Paljonko mulle olisi sopiva paino kun pituutta on 168cm
Kommentit (10)
Olen 168cm, ja painan 56. Raskauskiloja vielä 3, joista yritän päästä eroon.. Ovat tiukassa kolmannen jälkeen..
Tosin raskauden jälkeen ei noita mittoja olla saavutettu, mutta ehkä joku päivä (toivottavasti)
50kg on alhainen, mulla pituutta 161cm ja painonalaraja 52kg.
Vierailija:
Olen 168cm, ja painan 56. Raskauskiloja vielä 3, joista yritän päästä eroon.. Ovat tiukassa kolmannen jälkeen..
Onkä tämä palsta täynnä jotain anorektikoita ja muita häiriintyneen kehonkuvan omaavia teinejä?
Vähintään kymmenen kiloa lisää pitäisi munkin saada, mieluummin 15.
Joten hyvin erikoisia vastauksia olet saanut suurimmaksi osaksi. Myöhemmin 60 kiloisena olen ollut hyvin hoikka s-kokoon mahtuva mutten liian laiha. Ottakaa huomioon hyvät ihmiset, että 168 cm on aika pitkä ja silloin painoakin pitää olla enemmän kuin lyhyillä.
Viittaan tässä eilisiin uutisiin.
Olen myös 168 ja ekassa raskaudessa jatkuvasti tiputuksessa pahoinvoinnin takia, olin todella huonossa kunnossa ja anorektisen laiha, painoin tuolloin alimmillani 47 kiloa. En ymmärrä miten kukaan pituiseni voi painaa niin vähän ja olla terveen näköinen. 57 on mulle sellainen paino että olisin todella hoikka, 60 painaessanikaan ei vielä ole läskiä. Nyt painan 64 ja siinä on mielestäni vähän liikaa, tosin minulla on aika paljon lihaksia sillä treenaan paljon.