Miten vastaisit, jos sinuun ottaa yhteyttä joku henkilö menneisyydestä
ja kertoo, että juuri sinä olet ollut hänen elämänsä suurin rakkaus ja että hän on miettinyt sinua kaikki nämä vuodet?
Kommentit (126)
vastaisin että ei kiitos, olen edelleenkin naimisissa ja onnellinen
Minulle kävi noin ja tuntui pahalta. Olen 20 vuoden aikana mennyt elämässäni eteenpäin ja toiselta on jäänyt elämä elämättä. Surullista.
Minulle tuli tällainen viesti exältä, varattu nainen oli. En lämmennyt.
Minut tuollainen yhteydenottaja tuntuu ghostanneen muutaman viestin vaihdon jälkeen.
Ahdistuisin todella paljon. Välttelisin vastaamista.
Vastaamattomuudella koska tuollaiselle hulluille ei kannata vastata yhtään mitään.
Näitä tuntuu nyt +40 tulevan ihan solkenaan. Olisiko avioelämä alkanut kyllästyttämään?
Viimeksi vastasin, että taitaa herralla olla tuore ero takana, ja että en halua ruveta laastariksi. Myönsi, että olin oikeassa eron suhteen, joten se siitä sitten. Laastariksi en rupea, vaikka ihan hyviä muistoja hänestä olikin ja hankalien aikataulujen vuoksi erosimme parikymppisinä.
Vastaisin että olen jo suht vanha eikä miehet enää kiinnosta. Nyt on lapsenlapset se ykkösjuuttu :).
Epäilisin että on saanut jostain tiedon äitini kuolemasta. Eli perinnöstäni. Ei se nyt mikään huiman suuri ole, puhutaan vain joistakin kymmenistä tuhansista, mutta tiedän paljon naisia joilla ei ole ollut paljoakaan rahaa, mutta ne vähätkin massit on putsattu rakkaushuumassa pois.
Pariin otteeseen on ollut näitä jälkikäteen tunteidensa tunnustajia. Toisen kohdalla en edes tiennyt hänen olleen rakastunut ja toisen kohdalla olin antanut hänelle useamman kuukauden miettimisaikaa tahtooko hän sitoutua suhteeseen vai ei. En lämmennyt ajatukselle menneiden lämmittelystä.
"No niin, *tähän exän nimi*. Nyt se korkki kiinni".
Vastaisin, että miesten kertoman mukaan nainen on naitava vain iällä 16-24 ja sen jälkeen päiväys pilalla ja nainen vain objekti, johon tyydytään koska mies hyötyy aina naisesta, vaikka se olisikin vain tylsä pyykkärivaimo. Näin minulle on opetettu viimeiset 30 vuotta, eikä yksikään miespuolinen ole minun nähden tai anonyymistikään puhunut mitään sitä vastaan, paitsi vetoamalla fetisseihin. Joten miksi otit yhteyttä pilalle menneeseen, onko sinulla vanhuusfetissi?
Aika friikkiä, jos esim. lapsuuden kodin naapuri (nykyisin 95v) ottaisi tuolla tavalla yhteyttä.
Mä olen itse ottanut yhteyttä. Ja sittemmin tunnustanutkin. En ole kuitenkaan rakkaudessa riutunut, hyvä elämä on ollut. Mutta olihan tuo yksi parhaimmista asioista, joita olen tehnyt, koska hän ilahtui ja tuli takaisin elämääni.
Vierailija kirjoitti:
"No niin, *tähän exän nimi*. Nyt se korkki kiinni".
Jep, jännästi näitä tämäntyyppisiä viestejä tulee eksiltä juuri viikonloppuisin yöaikaan :-D
tän ketjun perusteella ei ap:n kannata lähteä tunnustelemaan mitään, voi tulla kylmää kyytiä
Huoh joo