Voisitko käydä saunassa ystäväsi ja tämän miehen kanssa?
Kommentit (43)
Tottakai. Ja voisin istua lauteilla ystävän miehen sylissä.
Kaveri meni naimisiin, jatkoilla oli sekasauna, johon avioparikin osallistui. Itse en mennyt, oli minusta tosi kummallista.
En. Lähes kaikki miehet ovat sikoja ja lähentelevät. Tämä on ikävä kyllä oma kokemukseni.
Totta kai. Tosta ne kolmen kimpat monesti lähtee.
Kyllä, käyn useasti kavereiden kanssa saunassa. Ei ole merkitystä ovatko miehiä vai naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on "tämä mies"?
No ihan normaali naispuolisen ystävön kumppani?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on "tämä mies"?
Tämä mies kuuluu parhaaseen a-ryhmään. Hän ei lutraa.
Ihan tavallista. Ainoastaan kerran on ollut outo sekasauna, kun mukana oli porukkaa joiden vuoksi piti laittaa uikkarit päälle. Siitä tuli vähän pervo olo, että noi ei osaa suhtautua alastomuuteen luontevasti.
Noh, selvisin!
En käy saunassa kenenkään kanssa, ainoastaan yksin.
Eikö ystäväsi puoliso ole sinun ystäväsi?
Menen saunaan ainoastaan yksin. Ja olen ihan suomalainen. Ja en mene myöskään uimahalleihin pyörimään alasti toisten edessä. Ei mun juttu. Ehkä jos olisi kerrassaan upea kroppa, niin voisin sitä mielelläni esitellä.
En. He voivat saunoa aina kaksin.
Tietenkin voisin käydä saunassa ystävän ja miehensä kanssa ja pari kertaa olen käynytkin. Viimeksi irrotettiin kiuas ja vaihdettiin se uuteen, edeltävällä kerralla uusittiin lauteet. Minä olin molemmilla kerroilla vain käymässä, lähinnä kantoapuna.
En tosiaankaan. En edes ystävän kanssa saatikka ystävän miehen. En myöskään käy uimahalleissa yms. koska en käy. Jos olisin kaunis ja hoikka, kävisin uimahallissakin ja myös kylpylöissä. Olisi ihana voida käydä kylpylässä tai olenhan minä toki käynyt, kun jonkun kylpyläviikonlopun joskus voittanut, mutten ole altaissa tai saunoissa käynyt tietenkään. En vaan pysty, koska olen ruma läski. Ollut aina
Vierailija kirjoitti:
Eikö ystäväsi puoliso ole sinun ystäväsi?
Voi toki olla mutta tässä esmierkissä olet tiiviimissä väleissä ystävän kanssa
Tirsk 🤣🤣