Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30-vuotiaat, käyttekö enää baareissa?

Vierailija
31.01.2023 |

Olen 31v nainen ja viimeksi kävin baarissa muistaakseni 4 vuotta sitten. Tavallaan olisi hauska käydä pitkästä aikaa, mutta olisikohan se isokin pettymys...

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn. En tiedä miten tuo yli 30 ikä siihen liittyy?

Yleensä baarissa käy eniten 20-25v ja kolmenkympin korvilla alkaa väsyttää ja krapulat käydä niin kauheiksi ettei maksa vaivaa.

Vierailija
22/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mutta harvakseltaan. Ehkä 4-6 kertaa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä baarissa käy eniten 20-25v ja kolmenkympin korvilla alkaa väsyttää ja krapulat käydä niin kauheiksi ettei maksa vaivaa.

Mulla alkoi kiinnostamaan bilettäminen enemmän 27-vuotiaana, sitä ennen kävin lähinnä kavereiden mukana välillä kun he halusivat. Säännöllisesti tuli siis siinä 20-25-vuotiaanakin käytyä, mutta ei niinkään omasta innostuksesta vaan siksi, että kaveritkin meni ja menin mukana.

Vierailija
24/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että käynkö? Oon baarikärpänen

Vierailija
25/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä tarkoitat sanalla baari. Käyn istumassa iltaa drinkkien äärellä tms. mutta yökerhot eivät koskaan ole olleet minun juttuni. 

N39

Vierailija
26/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa. Kesällä joskus terassilla käyn naiseni kanssa. Baarit jäi kun tapasin tyttöystävän.

Vierailija
27/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko siellä baarissa on kaksi käsin vetää? 

t. käyn baareissa, mutta ei ole krapulaa seuraavana aamuna

Vierailija
28/112 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli välissä vuosien tauko, nyt tuli viime vuonna käytyä peräti kolmesti (yökerhossa). Oon 33v, eikä lapset ole enää ihan vauvoja niin voi joskus käydäkin. Kovin usein ei kiinnostais. Ja jos menen niin en tod mihinkään k18 lihatiskiin vaan johonkin vanhemman väen suosimaan, siis niihin joita piti ihan mummopaikkoina silloin parikymppisenä :D jossain istuskelupaikassa yksillä-pareilla tulee käytyä toisinaan myös tai esim kesällä terassilla.

Vierailija
29/112 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tulee enää käytyä baareissa. Ei niistä lohkee enää kuten ennen niin sekin on yksi syy miksei tule käytyä. 

Vierailija
30/112 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, enkä oo käyny varmaan kymmeneen vuoteen, ei vaan huvita, eikä jaksa kattella kännisiä ihmisiä

Vierailija
31/112 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn paikallisessa karaoke paikassa missä käy vanhempaa porukkaa. Yökerhoissa en käy.

Vierailija
32/112 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v ja tulee käytyä välillä. Muutaman kerran vuodessa, ei ihan joka kk kuitenkaan. Yleensä mennään jonkun luo aloittelemaan, joskus harvoin suoraan baariin. Sitten mennään tanssimaan loppuillaksi. En tykkää käydä baarissa vain istumassa, siitä tulee jotenkin huono olo jos juo alkoholia.

Vierailija
33/112 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn välillä yksin. Syynä on ihan alkoholin himo ja juomalla rentoutuminen. En todellakaan mene seuran takia, eikä edes kiinnosta. Joskus on kiva päästä kotoa pois ja juoda muutamat muuallakin.

Vierailija
34/112 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ainakin 2krt kuukaudessa. 52v.

Vierailija
35/112 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin viimeksi. Varmaan jotain 6-7 vuotta sitten kun arvio. Olen yli 40 vuotta. Ei ole mitään himoa nähdä vaivaa että voisi mennä "viihteelle", maksaa paljon ja yö unet sekaisin. Tosin viime aikoina on tehnyt paljon mieli underground tekno bileet mutta onkohan niitäkään enää missään.

Vierailija
36/112 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä enemmän. Talvella ei riitä energia eikä kiinnostus. En kesälläkään joka viikonloppu enkä kauhean myöhään jaksa olla. Nykyään vapaa-ajalla on parempaakin tekemistä

Vierailija
37/112 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bailasin non-stop ikävuodet 17-37, nyt ei enää jaksa.

Vierailija
38/112 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin. Meillä on firman illanistujaisia ja afterworkeja sen verran usein, että mun huvittelukiintiö tulee niillä täyteen. Mieluummin istun työkavereiden kanssa saunalla ja juttelen niiden kanssa, kuin menen baariin missä on musiikki kovalla ja juomat maksaa.

Vierailija
39/112 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 30 miehenä ei enään baarit ja sekoilu kiinnosta.

Joskus voin pari käydä ottamassa.

Vierailija
40/112 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhoissa (missä tanssilattiat jne) en käy. Joskus käyn pubi tyylisissä paikoissa missä musiikki ei huuda liian kovaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi