Sain kauan sitten sairaalassa kipuun Panacodia, ja
Siitä tuli ihana olo, kuin olisin uinunut pumpuliin käärittynä. Jopa sairaalan äänimaailma oli miellyttävä. Vaikutus meni aika nopeaan pois, mutta ihan kiva kokemus. En silti ottaisi viihdekäyttöön tai tavalliseen ahdistukseen opioideja vaikka olisi mahdollisuus koska sitten vaan harmittaisi se vaikutuksen poistuminen. Ihan turhaa vähän aikaa kokea hyvää oloa.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan oikeasti lääkäreiltä Panacodia saa. Buranaa ja panadolia ne tyrkyttää ihan kaikille, oli kipu ja vaiva mikä tahansa. Saahan sitä tietysti kirjoitella että "minä kyllä sain reseptin..." jne.
Kaikkien ei tarvitse mennä arvauskeskukseen kinuamaan lääkkeitä. On myös meitä, joilla lähipiirissä tai tuttavissa on lääkäreitä, ja saa tasan tarkkaan sen reseptin jonka haluaa.
Latoo euroja pöytään ja menee yksityiselle. Helpommin sieltä saa apua. Terveyskeskuksesta ei saa mitään apua kipuihin, se on se iänikuinen Burana ja passitus kotiin kärsimään. Olen tämän vierestä todistanut niin monta kertaa.
Särkylääkkeeksi määrätty sekä tra.alia että panacodia. Täytyy sanoa että hienoinen pettymys. Auttoi siinä missä vastaava määrä panadolia, ei aiheuttanut mitään tiloja. Normi epämukavuus ja hyvin tavanomainen vireystila.
Puoliso taas reagoi pieniinkin humautuksiin ja kipulääkkeisiin voimakkaasti. Kokee epämukavuutta eikä pysty kävelemään kunnolla ennen kuin pää selvä.
Itsellä on selässä pari nikamaa periaatteessa yhtä kappaleta. Jos selkä kipeytyy kipu on sanoinkuvaamaton. Viime kerrasta onneksi yli vuosi aikaa. Ainoa tietämäni kipulääke, joka tuossa tilanteessa auttaa on Panacod. En ole normaalilla annostelulla saanut siitä mitään ihmeellisiä oloja.
Kiitokset teille kaikille pösilöille, jotka imppaatte vaikka lastenne tussikyniä saadaksenne pöntön sekaisin. Melkein joka kerran kun olen tarvinnut tätä lääkettä olen joutunut käymään lääkärin kanssa aikamoisen tyhjän päiväisiä keskusteluita koska on olemassa ihmisiä, jotka syövät lääkkeitä huvikseen. Ainoastaan viimeisimmällä kerralla prosessi oli helppo koska minulla alkaa olla asian kanssa historiaa ja myös vaiva löytyy tuolta tietokannoista.
Muistan kun selkä kipeytyi 3 vuotta sitten remontissa ja seisoin epämääräisen venkurassa asennossa lääkärin edessä, joka suositteli vaihtoehdoksi tulehduskipulääkkeitä... Totesin siihen, että jos hän ei halua auttaa menen seuraavaksi Alkoon ja ostan ison pullon viskiä, jolla vedän vintin pimeäksi koska ainoa asento jossa voin nukkua on henkarissa vaatekaapissa. Ihme kyllä, tämä meni sitten jakeluun.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut Panacodia, anopilta tarpeettomaksi jääneitä, ja ainakaan itselläni ne ei lievittäneet edes tavallista päänsärkyä. Ei mitään vaikutusta. Ihan paska särkylääke, aspiriinikin tehoaa paremmin.
Panacod ei ole paras mahdollinen lääke pääsärkyyn, itselläni ei ainakaan helpota lainkaan. Pumpuliin kääritty olo kyllä tulee ja höpisen pehmoisia ihmisille niin, että jälkeenpäin hävettää. Suolistokipuihin siis itsellä reseptillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla 3 tramalia aiheutti rennon euforisen olon
Minua tramal oksettaa rajusti.
Minä saan ottaessa jo pienestäkin annoksesta euforisen, kivuttoman olon. Mutta seuraavana päivänä on sitten aivan järkyttävä, invalidisoiva päänsärky, johon mikään ei auta, ja rajua oksentamista. Joten ei, ei tramadolia minulle...
Vierailija kirjoitti:
Panacodithan on ihan tilulii, yhtä tyhjän kanssa. Niihin tulee tole tosi nopeasti.
Tramalista ylöspäin alkaa potkia.
Panacodin huonoin puoli on se maksatoksinen parasetamoli.
Sen voi kyllä kylmäerotella niistä pois...
Itse sain kauan sitten sairaalassa kuukauden oksikodonia lihakseen.
Se pärähti. Tuli aika rankat reflat.
Tramalista sain raivokohtauksia.
Temcesic lähinnä oksetti, aika tehoton.
Subutexit väsyttivät ja torkkuja tuli otettua tiuhaan sekä veivät kivun mutten yhtään pidä siitä olotilasta. Normi olotila on mulla jo jotenkin pumpulinen niin en siihen kaipaa mitään syventävää. Burana on edelleen paras kipulääke, jättää lievän kivun jonka kanssa pystyy elämäänveikä esim. selkäkivuissa tule niin herkästi vääriä asentoja. Jos ei tunne rajojaan liikkeissä niin kivut vain pahenevat ajan myötä.
Sain sairaalassa panacodia ja samanaikaisesti piikkinä pahoinvointiestolääkkeen. Ihan jätkyt hallusinaatiot. Silmät kun pisti kiinni niin kakspäiset käärmeet luikerteli pitkin huonetta.
Codeiini on mahtava huume, sit kun saa tarpeeksi, lopulta alkaa mädättämään kehoa, mutta ei haittaa.. tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan oikeasti lääkäreiltä Panacodia saa. Buranaa ja panadolia ne tyrkyttää ihan kaikille, oli kipu ja vaiva mikä tahansa. Saahan sitä tietysti kirjoitella että "minä kyllä sain reseptin..." jne.
Kaikkien ei tarvitse mennä arvauskeskukseen kinuamaan lääkkeitä. On myös meitä, joilla lähipiirissä tai tuttavissa on lääkäreitä, ja saa tasan tarkkaan sen reseptin jonka haluaa.
Sun tuttavalääkärit on varmasti todella innoissaan siitä, että ruinaat heiltä huumaavien lääkkeiden reseptejä.
Minä sain aivan järkyttävän vatsakivun. Ei sovi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan, mutta vain 20 tbl kerrallaan. Tuo riittää minulla noin vuodeksi kuukautiskipuihin, kun joudun ottamaan yhden tabletin 1-2 kertaa kierron aikana.
Tiesitkö että panacod metabolisoituu kehossa pienissä määrin morfiiniksi? Oletko nosti?
Euforian saa mdma:sta. Ilman reseptiä.
Nistien kokoontumisajot taas käynnissä. Taattua vauvapalstaa.
Sain sairaalassa jotain vihreää makeaa hyytelölääkettä,kuulemma jotain bentsoa. Teho oli sama kuin 500 mg buranaa. Ei tee mieli toiste.
Surkea mömmö. Oxynorm on parempi.
-p i r i l u t k a
Panacodithan on ihan tilulii, yhtä tyhjän kanssa. Niihin tulee tole tosi nopeasti.
Tramalista ylöspäin alkaa potkia.
Panacodin huonoin puoli on se maksatoksinen parasetamoli.
Sen voi kyllä kylmäerotella niistä pois...
Itse sain kauan sitten sairaalassa kuukauden oksikodonia lihakseen.
Se pärähti. Tuli aika rankat reflat.