Miten uskaltaa rakastaa?
Mä kun oon usein joutunut pettymään suhteissa, oon tullut siis petetyksi ja valehdelluksi ja huijatuksi ja oon ollut sinkkuna sitten vuosia. Miten tälläsen jälkeen uskaltaa enään ihastua ja rakastua uudestaan? Oon nyt ihastunut pitkästä aikaa ja tunnekin on luultavasti molemmin puolinen enkä vaan meinaa uskaltaa luottaa toiseen.
Kommentit (33)
Stalkkaa miestä netissä ja laita yksityisetsivä perään tutkimaan sen menneisyys. Jos jotain hämärää tai pettämisiä löytyy niin saat tietää nyt etkä kun on jo liian myöhästä.
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan lue tätä palstaa. Täällä opit millasia miehet oikeasti on. Ei niihin kannatakaan luottaa.
Just. Mehän ollaan kaikki samanlaisia. Miksi vihaat?
M
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan lue tätä palstaa. Täällä opit millasia miehet oikeasti on. Ei niihin kannatakaan luottaa.
Ap:n sukupuolta tai suuntautumista ei ole kerrottu
Vierailija kirjoitti:
Katkera akka. Se että sinä olet huono valikoimaan hyviä miehiä ei tarkoita sitä että niitä ei ole.
Uusi suhde on parhaimmillaan molemmille uudistava kokemus. Sinä et ole pelkästään menneisyytesi ja koita sallia toisellekin osapuolelle kehittyminen ja oppiminen.
Harvoin tulee vastaan valmista pakettia, te vähitellen muovaatte toisianne ja samalla parisuhdekäsitystänne. Ole siis armollinen itselle ja toiselle.
Mitä tarkoitat rakkaudella. Rakkaushan ei itsessään tarvitse vastakaikua tai odota saavansa mitään palkinnoksi.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on sairautta.
Miehelle rakastuminen meinaa rahan menoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat rakkaudella. Rakkaushan ei itsessään tarvitse vastakaikua tai odota saavansa mitään palkinnoksi.
Käy vilkaisemassa nettitreffeillä pyörivien miesten ilmoituksia. Ei haeta rakkautta.
Erittäin hyvä kysymys. Mielestäni se vaatii heittäytymistä henkisesti ja tietynlaista avoimuutta. Toisaalta myös kannamme mukana edellisten ihmissuhteidemme painolastia,joka vaikuttaa em.asiaan.
Ainahan kaikessa on pettymyksen mahdollisuus. Ei mikään takaa ettei elämässä tai parisuhteissa tulisi pettymyksiä jne.
Sellaista se elämä vaan on. Ei täällä mikään varmaa ole muuta kuin se että jossakin kohdassa kuolemme jokainen.
Et ole valmis parisuhteeseen. Odota niin kauan että osaat luottaa. Olet joutunut pettymään, oletko käsitellyt asiat ja huomannut että pettymys on johtunut omista teoistasi?
Noi tilanteet voi tulla vastaan uudestaan, mutta ei elämää voi elää niin että antaa näiden asioiden vaikuttaa siihen liikaa. Mitä on pahinta mitä suhteessa voi käydä jos sua petetään? Mielestäni se että voi tulla ero ja se voi tulla muistakin syistä.
Kysymys on uskosta, heittäytymisestä ja armollisuudesta sekä itseä että toista ihmistä kohtaan. Uhkapelistäkin, tietyllä tapaa. Onko elämä tämän ihmisen kanssa parempaa kuin se olisi häntä ilman. Etukäteen ei voi tietää.
Kyllä sellaisiakin ihmisiä vielä on, joilla on arvot kunnossa ja jotka ymmärtävät, mitä lojaalisuudella tarkoitetaan.
Voihan rakastaa vaikkei luota. Eikä pettämiseen kuole.
Tapailen miestä, joka tapasi toista tapailunaista edellisviikonloppuna, heti tultuaan Turusta. Nyt lauantai-iltana tapasi naisen taas, huolimatta siitä että oli lapsiviikko.
Aika näyttää, löytyykö rakkautta ja keneen se kohdistuu.
Etenee rauhallisesti ja havainnoi. Ei tee liian nopeita siirtoja.