Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30-vuotiaat, käyttekö enää baareissa?

Vierailija
31.01.2023 |

Olen 31v nainen ja viimeksi kävin baarissa muistaakseni 4 vuotta sitten. Tavallaan olisi hauska käydä pitkästä aikaa, mutta olisikohan se isokin pettymys...

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein afterwork tai sitten ystävien kanssa.

Vierailija
62/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kun tunnen itseni siellä ihan ikälopuksi. Sitäpaitsi olo on virkeämpi kun jättää viinanhuuruiset illat välistä ja käy sen sijaan salilla ja nukkuu hyvin.

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin käynyt baareissa. Kun oltiin ukon kans nuoria niin käytiin jopa yökerhossa. Se oli sitä ysäriä kun tanssittiin hienot puvut päällä ja jorattiin Madonnan ja Michael Jacksonin tahtiin. 

Vierailija
64/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää yli 25-vuotiaana käynyt baareissa kuin kuuntelemassa elävää musiikkia mikä tietenkin onnistuu vain harvoissa tähän erikoistuneissa paikoissa..

Muutamat pienemmät bändit ovat parhaimmillaan juuri tällaisessa ympäristössä muutaman oluen tai lonkeron jälkeen.

Tämän lisäksi muistan käyneeni vain yhdessä olutbaarissa kerran vuodessa kun näillä on Octoberfest ja runsaasti eksoottisempia oluita.

Ajatus siitä että menisin ihan vaan pubiin istumaan ja juomaan kaljaa ei todellakaan nappaa.

Vierailija
65/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
66/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Baarithan ovat ihmisten olohuoneita kaupungeissa, joissa on pienet asunnot ja paljon yksinasuvia. Keikkoja, bilistä, baarivisoja, shakki-iltoja, stand-uppia, seurustelua ihmisten kanssa etc. Usein toki tee/kahvilinjalla arkisin. En todellakaan kökötä yksin himassa iltoja netissä. M50

Vierailija
67/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vuosiin käynyt baareissa. Kun oltiin ukon kans nuoria niin käytiin jopa yökerhossa. Se oli sitä ysäriä kun tanssittiin hienot puvut päällä ja jorattiin Madonnan ja Michael Jacksonin tahtiin. 

Ollaan oltu eri ysärillä.

Vierailija
68/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo oikeastaan ikinä käynyt muuten, kuin livekeikoilla. Aina oon ollut "ujo" ja "outo".

Vierailija
69/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte vaan tylsiä.

Vierailija
70/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn työmatkoilla sosiaalisuussyistä kun eri maiden porukka kokoontuu pitkästä aikaa samaan paikkaan. Muuten en.

Vierailija
71/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käy. Olin baarissa viimeksi vuonna 2010.

Sama. Eikä ole missään vaiheessa edes käynyt mielessä että olisi tarve mennä. Mistään arvokkaasta ei ole tullut jäätyä paitsi. Ja säästetty rahamäärä on järkyttävä.

Vierailija
72/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei ole rahaa käydä. Olen kaiken vapaa-ajan kotona.

Vierailija
73/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
74/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu käydään kavereiden kanssa 2-3kk välein tanssimassa. Joskus myös keikoilla. Sitten kerran pari vuodessa työporukan kanssa juhlissa ja joskus ehkä jotain satunnaisia käyntejä muissa porukoissa. Yleensä kyllä limsalinjalla.

n33

Vierailija
75/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtä paljon kuin nuorena, mutta kyllä 47-vuotiaana käyn edelleen mielelläni. Olen aina rakastanut hämyisiä pubeja, juttelua viinilasin ääressä jossain pikkubaarissa, tanssimista jne. Mieheni ei vaan enää oikein halua tai jaksa lähteä ja saa hirveän krapulan jo muutamasta juomasta. Jonkun kaverin kanssa käyn sitten muutaman kuukauden välein, miehen kanssa kun saan hänet mukaan.

Vierailija
76/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olis kiva käydä tanssimassa ja olemaan ihmisten ilmoilla tsiigailemassa löytyiskö "the one" sieltä, mut kaverit asuu suurimmaksi osaksi muualla/ovat perheellistyneet, ni ei oo oikein seuraa. Plus oon liian ujo alkaa pokaa ketään :'D

N32

Vierailija
77/112 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin käydä viimeksi 21 vuotiaana olisikohan, vai oliko jopa 20-vuotiaana.

Jotenkin siinä vaiheessa meni mitta täyteen miten paljon miehet koskettelivat, lääppivät ja kourivat ilman lupaa. Siis mua saattoi yrittäessäni lähteä esimerkiksi baarista joku mies yhtäkkiä napata ranteesta kiinni ja yrittää pysäyttää. Jos saatoin tanssilattialla mennä kiinni niin heti joku oli ottamassa lanteista kiinni. Niitä "vahingossa sun tissiä/takapuolta kosketin ohimennen" en pysty edes laskemaan kun oli niin monesti.

Vierailija
78/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kävin joka vkl kun erosin 30v.

Vierailija
79/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi baarissa 2002.

M53

Vierailija
80/112 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 v. enkä ole koskaan käynyt baareissa. Ei vaan ole mun juttuni, kun en muutenkaan juo alkoholia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi