Kaipaan ystävääni
Onko säälittävää ottaa yhteyttä vanhaan ystävään jota edelleen kaipaa? Hän laittoi välimme poikki sillä meille tuli erimielisyyksiä.
Kommentit (33)
Auttaako yhtään tieto, että ystäväsi ei välttämättä ole perusluonteeltaan räjähtävä kyttääjä vaan voi olla ollut kaiken stressin vuoksi päällä tällainen tila:
https://www.luontaisnetti.fi/index.php?valikko=valikko&sivu=aikuiset_ka…
Itse aikanani yritin ottaa entiseen parhaaseen kaveriin yhteyttä, niin kovin loukkaantui jostain että vielä kolmen vuodenkin jälkeen ignooraa kaikki minun hänelle lähettämät viestit.
Vierailija kirjoitti:
Itse aikanani yritin ottaa entiseen parhaaseen kaveriin yhteyttä, niin kovin loukkaantui jostain että vielä kolmen vuodenkin jälkeen ignooraa kaikki minun hänelle lähettämät viestit.
En tiedä, enkä haluakaan tietää miksi välinne ovat menneet, mutta mitäpä jos vaan sitten ehkä antaisit jo olla?
3v on pitkä aika, ja jos ei vastaa niin tuskin tulee ikinä vastaamaan.
Jätä omaan arvoonsa, ja jatka elämää.
Hän laittoi välimme poikki. Olen päässyt hänestä yli, vaikka se veikin vuosia..Jos hän tulisi vastaan, voisin käydä kahvilla vaihtamassa kuulumisia. Molemmat olemme ehtineet kasvattaa lapsemme tässä välissä, joten jotain tarttumapintaa voisi kevyelle rupattelulle ollakin, mutta hirveästi vaivaa en enää tahtoisi nähdä, jotta meillä olisi taas ystävyyssuhde. Minulla on oma elämä erillään hänestä.
Kaipasin vanhaa ystävääni. Hän laitoi välimme poikki. Elvytin välejäni toisiin lapsuuden ystäviini, löysin heistä jopa uusia puolia ja enemmän yhteistä nyt kuin lapsena ja olen tällä hetkellä tyytyväinen, enkä kaipaa häntä, entistä vanhaa parasta ystävääni.
Mennyt on mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Auttaako yhtään tieto, että ystäväsi ei välttämättä ole perusluonteeltaan räjähtävä kyttääjä vaan voi olla ollut kaiken stressin vuoksi päällä tällainen tila:
https://www.luontaisnetti.fi/index.php?valikko=valikko&sivu=aikuiset_ka…
No tiedän ihan varmaan että hän on hyvä tyyppi oikeasti ja tilanne oli hänelle liian rankka ja epäreilun tuntuinen! Eihän tämä harmittaisi jos hän ei olisi ollut ystäväni aikaisemmin. En usko että tapaamisistamme oli lopuksi enkä kummallekaan iloa. Eipä hänkään ole mun perään soitellut. En siis tehnyt mitään bänksejä mutta en viitsi tunkea arvosteltavaksikaan aina kun molemmille jäi loppuvaiheessa tapaamisista vain paha mieli. On kyllä harmillinen juttu.
Jätä rauhaan. Kyllä hän yhteyttä ottaa jos kaipaa. Itsellä sama homma ja olin se poikkilaittaja, kaveri edelleen tasaisin väliajoin lähettelee viestejä eikä kiinnostaisi yhtään vastailla.
Se on lopullisesti moro ja näkemiin.
Olimme ystäväni kanssa joskus kaksi kuukautta puhumatta toisillemme jonkun pienen riidan takia. Sitten rohkaisin mieleni ja laitoin viestiä. Hetki siinä meni ennenkuin saatiin kaverisuhde taas toimimaan
Mitään ei menetä jos vielä ottaa yhteyttä!
Ei kannata.Jos hän on laittanut välit poikki,ei hän sua kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika urpoa ottaa yhteyttä jos toinen laittanut välit poikki.Ap tekee itsestään tosi nolon.Myötähäpeää ap:lle.
Syy minkä takia välit on laitettu poikki merkitsee eniten kannattaako enää ottaa yhteyttä
Ei ole säälittävää, päinvastoin.
Ja voihan olla, että ystäväsi kaipaa myös sua, mutta ei kehtaa ottaa yhteyttä tms.
Sitä ei voi tietää miten ystäväsi reagoi (voi olla että ilahtuu, voi olla että ei), mutta et menetä siinä mitään jos otat yhteyttä häneen.
Nimenomaan mitään ei siinä menetä jos jonkun viestin laittaa. Toinen joko sitten vastaa tai on vastaamatta. Enemmän se siitä osapuolesta kertoo joka ei vastaa kuin siitä joka viestin laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika urpoa ottaa yhteyttä jos toinen laittanut välit poikki.Ap tekee itsestään tosi nolon.Myötähäpeää ap:lle.
Minua ei oikeastaan hirveästi kiinnosta olenko nolo vaiko en. Sen sijaan ystävyys on todella tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö syyn?
Vierailija kirjoitti:
Jätä rauhaan. Kyllä hän yhteyttä ottaa jos kaipaa. Itsellä sama homma ja olin se poikkilaittaja, kaveri edelleen tasaisin väliajoin lähettelee viestejä eikä kiinnostaisi yhtään vastailla.
Mitä teille tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö syyn?
Luulen että oli monen asian yhteensattuma
Sama paitsi itse vetäydyin, ystäväni on erityislapsen äiti, ei leijonaäiti vaan sarvikuonoäiti joka likinäköisesti hyökkäsi kaiken liikkuvan kimppuun puolustaessaan lastaan kuvitellultakin syrjinnältä. Hän varmasti luulee että olen hyljännyt hänet koska syrjin hänen lastaan, tosiasiassa en jaksanut sitä jokakertaista mun ja perheeni käytöksen kyttäystä ja analysointia. Haluaisin ottaa yhteyttä mutta en kehtaa koska hän varmasti ajattelee minusta juuri sitä pahinta, vaikka oikeasti vetäydyin kun hänelle tuntui aina tulevan niin paha mieli minun ja terveiden lasteni tapaamisesta. :(