Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30-vuotiaat, käyttekö enää baareissa?

Vierailija
31.01.2023 |

Olen 31v nainen ja viimeksi kävin baarissa muistaakseni 4 vuotta sitten. Tavallaan olisi hauska käydä pitkästä aikaa, mutta olisikohan se isokin pettymys...

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte vaan tylsiä.

Olen mieluummin tylsimys kuin räkäkänninen baarikärpänen.

Vierailija
82/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pubissa yksin tai kavereiden kanssa rentoutumassa. Seuranhaku tietty tinderistä vain, enkä enää alkaisi edes juttelemaan naiselle baarissa, vaikka hän tekisi aloitteen, koska haluan baarissa nimenomaan rentoutua. M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Naiset ovat lihavia nykyään.

Vierailija
84/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu sitten miesseuraan. ;)

Vierailija
85/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 ja kyllä se yökerhoissa käyminen jäi sinne reilu parikymppisyyteen opiskeluvuosiin. Yksittäisiä kertoja olen käynyt sen jälkeen mutta varmaan aina ennen klo 24 jo kotona. Ei vaan kiinnosta tungos eikä juopottelu. Olen myös pariutunut ja vakiintunut jo aikaa sitten.

Vierailija
86/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen nyt paskalle

Vierailija
87/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meen nyt paskalle

Baarin vessaan?

Vierailija
88/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin käyn baarissa ehkä kerran viikossa, nuorempana tuli käytyä melkein joka toinen päivä. Humalahakuisesti en ole juonut enää vuosiin, eikä seuraakaan tarvitse baareista enää etsiä. Käyn katsomassa keikkoja, tapaamassa ystäviä ja joskus syömässäkin ( vaikka Suomessa kapakoiden ruokatarjonta onkin usein olematonta). Olen valinnut myös asuinpaikkani siten, että kävelyetäisyydellä on paljon baareja.

M61

Vierailija
89/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointikieltojen johdosta loppui baareissa käyminen. Samalla loppui tupakointikin.

Vierailija
90/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 v. nainen ja terasseilla on tullut muutamia kertoja käytyä kesällä ja mukaava on ollut nähdä muita ihmisiä. Voisin ajatella käyväni silloin tällöin talvellakin vaikka muutamalla viinilasillisella, mutta tuttavapiiristä seuraa on vaikea saada eikä oikein yksin arvaa lähteä koska Suomessa ei ole niin tapana tehdä.

Vierailija
91/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 31 ja kyllä se yökerhoissa käyminen jäi sinne reilu parikymppisyyteen opiskeluvuosiin. Yksittäisiä kertoja olen käynyt sen jälkeen mutta varmaan aina ennen klo 24 jo kotona. Ei vaan kiinnosta tungos eikä juopottelu. Olen myös pariutunut ja vakiintunut jo aikaa sitten.

Olen vanhempi, mutta sama ilmiö eli sinne parikymppisiin jäi. Opiskelujen myötä tuli myös muuta ohjelmaa ja harrastuksia, joista löytyi puoliso ja uusia kuvioita. Töitten merkeissä toki on ollut juhlimisia, illanviettoja ja tietysti perhejuhlia, mutta varsinaiset klubeilla, pubeilla, yökerhoissa tai mitä nykyisin baareilla tarkoitetaankin vietetyt illat ja yöt jäivät sinne nuoreen aikuisuuteen. Taisi omalla kohdalla olla kuitenkin lähinnä jokin siirtymäriitti. Olihan siinä ajassa tiettyä jännitystä  alle parikymppisenä ja vähän päällekin, mutta sitten se oli nähty. Ihan hauskoja tai ainakin mielenkiintoisia muistoja jäi, mutta aikansa kutakin.

Vierailija
92/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointikieltojen johdosta loppui baareissa käyminen. Samalla loppui tupakointikin.

Mahtavaa että rajoitukset toimii!

Vierailija
93/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 48v ja ehkä 1-2 kertaa vuodessa. Mielummin mennään vaikka päivällä terassille, syödään hyvin ja siinä samassa viiniä ja kotona ollaan jo mukavasti ysin pintaan. Avopuoliso ei välittäisi käydä edes tuota kahta kertaa vuodessa

Vierailija
94/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kävin 2 kertaa terasilla, sitä ennen toukokuussa keikalla. Sitä edellistä en muista. Oisko ollut pikkujoulujen jatkot? Alkoholittomia drinkkejä juon. 

Vierailija
95/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan käy. Ehkä kerran vuodessa. Hinnat on niin poskettomat, että ei yksinkertaisesti ole varaa. Baari-illan hinnalla tekee niin paljon muuta. Tylsää, mutta todellisuutta: baari-illan hinnalla ostan mieluummin tankin täyteen bensaa.

Vierailija
96/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus silloin vielä harvakseen kävin kesällä terassilla kun oli puolet halvimmat hinnat. Taitaa olla jo 15v aikaa.

Liian kallista lystiä nyky hinnoilla maksaa tarjoilusta ja sosiaalisesta seurasta. Jää vielä rahaa muuhunkin kun hakee juomat ja ruuat kaupasta.

Vierailija
97/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 mies ja viimeksi kävin joskus 20 vuotta sitten. Enään ei ole 10 vuoteen kiinnostanut juominen yhtään enkä selvinpäin kestä katsoa juovuksissa olevia ihmisiä.

Vierailija
98/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu sitten miesseuraan. ;)

On myös kolmas ja paras vaihtoehto ainakin mulle eli ei hakeudu kenenkään seuraan.

Vierailija
99/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina kävin ja sain toosaakin. 

Mä sain omaa kättäni mutta käsi ajaa  saman  asia:)

Vierailija
100/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina kävin ja sain toosaakin. 

Mä sain omaa kättäni mutta käsi ajaa  saman  asia:)

*asian 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan