Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko käydä rannalla yläosattomissa?

Vierailija
02.02.2023 |

Suomessa ei ehkä yleistä mutta Etelä-Euroopassa näkee paljon nuoriakin naisia yläosattomissa rannalla. Nyt ei puhuta siis lakiteknisesti koska se on laillista melkein kaikkialla mutta kehtaako?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja käynkin. Olen yläosattomissa myös puistoissa, jos on sellainen paikka missä ei ole juuri muita ihmisiä ja rauhallinen ympäristö.

Aina yläosa pois heti kun vaan tilaisuus sen sallii. Mihinkään perherannalle ei kiinnosta mennä aiheuttamaan hämminkiä, mutta noin muutoin. Katson rantapaikatkin sillä silmällä, että saa olla rauhassa yläosattomissa. 

90-luvun puolvälisssä naiset ottivat aurinkoa Ruotsissa yläosattomissa rannoilla, puistoissa ja leirintäalueillakin. Ei siinä mitääm seksuaalista ollut vaan haluttiin vain mahdollisimman rahaton rusketus. Suomess ei taideta koskaan olla oltu yleisesti yläosattomissa rannoilla. En tiedä onko se yleistä enää Ruotsissakaan. 90-luvun puolivälissä ei ollut vielä puhelima eikä kameroita niissä. Kukapa haluasi nettiin kaikkien katseltavaksi kuvia itsestään yläosattomissa.

En jaksa miettiä ottaako joku jossain salakuvia, niitähän voi nykyään ottaa kaikkialla. Paljasta ihoa ja muodot esillä sitä on muutenkin rannalla, ei se yläosattomuus tilannetta oleellisesti muuta. 

Vierailija
22/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-90-luvun taitteessa tuo oli yleistä varsinkin Välimeren lomakohteissa. Olin tuolloin ns. parhaassa iässä reagoimaan fyysisesti tissiplanetaarioon, mutta mikään häirintä ei kyllä juolahtanut mieleenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nätit rinnat mutta ovat VAIN miestäni varten, ei muiden silmille, käytän kokouimapukua koska en viihdy bikineissä, nimenomaan miesten tuijotuksen vuoksi.

Plääh!

Vierailija
24/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun on dronet niin uskaltaako enää huoletta mökilläkään pensaiden suojissa ottaa aurinkoa aivan nakuna? Tympäisee kun ei voi missään ulkona edes omassa pihassaan olla varma että saa olla rauhassa salakatselijoilta.

Vierailija
25/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-90-luvun taitteessa tuo oli yleistä varsinkin Välimeren lomakohteissa. Olin tuolloin ns. parhaassa iässä reagoimaan fyysisesti tissiplanetaarioon, mutta mikään häirintä ei kyllä juolahtanut mieleenkään.

Ei minua ole ikinä häiritty, vaikka olen 2010- ja 2020-luvuilla oleillut yläosattomissa. Tietty katson vähän mihin menen ja millainen tunnelma paikassa on, en minä halua olla edes säkkiin pukeutuneena sellaisten miesten seurassa jotka häiriköivät naisia ja käyttäytyvät ahdistavasti. 

Vierailija
26/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua otta tisseihin aurinkoa, joten en. 

Vierailija
27/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! En tarvi tisseihin rusketusta joten miksi ihmeessä tekisin niin. Saati sitten olisi noloa jos joku tuttu tulisi rannalle.

Vierailija
28/29 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en! En tarvi tisseihin rusketusta joten miksi ihmeessä tekisin niin. Saati sitten olisi noloa jos joku tuttu tulisi rannalle.

Ei tisseissä ole mitään seksuaalista

Vierailija
29/29 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi