Voisitko käydä rannalla yläosattomissa?
Suomessa ei ehkä yleistä mutta Etelä-Euroopassa näkee paljon nuoriakin naisia yläosattomissa rannalla. Nyt ei puhuta siis lakiteknisesti koska se on laillista melkein kaikkialla mutta kehtaako?
Kommentit (29)
Voisin, yksityisrannalla, jossa ei ole muita lähettyvillä. Itsellä ei sellaista rantaa ole, joten jätän väliin.
Alaosattomissa juu, minä käyn.
Reiska 90v
En. Ei ole mun juttu vaikka olisi mulla ihan nätit rinnatkin. Suosin muutenkin kokouikkaria.
Joskus aikoinaan kun täälläpäin kävi ruotsalaisia turisteja, niin nuoret naiset ui ilman yläosaa, se oli niille normaalia, Suomi pojat oli aivan hämillään 😯
Ei enää kun kaikkialla on kamerat. Ennen oli ihan yleistä, ei nyt ehkä kotirannalla jossa oli kaikki tutut paikalla, mutta jos käytiin matkalla naapurikaupungissa, ulkomaista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus aikoinaan kun täälläpäin kävi ruotsalaisia turisteja, niin nuoret naiset ui ilman yläosaa, se oli niille normaalia, Suomi pojat oli aivan hämillään 😯
Ei taida enää olla yleistä Ruotsissa.
Haluaisin, mutta en ota, koska en halua että kaikki pervot tuijottaa mua ja pahimmassa tapauksessa ottaa videoita.
Kehtaan ja voisin. Rintani ovat isot, kurttuiset ja tosi roikkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida enää olla yleistä Ruotsissa.
Ruotsi oli maailman paras maa koskaan 30-40 vuotta sitten. Todella monella alalla maailman huipulla.
Voisin ja käynkin. Olen yläosattomissa myös puistoissa, jos on sellainen paikka missä ei ole juuri muita ihmisiä ja rauhallinen ympäristö.
Aina yläosa pois heti kun vaan tilaisuus sen sallii. Mihinkään perherannalle ei kiinnosta mennä aiheuttamaan hämminkiä, mutta noin muutoin. Katson rantapaikatkin sillä silmällä, että saa olla rauhassa yläosattomissa.
80-90-luvulla oli yleistä ainakin pääkaupunkiseudulla.
Nyt naiset voi olla uimarannalla tissit paljaana jos vain idenfikoituvat mieheksi 👍
En, koska tulisin vain häirityksi. Yläosattomissa oleminen on joillekin "kutsu" siihen, että saa koskea, tuijottaa tai sitä, että nainen on vapaata riistaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin ja käynkin. Olen yläosattomissa myös puistoissa, jos on sellainen paikka missä ei ole juuri muita ihmisiä ja rauhallinen ympäristö.
Aina yläosa pois heti kun vaan tilaisuus sen sallii. Mihinkään perherannalle ei kiinnosta mennä aiheuttamaan hämminkiä, mutta noin muutoin. Katson rantapaikatkin sillä silmällä, että saa olla rauhassa yläosattomissa.
90-luvun puolvälisssä naiset ottivat aurinkoa Ruotsissa yläosattomissa rannoilla, puistoissa ja leirintäalueillakin. Ei siinä mitääm seksuaalista ollut vaan haluttiin vain mahdollisimman rahaton rusketus. Suomess ei taideta koskaan olla oltu yleisesti yläosattomissa rannoilla. En tiedä onko se yleistä enää Ruotsissakaan. 90-luvun puolivälissä ei ollut vielä puhelima eikä kameroita niissä. Kukapa haluasi nettiin kaikkien katseltavaksi kuvia itsestään yläosattomissa.
Minulla on nätit rinnat mutta ovat VAIN miestäni varten, ei muiden silmille, käytän kokouimapukua koska en viihdy bikineissä, nimenomaan miesten tuijotuksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nätit rinnat mutta ovat VAIN miestäni varten, ei muiden silmille, käytän kokouimapukua koska en viihdy bikineissä, nimenomaan miesten tuijotuksen vuoksi.
Voisit laittaa vielä päälle uimashortsit peittämään pakarat.
90-luvulla kävin kerran, kun ranta oli ihan täynnä. Siinä ei käynyt kovin hyvin. Kaksi naista alkoi haukkua ja arvostella. Ja kaksi per*oa teinin oloista tyyppiä tuli lähelle heti "ottamaan aurinkoa". Kaikki loppui lyhyeen.