Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan ystävääni

Vierailija
30.01.2023 |

Onko säälittävää ottaa yhteyttä vanhaan ystävään jota edelleen kaipaa? Hän laittoi välimme poikki sillä meille tuli erimielisyyksiä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole säälittävää, mutta varaudu siihen, että ystävä on jo mennyt eteenpäin eikä halua uudistaa ystävyyttänne. Minä en kaipaa lainkaan ystävääni, jonka kanssa tiet ovat eronneet. On siis parempi näin.

Vierailija
22/33 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka kauan pitäisi aikaa kulua välissä että ei olisi sellaista tunnetta että kuulumisten kyseleminen yms ei olisi jotenkin säälittävää tai roikkumista. Suosittelen silti ottamaan yhteyttä, eipähän sitten tarvitse loppuelämää miettiä että mitä jos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samanlainen kokemus kuin jollain muullakin tällä listalla että eipä ole mitään entisestä tutusta kuulunut eikä vastaa myöskään viesteihin vaikka aikaa jo reilusti kulunut.

Vierailija
24/33 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ystäväsi olla rauhassa jos hän ei kerran halua olla tekemisissä kanssasi.

Itse raivostuisin jos minua kiusannut "ystäväni" yrittäisi lämmitellä välejä. Maailman paras päätös oli katkaista kymmenien vuosien myrkyllinen suhde! Miksi katselinkaan sitä niin pitkään...

Vierailija
25/33 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan ystävääni tosi paljon. On vaan niin, että jos en merkinnyt sen enempää, kuin parin vuoden hiljaisuuden jälkeen keskellä yötä soitetun puhelun (olin nukkumassa), niin tuskin kannattaa perään kysellä. Jos saisin jonkun selkeän viestin, lyhyenkin, ottaisin itse ilomielin yhteyttä. Häneltä ei ilmeisesti riittänyt aikaa minulle tuon enempää. Tosi harmi, pidin hänestä kovasti.

Vierailija
26/33 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha arpoa ja miettiä mitä jos, laita se viesti jo. Odotan puhelin kourassa

Vierailija
27/33 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa jättäjäkin katua tekojaan, hyvin voi olla että hän myös kaipailee sinua mutta ei vain uskalla laittaa viestiä. Ei ole helppoa laittaa vanhalle tutulle viestiä tosta noin vaan hiljaiselon jälkeen.

Vierailija
28/33 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan myös 🥺

Vierailija
29/33 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kyllä kaipaan ystävääni, mutta toisaalta en kaipaa enää sitä draamaa ja älyttömiä mykkäkouluja. Hän blokkasi minut lopuksi kaikkialta, joten yhteydenotto ei edes onnistuisi.

Vierailija
30/33 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpompaa elämä olisi jossei tarvitsisi aina välejä katkaista

Vierailija
31/33 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon helpompaa elämä olisi jossei tarvitsisi aina välejä katkaista

Välillä on pakko jos haluaa ajatella omaa terveyttään

Vierailija
32/33 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan myös 🥺

Eikö ystävä vastaa sinulle? 😔

Vierailija
33/33 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tietysti kynnys laittaa uutta viestiä on korkea sillä juttu loppui siihen kun mitään viestejä ei lukenut... sitä miettii että jos laittaa nyt uuden viestin reagoiko siihenkään sitten mitenkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi