Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liityn "40+ ja elämä on jo ohi"-kerhoon

Vierailija
01.02.2023 |

Nyt saatte miesjäsenen :)

Ikää 43v. Ei seurustelukokemusta, 15+ vuotta elämästä meni masennuksen kourissa ja tästä loppuosa hoarding-tason asunnossa.

Nyt olen työssä jonka palkkaus ei ole kummoinen etenkin kun ikä otetaan huomioon. Ei omistusasuntoa tai kesämökkiä. Ei kokemusta seurustelusta tai seksistä.

Plussana ei vakavia sairauksia, vakityö, satunnaisia harrastuksia, vanhoja kavereita, vähäinen puskurirahasto pienempiä ongelmia varten, ja kämppä jossa kaukolämpö :D

Mutta elämä tuntuu siltä että tämä oli tässä. Edessä on terveyshuolet, nuorempien kyydistä jääminen työelämässä, ja muutto luultavasti huonompaan asuntoon kun vuokranantaja myy tämän.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,entisaikaan ihmiset elivät keskimäärin 40 vuotiaiksi ja 50 vuotias oli jo vanhus ja pieni nähtävyys.

Vierailija
62/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatetaan olla ikäluokka jolle aletaan vaihtamaan osat kuin autoissa eli eläke nousee todennäköisesti reilusti tavalla tai toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat hyvin! Itse olen nainen, ja oletin liittyneeni " elämäni naisena on ohi 3- kymppisenä"- kerhoon. Vaan sepä tuntuikin alkavan siitä. Se kuitenkin osoittautui harhaksi, joten olen ollut sen jälkeen monessa elämänlopunkerhossa. Nyt viimeisin on tässä yli kuusikymppisenä. Olen joutunut myöntämään, että viimeinenkin toivo on mennyt. Töitä olen saanut tehdä itseni kipeäksi, mutta olen hyvin tykätty siellä. Olen myös hyvin rakastettu mummo, mutta muusta rakkaudesta olen saanut vain haaveilla. Parin viime vuoden aikana olen luopunut edes odottamasta sitä.

Sä, ap olet kuitenkin vielä nuori ja elämässäsi ehtii tapahtua vielä vaikka mitä. Onnea!

Vierailija
64/64 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata enää yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän