Miten uskaltaa rakastaa?
Mä kun oon usein joutunut pettymään suhteissa, oon tullut siis petetyksi ja valehdelluksi ja huijatuksi ja oon ollut sinkkuna sitten vuosia. Miten tälläsen jälkeen uskaltaa enään ihastua ja rakastua uudestaan? Oon nyt ihastunut pitkästä aikaa ja tunnekin on luultavasti molemmin puolinen enkä vaan meinaa uskaltaa luottaa toiseen.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Voihan rakastaa vaikkei luota. Eikä pettämiseen kuole.
#läheisriippuvuus
Vierailija kirjoitti:
Tapailen miestä, joka tapasi toista tapailunaista edellisviikonloppuna, heti tultuaan Turusta. Nyt lauantai-iltana tapasi naisen taas, huolimatta siitä että oli lapsiviikko.
Aika näyttää, löytyykö rakkautta ja keneen se kohdistuu.
Olette reikiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat rakkaudella. Rakkaushan ei itsessään tarvitse vastakaikua tai odota saavansa mitään palkinnoksi.
Käy vilkaisemassa nettitreffeillä pyörivien miesten ilmoituksia. Ei haeta rakkautta.
Et ole tainnut esim. minun ilmoitusta sitten lukea. Parisuhdetta olen ollut hakemassa. Toiveena rakastuminen, mutta hiljaisempaa ollut sillä rintamalla.
Kannattaa opetella suojelemaan itseään ja suhtautumaan ihmisiin niin, että niillä on aina jotain pahaa mielessä. Sitten antaa ajan kulua ja katsoo mitä tekevät. Itsestään ei kannata antaa mitään henkilökohtaisia tietoja eikä kertoa heikkouksiaan ja vikojaan. Pitää tietyn etäisyyden ihmiseen niin pitkään että ymmärtää sen motiivit. Tämän olen oppinut entisenä sinisilmäisenä ja avoimena, kaikkiin ymmärtävästi suhtautuvana ihmisenä joka kuvitteli että kaikki muutkin haluaa muille vain hyvää sekä ovat rehellisin aikein liikkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailen miestä, joka tapasi toista tapailunaista edellisviikonloppuna, heti tultuaan Turusta. Nyt lauantai-iltana tapasi naisen taas, huolimatta siitä että oli lapsiviikko.
Olette reikiä
Miten niin? Minä en anna, minä saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette reikiä
Tarkoittaa hän sitä, että olette kumpikin ajankulua. Jos mies hakisi tosissaan seurustelukumppania hän ottaisi aikaa henkisen yhteyden muodostamiseen ja toisen oppimiseen. Sen sijaan te olette vain hetkellistä huvia kunnes kummastakin loppuu uutuuden viehätys ja alatte liikaa muistuttaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette reikiä
Tarkoittaa hän sitä, että olette kumpikin ajankulua. Jos mies hakisi tosissaan seurustelukumppania hän ottaisi aikaa henkisen yhteyden muodostamiseen ja toisen oppimiseen. Sen sijaan te olette vain hetkellistä huvia kunnes kummastakin loppuu uutuuden viehätys ja alatte liikaa muistuttaa kumppania.
Mies on minulle huvia. Olen periaatteessa parisuhteessa ja tämä bonusmies tuo elämään kaipaamaani vaihtelua. En usko että hänkään kärsii roolistaan.
Onhan se nyt vakava juttu kun on mahdollisuus saada henkisesti tur paansa, ei se ole yhtään fyysistä kärsimystä vähäisempää. Ne jotka vähättelee ei sitten itse varmaan omaa kummoista tunnemaailmaa tai pidä sitä parisuhdetta minään jos olkia kohauttamalla lähtevät.
Voisiko yrittää ajatella, että menneet ikävyydet eivät ole nyksän syy. Ja sitä, että jos tulee romanttisia takaiskuja, on ainakin heittäytynyt. Vanhana voi muistella, että tuli ainakin yritettyä.
Voi myös toiselle sanoa heti alussa, että on joutunut satutetuksi ja mahdollinen varauksellisuus johtuu aiemmista kokemuksista eikä nyksän pidä tehdä liiallisia tulkintoja sinusta.
Toivon sinulle onnistumisen kokemuksia romantiikan vaikealla saralla .
Edetkää rauhallisesti, tutustukaa ensin kunnolla. Ei mitään salamana seksiin ja parisuhteeseen etenemistä. Hissukseen hyvä tulee.
Moni mies haluaa eheän naisen olematta itse yhtään eheä. Ihan tosissaan käy vilkaisemassa nettitreffeillä näkyviä miehiä. Viimeistään keskustelu vaiheessa sieltä avautuu todellisuus. Haetaan tienaavaa kohtua tai sitten täydellistä nyrkkihella rouvaa. Tänään huomasin jonkun tokaisevan hetero naisena kaipaavansa homo miestä. Mitä enemmän sitä juttelee heteroiden miesten kanssa alkaa enempi kaipaamaan sinkkuutta. Homo kun ei luonnollisesti huoli heteroita.