Yli 30-vuotiaat, käyttekö enää baareissa?
Olen 31v nainen ja viimeksi kävin baarissa muistaakseni 4 vuotta sitten. Tavallaan olisi hauska käydä pitkästä aikaa, mutta olisikohan se isokin pettymys...
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Ikää 48v ja ehkä 1-2 kertaa vuodessa. Mielummin mennään vaikka päivällä terassille, syödään hyvin ja siinä samassa viiniä ja kotona ollaan jo mukavasti ysin pintaan. Avopuoliso ei välittäisi käydä edes tuota kahta kertaa vuodessa
Missäs se terassi on, jos ei baarissa?
Pitkät yöunet viikonloppuisin ovat olleet uusi päihteeni jo vuosia, eli en käy. Sitten voi herätä aamulla virkeänä ja mennä vaikka ostamaan jotain hyvää ruokaa rahoilla, jotka olisivat muuten menneet baariin. Yli kolmekymppisenä on oppinut nauttimaan elämästä ihan eri tavalla kuin menemällä väsyneenä töistä vetämään nopeasti pää täyteen kaljaa.
Baareissa kyllä. Yökerhoissa en.
Päivittäin, valoa ja iloa hakemassa.
T. Koko kansan Sannulinne
Olen 50 v ja käyn baareissa. Ikävuosina 28-42 en käynyt ollenkaan, ei vaan kiinnostanut pätkääkään. Elin lisäksi lapsiperhearkea. Sitten tuli ero, ja aktivoiduin sinkkuna taas baareilemaan. Ihan yksikseni käyn ja hauskaa on.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin, valoa ja iloa hakemassa.
T. Koko kansan Sannulinne
Pakkomielle?
Olen oppinut käymään oikeasti yhdellä. usein käyn eräässä irkkupubissa juomassa yhden guinness-pintin ohikulkiessa, noin kaksi kertaa kuussa ehkäpä. ei tule enää iltoja vietettyä näissä, kun tuo yksikin guinness maksaa tääläpäin about kympin/pintti. myös paikallisen panimon uutuustuotteet käyn kokeilemassa aina kun jotain mielenkiintoista saapuu hanatuotteeksi. m34
Parasta aikaa nytkin. Täällä ei oo ketään.
Miksi kenenkään kannattaa käydä baareissa, kun samat juomat saa kaupasta halvemmalla?
Ei jaksa suunsoittajia. Ja niitähän baareissa riittää.
36v, XY, en ole jaksanut käydä baareissa 15 vuoteen. Mieluummin paisun sohvalla emännän kanssa luontodokkareita katsellen.