Voisitko käydä saunassa ystäväsi ja tämän miehen kanssa?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Menen saunaan ainoastaan yksin. Ja olen ihan suomalainen. Ja en mene myöskään uimahalleihin pyörimään alasti toisten edessä. Ei mun juttu. Ehkä jos olisi kerrassaan upea kroppa, niin voisin sitä mielelläni esitellä.
Esitellä? Viiraako sinulla?
Voisin. Olen käynyt saunassa miehen ystävän ja tämän puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynytkin. Uikkarit päällä.
Tylsää. Eikä tule puhdasta.
Ei se sauna mitään puhdista. Sinne on annettu "sukupuolirauha" ja siellä tapahtuu pesu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynytkin. Uikkarit päällä.
Ei se sauna mitään puhdista. Sinne on annettu "sukupuolirauha" ja siellä tapahtuu pesu.
Siis suihkussa pesu ja "rauha"
Vierailija kirjoitti:
Kuka on "tämä mies"?
Brad Pitt
Uikkarit päällä joo. Alasti en sauno kuin mieheni kanssa.
En käy saunassa edes itseni kanssa.
Eli en.
Emmä menis. Mutta en ole mitään saunojatyyppi muutenkaan.
En kylve kenenkään toisen kanssa.
Uikkareilla voisin mennä jos olisi joku, että kesäpäivänä ollaan uimassa ja saunassa käydään lämmittelemässä.
Mutta en mitään tule meille viettämään iltaa ja saunomaan-tyyppistä koko illan saunomisaktiviteettia nakuna.
Useimmilla miehillä alaston nainen herättää seksuaalisen halun , ainakin, jos nainen on kohtuullisen näyttävä. Mies ei juuri muuta ajattele, kuin p.llua. Ehkä naisetkin ajattelevat aina seksiä. Olen mies ja ajattelen noin. Miksi mennä herkkupöytään, jos ei saa syödä.
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla miehillä alaston nainen herättää seksuaalisen halun , ainakin, jos nainen on kohtuullisen näyttävä. Mies ei juuri muuta ajattele, kuin p.llua. Ehkä naisetkin ajattelevat aina seksiä. Olen mies ja ajattelen noin. Miksi mennä herkkupöytään, jos ei saa syödä.
Mitä ihmettä? Ei kyllä minusta pidä paikkansa. Ap
Kyllä voisin ja useampaankin kertaan on käyty. Mutta se on ollut luonteva osa illanviettoa esim. mökillä tai merenranta-asunnolla. Useimmiten kaikki on lisäksi silmälasien käyttäjiä ja ilman niitä sokeita kuin lepakot, siis oikeat lepakot..
Juu ja pannakin voin jos saan luvan.
Vasta oli uutena vuotena saunailta meillä, ja kaikki saunoivat iloisesti sekaisin. Eli vastaan että riippuu ystävästä ja sen miehestä.
Olen käynyt ja voin mennä jatkossakin.