukaan viestin että kaltaiseni sekopää ei sovellu suhteisiin. Sitten ryömisin takaisin eteismaton alle piiloon maailmaa. m56
Vierailija kirjoitti:
Lähettäisin laardikkaan nykyhahmoni kuvan ja mukaan viestin että kaltaiseni sekopää ei sovellu suhteisiin. Sitten ryömisin takaisin eteismaton alle piiloon maailmaa. m56
😘
Olisi pitänyt kysyä, että mitä vastaisit, jos joku kaipaamisketjussa kaipaamasi ihminen ottaisikin yhteyttä. Vielä ihan fiksulla ja mukavalla tavalla, ei mitään creepyjä vuodatuksia tms luotaantyöntävää.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt kysyä, että mitä vastaisit, jos joku kaipaamisketjussa kaipaamasi ihminen ottaisikin yhteyttä. Vielä ihan fiksulla ja mukavalla tavalla, ei mitään creepyjä vuodatuksia tms luotaantyöntävää.
Tuo rajaisi vastaajia aika paljon. Itse en ainakaan ole koskaan kaivannut ketään kaipaamisketjussa, koska 1) en näemmä kaipaa ketään ja 2) ne ketjut ovat niin pitkiä ettei niistä saa mitään tolkkua.
Kadehdin teitä, jotka ette kaipaa ketään.
Kuulostaa ehkä vähän mt-ongelmaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan kuka olisi
'
Miten olisi vaikka James Dean tai Saddam Hussein?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju sai minut miettimään sitä, että minulla on tosiaan joitakin selvittämättömiä asioita ja tunteita mielessäni muutamien menneisyyteni ihmisten suhteen. Haluaisin kovasti tavata muutamaa ihmistä ja puhua vielä. Yksi kerta kyllä riittäisi.
Olen paljon miettinyt näitä asioita ja ihmisiä ja työstänyt asioita. Silti, tuo, että he pyörivät vielä niin paljon mielessäni, kertonee siitä, että jotakin on vielä kesken. Siis ainakin minulla, enhän minä tiedä heidän kokemuksestaan.
Tavallaan kadehdin tähän ketjuun kommentoineita, jotka kertovat, ettei ole enää mitään selvittämätöntä kenenkään kanssa, eikä tunteita. Eli ilmeisestikin he elävät täysin nykyhetkessä.
Muista että näillä kaipaamillasi ihmisillä ei välttämättä (tai todennäköisesti) ole samaa toivetta kuin sinulla - eikä mitään velvollisuutta kuulla sinua.
Että kovin ohuelle tuntemiselle rakastuminen perustuu. Limerenssiin saa hoitoa.
Mulla ei perustu ohuelle tuntemiselle. Silti en ole ottanut yhteyttä ja tuskin otan jatkossakaan. Käsittelen kaipaukseni itseni kanssa enkä häiritse kaipaukseni kohteita.
Kahden ihmisen yhteydenotosta todella ilahtuisin. Heistä on vaikea kuvitella, että laittaisivat mitään rakkausvuodatuksia. Ilahtuisin kyllä yhteydenotosta ja sinänsä vanhojen tunteiden myöntämisestä. Kerran voisin tavata ja puhua asiat selviksi. Se olisi hyvällä tavalla lopullisen pisteen laittamista vanhoille asioille ja sen varmistamista, ettei enää jäisi mitään kaihertavaa kaipausta puolin eikä toisin. En tiedä onko kenelläkään tapahtunut näin ihanteellisesti.
Voi harmi. Olen nyt onnellisesti parisuhteessa.
N52
Jos kyseessä olisi yläasteen ajan ensirakkauteni, olisin ihan onnessani. Unessa noin.on käynytkin.