Yli 30-vuotiaat, käyttekö enää baareissa?
Olen 31v nainen ja viimeksi kävin baarissa muistaakseni 4 vuotta sitten. Tavallaan olisi hauska käydä pitkästä aikaa, mutta olisikohan se isokin pettymys...
Kommentit (112)
Käyn mutta harvakseltaan. Ehkä 4-6 kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn. En tiedä miten tuo yli 30 ikä siihen liittyy?
Yleensä baarissa käy eniten 20-25v ja kolmenkympin korvilla alkaa väsyttää ja krapulat käydä niin kauheiksi ettei maksa vaivaa.
Mulla alkoi kiinnostamaan bilettäminen enemmän 27-vuotiaana, sitä ennen kävin lähinnä kavereiden mukana välillä kun he halusivat. Säännöllisesti tuli siis siinä 20-25-vuotiaanakin käytyä, mutta ei niinkään omasta innostuksesta vaan siksi, että kaveritkin meni ja menin mukana.
Ai että käynkö? Oon baarikärpänen
Riippuu, mitä tarkoitat sanalla baari. Käyn istumassa iltaa drinkkien äärellä tms. mutta yökerhot eivät koskaan ole olleet minun juttuni.
N39
En käy baareissa. Kesällä joskus terassilla käyn naiseni kanssa. Baarit jäi kun tapasin tyttöystävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn. En tiedä miten tuo yli 30 ikä siihen liittyy?
Yleensä baarissa käy eniten 20-25v ja kolmenkympin korvilla alkaa väsyttää ja krapulat käydä niin kauheiksi ettei maksa vaivaa.
Pakkoko siellä baarissa on kaksi käsin vetää?
t. käyn baareissa, mutta ei ole krapulaa seuraavana aamuna
Oli välissä vuosien tauko, nyt tuli viime vuonna käytyä peräti kolmesti (yökerhossa). Oon 33v, eikä lapset ole enää ihan vauvoja niin voi joskus käydäkin. Kovin usein ei kiinnostais. Ja jos menen niin en tod mihinkään k18 lihatiskiin vaan johonkin vanhemman väen suosimaan, siis niihin joita piti ihan mummopaikkoina silloin parikymppisenä :D jossain istuskelupaikassa yksillä-pareilla tulee käytyä toisinaan myös tai esim kesällä terassilla.
Harvoin tulee enää käytyä baareissa. Ei niistä lohkee enää kuten ennen niin sekin on yksi syy miksei tule käytyä.
En käy, enkä oo käyny varmaan kymmeneen vuoteen, ei vaan huvita, eikä jaksa kattella kännisiä ihmisiä
Käyn paikallisessa karaoke paikassa missä käy vanhempaa porukkaa. Yökerhoissa en käy.
40v ja tulee käytyä välillä. Muutaman kerran vuodessa, ei ihan joka kk kuitenkaan. Yleensä mennään jonkun luo aloittelemaan, joskus harvoin suoraan baariin. Sitten mennään tanssimaan loppuillaksi. En tykkää käydä baarissa vain istumassa, siitä tulee jotenkin huono olo jos juo alkoholia.
Kyllä käyn välillä yksin. Syynä on ihan alkoholin himo ja juomalla rentoutuminen. En todellakaan mene seuran takia, eikä edes kiinnosta. Joskus on kiva päästä kotoa pois ja juoda muutamat muuallakin.
Käyn ainakin 2krt kuukaudessa. 52v.
En muista milloin viimeksi. Varmaan jotain 6-7 vuotta sitten kun arvio. Olen yli 40 vuotta. Ei ole mitään himoa nähdä vaivaa että voisi mennä "viihteelle", maksaa paljon ja yö unet sekaisin. Tosin viime aikoina on tehnyt paljon mieli underground tekno bileet mutta onkohan niitäkään enää missään.
Kesällä enemmän. Talvella ei riitä energia eikä kiinnostus. En kesälläkään joka viikonloppu enkä kauhean myöhään jaksa olla. Nykyään vapaa-ajalla on parempaakin tekemistä
Bailasin non-stop ikävuodet 17-37, nyt ei enää jaksa.
Tosi harvoin. Meillä on firman illanistujaisia ja afterworkeja sen verran usein, että mun huvittelukiintiö tulee niillä täyteen. Mieluummin istun työkavereiden kanssa saunalla ja juttelen niiden kanssa, kuin menen baariin missä on musiikki kovalla ja juomat maksaa.
Näin 30 miehenä ei enään baarit ja sekoilu kiinnosta.
Joskus voin pari käydä ottamassa.
Yökerhoissa (missä tanssilattiat jne) en käy. Joskus käyn pubi tyylisissä paikoissa missä musiikki ei huuda liian kovaa.