Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä kutsui minua "lumihiutaleeksi"

Vierailija
01.02.2023 |

Elikkäs olin ystävän luona kylässä ja avauduin hänelle joistain lapsuuden vaikeuksistani, mihin ystäväni tokaisi, että kaikki kuvittelevat olevansa lumihiutaleita eli muka-niin-erityisiä ongelmineen. Rehellisesti sanottuna sattui. Tulevaisuudessa mietin kaksi kertaa ennen kuin kerron hänelle mitään.

Millainen ihminen mielestänne sanoo jotain tuollaista päin naamaa? Kaikki voivat tietysti ajatella mitä haluavat.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävillä on tapana olla rehellisiä ja suoria.

Siksi he ovat ystäviä.

Vierailija
2/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla sanovat yleensä ihmiset jotka ovat joutuneet kokemaan ihan oikeita ongelmia elämässään.

Jonninjoutava märehtiminen ja itsesäälissä piehtaroiminen ällöttää näitä ihmisiä, sillä he ovat tottuneet katselemaan tulevaisuuteen ja toteuttavat omassa elämässään vanhaa totuutta, "ei saa jäädä tuleen makaamaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää lumihiutaleet. Ärsyttää ihmiset jotka jankuttavat mitättömistä ongelmista. Pitäisi ymmärtää että kaikilla on jotain ongelmia, toisilla ne on oikeita ja toisilla ne on omassa päässä väärän mittakaavan saaneita mitättömiä asioita.

Vierailija
4/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jo anteeksi se lapsuutesi. 

Vierailija
5/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys ei ole terapiasuhde ja alkaa menemään terapiaistunnon puolelle alkaa selittämään lapsuuden "traumojaan".

Vierailija
6/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kummoinenkaan ystävä. Tuo on toisen ongelmien vähättelyä, mikä on ystävältä aika paska homma.

Vierailija
7/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla sanovat yleensä ihmiset jotka ovat joutuneet kokemaan ihan oikeita ongelmia elämässään.

Jonninjoutava märehtiminen ja itsesäälissä piehtaroiminen ällöttää näitä ihmisiä, sillä he ovat tottuneet katselemaan tulevaisuuteen ja toteuttavat omassa elämässään vanhaa totuutta, "ei saa jäädä tuleen makaamaan".

Mitkä on "oikeita" ongelmia?

Vierailija
8/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse sanonut suoraan, että "oli viimeinen kerta kun avauduin ja pidin sua mun ystävänä".

Vierailija
9/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa se alkuperäinen. Ystäväsi sanoi sinulle totuuden.

Vierailija
10/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää lumihiutaleet. Ärsyttää ihmiset jotka jankuttavat mitättömistä ongelmista. Pitäisi ymmärtää että kaikilla on jotain ongelmia, toisilla ne on oikeita ja toisilla ne on omassa päässä väärän mittakaavan saaneita mitättömiä asioita.

Se mikä sinusta on mitätöntä voi jonkun toisen mielestä olla tärkeää ja tuntua pahalta. Me olemme kaikki erilaisia, ei kukaan ole mikään lumihiutale

Olet empatiakyvytön moukka!

Minuakin on kutsuttu lumihiutaleeksi, koska tämä ihminen IHAN ITSE havaitsi minun olevan jotenkin erilainen. Eikä edes sen vertaa kyennyt että olisi osannut erottaa hänen oman havainnon, minun omastani. Itse en todellakaan ajattele niin. Hyvin yksinkertaisia ihmisiä nämä lumihiutaleiksi haukkujat.

Vierailija
11/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tunnevammainen ihminen.

Vierailija
12/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien aikojen paskimpia yhden idean leffoja.

Vierailija
13/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko vaikeus ei ole "oikea vaikeus", olet vähätellyt hänen vaikeuksia tai olet avautunut turhan usein.

Teitä tai asioita tuntematta noi tuli ekana mieleen.

Vierailija
14/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos otetaan palstaesimerkkejä, ymmärrät ehkä paremmin mitkä eivät ole "oikeita" ongelmia.

Äitihullun lapsuuden traumat.

11 senttisen sladdin omistava ylipainoinen herraoletettu.

Hauskaheinällä päänsä sekoittanut narkki legalaise it.

165 senttinen mies joka väittää ettei saa piparia pituutensa vuoksi.

Kiltteyttään jankuttavat pilunpuutteessa olevat.

Sokerina pohjalla vanha kuttu joka himoitsee nuorta lihaa mikämikämaassaan.

Vierailija
15/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tainnut kauhean hyvin onnistua tulevaisuuteen suuntautuminen ja eteenpäin meneminen, jos edelleen pitää vertailla muiden asioita omiin ongelmiin ja sitten vähätellä muiden asioita. Olisiko jo aika päästä sieltä omista ongelmista eteenpäin?

Vierailija
16/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kannattaa mennä terapiaan ruikuttamaan lapsuudesta vuosikausiksi. Kelan palvelusetelillä pääset jo samalla viikolla.

Vierailija
17/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien aikojen paskimpia yhden idean leffoja.

Kaikkien aikojen asenteellisin kommentti. Tässä on aika monta ideaa, mutta ethän sinä niitä ilmeisesti ymmärrä.

Vierailija
18/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kannattaa mennä terapiaan ruikuttamaan lapsuudesta vuosikausiksi. Kelan palvelusetelillä pääset jo samalla viikolla.

Psykopaatti troli se siellä.

Vierailija
19/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos otetaan palstaesimerkkejä, ymmärrät ehkä paremmin mitkä eivät ole "oikeita" ongelmia.

Äitihullun lapsuuden traumat.

11 senttisen sladdin omistava ylipainoinen herraoletettu.

Hauskaheinällä päänsä sekoittanut narkki legalaise it.

165 senttinen mies joka väittää ettei saa piparia pituutensa vuoksi.

Kiltteyttään jankuttavat pilunpuutteessa olevat.

Sokerina pohjalla vanha kuttu joka himoitsee nuorta lihaa mikämikämaassaan.

Ja

- Mies joka ei puhu

- Kumppani joka ärsyttää

- Deitti joka ei vastaa heti viesteihin

- Ukko joka ei siivoa

Vierailija
20/90 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei saa sanoa mitään ikävää kun lumihiutaleille tulee paha mieli kun ei kuule pelkkää kivakivaa. Sun ns ystävä on lumihiutale, et sinä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme