Voisitko käydä rannalla yläosattomissa?
Suomessa ei ehkä yleistä mutta Etelä-Euroopassa näkee paljon nuoriakin naisia yläosattomissa rannalla. Nyt ei puhuta siis lakiteknisesti koska se on laillista melkein kaikkialla mutta kehtaako?
Kommentit (29)
80-90-luvun taitteessa tuo oli yleistä varsinkin Välimeren lomakohteissa. Olin tuolloin ns. parhaassa iässä reagoimaan fyysisesti tissiplanetaarioon, mutta mikään häirintä ei kyllä juolahtanut mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nätit rinnat mutta ovat VAIN miestäni varten, ei muiden silmille, käytän kokouimapukua koska en viihdy bikineissä, nimenomaan miesten tuijotuksen vuoksi.
Plääh!
Nykyään kun on dronet niin uskaltaako enää huoletta mökilläkään pensaiden suojissa ottaa aurinkoa aivan nakuna? Tympäisee kun ei voi missään ulkona edes omassa pihassaan olla varma että saa olla rauhassa salakatselijoilta.
Vierailija kirjoitti:
80-90-luvun taitteessa tuo oli yleistä varsinkin Välimeren lomakohteissa. Olin tuolloin ns. parhaassa iässä reagoimaan fyysisesti tissiplanetaarioon, mutta mikään häirintä ei kyllä juolahtanut mieleenkään.
Ei minua ole ikinä häiritty, vaikka olen 2010- ja 2020-luvuilla oleillut yläosattomissa. Tietty katson vähän mihin menen ja millainen tunnelma paikassa on, en minä halua olla edes säkkiin pukeutuneena sellaisten miesten seurassa jotka häiriköivät naisia ja käyttäytyvät ahdistavasti.
En halua otta tisseihin aurinkoa, joten en.
No en! En tarvi tisseihin rusketusta joten miksi ihmeessä tekisin niin. Saati sitten olisi noloa jos joku tuttu tulisi rannalle.
Vierailija kirjoitti:
No en! En tarvi tisseihin rusketusta joten miksi ihmeessä tekisin niin. Saati sitten olisi noloa jos joku tuttu tulisi rannalle.
Ei tisseissä ole mitään seksuaalista
En jaksa miettiä ottaako joku jossain salakuvia, niitähän voi nykyään ottaa kaikkialla. Paljasta ihoa ja muodot esillä sitä on muutenkin rannalla, ei se yläosattomuus tilannetta oleellisesti muuta.