Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko käydä rannalla yläosattomissa?

Vierailija
02.02.2023 |

Suomessa ei ehkä yleistä mutta Etelä-Euroopassa näkee paljon nuoriakin naisia yläosattomissa rannalla. Nyt ei puhuta siis lakiteknisesti koska se on laillista melkein kaikkialla mutta kehtaako?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla kävin kerran, kun ranta oli ihan täynnä. Siinä ei käynyt kovin hyvin. Kaksi naista alkoi haukkua ja arvostella. Ja kaksi per*oa teinin oloista tyyppiä tuli lähelle heti "ottamaan aurinkoa". Kaikki loppui lyhyeen.

Vierailija
2/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, yksityisrannalla, jossa ei ole muita lähettyvillä. Itsellä ei sellaista rantaa ole, joten jätän väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. T. Kalevi

Vierailija
4/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen ranta siis

Vierailija
5/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan

Vierailija
6/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaosattomissa juu, minä käyn.

Reiska 90v

Vierailija
7/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole mun juttu vaikka olisi mulla ihan nätit rinnatkin. Suosin muutenkin kokouikkaria.

Vierailija
8/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan kun täälläpäin kävi ruotsalaisia turisteja, niin nuoret naiset ui ilman yläosaa, se oli niille normaalia, Suomi pojat oli aivan hämillään 😯

Vierailija
9/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kun kaikkialla on kamerat. Ennen oli ihan yleistä, ei nyt ehkä kotirannalla jossa oli kaikki tutut paikalla, mutta jos käytiin matkalla naapurikaupungissa, ulkomaista puhumattakaan.

Vierailija
10/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aikoinaan kun täälläpäin kävi ruotsalaisia turisteja, niin nuoret naiset ui ilman yläosaa, se oli niille normaalia, Suomi pojat oli aivan hämillään 😯

Ei taida enää olla yleistä Ruotsissa.

Vierailija
11/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, mutta en ota, koska en halua että kaikki pervot tuijottaa mua ja pahimmassa tapauksessa ottaa videoita.

Vierailija
12/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan ja voisin. Rintani ovat isot, kurttuiset ja tosi roikkuvat. 

Vierailija
13/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida enää olla yleistä Ruotsissa.

Ruotsi oli maailman paras maa koskaan 30-40 vuotta sitten. Todella monella alalla maailman huipulla.

Vierailija
14/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja käynkin. Olen yläosattomissa myös puistoissa, jos on sellainen paikka missä ei ole juuri muita ihmisiä ja rauhallinen ympäristö.

Aina yläosa pois heti kun vaan tilaisuus sen sallii. Mihinkään perherannalle ei kiinnosta mennä aiheuttamaan hämminkiä, mutta noin muutoin. Katson rantapaikatkin sillä silmällä, että saa olla rauhassa yläosattomissa. 

Vierailija
15/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-90-luvulla oli yleistä ainakin pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
16/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naiset voi olla uimarannalla tissit paljaana jos vain idenfikoituvat mieheksi 👍

Vierailija
17/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska tulisin vain häirityksi. Yläosattomissa oleminen on joillekin "kutsu" siihen, että saa koskea, tuijottaa tai sitä, että nainen on vapaata riistaa. 

Vierailija
18/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja käynkin. Olen yläosattomissa myös puistoissa, jos on sellainen paikka missä ei ole juuri muita ihmisiä ja rauhallinen ympäristö.

Aina yläosa pois heti kun vaan tilaisuus sen sallii. Mihinkään perherannalle ei kiinnosta mennä aiheuttamaan hämminkiä, mutta noin muutoin. Katson rantapaikatkin sillä silmällä, että saa olla rauhassa yläosattomissa. 

90-luvun puolvälisssä naiset ottivat aurinkoa Ruotsissa yläosattomissa rannoilla, puistoissa ja leirintäalueillakin. Ei siinä mitääm seksuaalista ollut vaan haluttiin vain mahdollisimman rahaton rusketus. Suomess ei taideta koskaan olla oltu yleisesti yläosattomissa rannoilla. En tiedä onko se yleistä enää Ruotsissakaan. 90-luvun puolivälissä ei ollut vielä puhelima eikä kameroita niissä. Kukapa haluasi nettiin kaikkien katseltavaksi kuvia itsestään yläosattomissa.

Vierailija
19/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nätit rinnat mutta ovat VAIN miestäni varten, ei muiden silmille, käytän kokouimapukua koska en viihdy bikineissä, nimenomaan miesten tuijotuksen vuoksi.

Vierailija
20/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nätit rinnat mutta ovat VAIN miestäni varten, ei muiden silmille, käytän kokouimapukua koska en viihdy bikineissä, nimenomaan miesten tuijotuksen vuoksi.

Voisit laittaa vielä päälle uimashortsit peittämään pakarat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi