Oltiin saunassa ja päätettiin että tehdään saunaremppa.
Vaimon kanssa ja lauteet jo irtoilee joten ne pitää uusia ja samalla seinäpaaneelit uusitaan koska ne on 10 v vanhat.. Ei ole isokaan remppa ja teemme kaiken itse ensi viikolla. Sanotaan että neljän päivän homma ja olen tehnyt saunaremontteja ennenkin työkseni raksahommissa. Tilattiin jo seinäpaneelit ja laudepuut joten homma hoituu äkkiä.
Kommentit (14)
Sitä se on 140kg vaimon kanssa, pieree lauteetkin irti.
Pimpparemppa sitten samalla! Persvakomieheltä ei isokaan homma!
Hieno juttu. Minä vaihdoin lauteista tänään laudepuut, runko oli hyvässä kunnossa edelleen.
N33
Laita muijas sauna kuva muuten ei uskota.
Minä ajattelin kohta pieraista ja sitten menen korjaamaan vaarivainaan mopedia. Kaikkia kuitenkin kiinnosti kuulla eiks jeh?
10 vuotta vanhat seinäpaneelit uusitaan?
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta vanhat seinäpaneelit uusitaan?
Sitä se seinille kuseskelu teettää.
Vitunko tuolla väliä, ydinsotaa pukkaa.
Alle tonnin oli meidän saunaremontti. K raudasta haettiin kaikki tarpeellinen puutavara. Lauteet nyt ei paljon maksa, niihin meni 15 metriä tervaleppää. Seiniin en muista paljonko meni mutta noin 26 neliöö seinäpaneelia.
Minäkin kaivoin persettäni vasurilla ja ajattelin vaihtaa toiseen käteen
kommentteja köyhät.
Täällähän kateelliset valittaa heti. Työttömiä olette ettekä osaa tehdä mitään töitä joten siitä johtuu työttömyys.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän kateelliset valittaa heti. Työttömiä olette ettekä osaa tehdä mitään töitä joten siitä johtuu työttömyys.
Juu-u, kateellisia ollaan sinulle kun kymmenen vuotta vanhat seinäpaneelisi ovat märäntyneet. Perhana määki haluun mädät paneelit saunaan että pääsen remppaamaan!
Hienoa!