Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kauan sitten sairaalassa kipuun Panacodia, ja

Vierailija
29.01.2023 |

Siitä tuli ihana olo, kuin olisin uinunut pumpuliin käärittynä. Jopa sairaalan äänimaailma oli miellyttävä. Vaikutus meni aika nopeaan pois, mutta ihan kiva kokemus. En silti ottaisi viihdekäyttöön tai tavalliseen ahdistukseen opioideja vaikka olisi mahdollisuus koska sitten vaan harmittaisi se vaikutuksen poistuminen. Ihan turhaa vähän aikaa kokea hyvää oloa.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panacodin pitäisi muuttua elimistössä morfiiniksi. Kaikilla se ei muutu hyvin ja silloin lääke ei auta.

On yksilöllistä.

Minä olen varmaan sellainen kenellä se ei muutu. Tulee sekava olo ja nukuttaa.

Luultavasti se muuttuu jos noin vaikuttaa.

Vierailija
22/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panacodin pitäisi muuttua elimistössä morfiiniksi. Kaikilla se ei muutu hyvin ja silloin lääke ei auta.

On yksilöllistä.

Minä olen varmaan sellainen kenellä se ei muutu. Tulee sekava olo ja nukuttaa.

Kyllä se silloin on muuttunut. Kodeiini - morfiini ei poista kipua vaan tekee kiputuntemuksesta sellaisen, ettei siitä niin välitä.

Ne joilla kodeiini ei muutu morfiiniksi eivät koe mitään vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista miten yksilöitä me ollaan. Mulle tuli panacodista hyvä olo mutta bentsodiatsepiineistä ei mitään vaikutusta. Olen molempia saanut lääkäriltä nuorena. Panacodia kerran kipuun ja bentsodiatsepiiniä (Xanor) traumaattisen tapahtuman jälkeiseen ahdistukseen. Bentsosta ei ollut mitään hyötyä.

Vierailija
24/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuun se ei auttanut yhtään, kuten ei mitkään buranat yms., mutta kipua oli helpompi sietää euforisen olon takia.

Vierailija
25/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla panacod toimii juuri oikein.

Vie kivulta terän ja rentouttaa lihakset, jos päänsärky johtuu hartiajumista.

Ei tule yhtään euforiaa, vaikka ottaisi kaksi.

Vierailija
26/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ja Panacod ei sopinut yhdessä tuttavalle, kuulemma ei koskaan enää.

Vierailija
27/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuli todella oksettava olo panacodeista. Yäk. Pää pöntössä, ei kovin euforista. :D ei enää ikinä.

Vierailija
28/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 2 panacodia poisti kivun täydellisesti ja aiheutti erittäin miellyttävän euforisen olon. Jos pitäisi pidemmän aikaa syödä, jäisin varmasti koukkuun.

Vierailija
29/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä kokoajan niin kokoajan hyvä olo

Hah! Mikä vitsi...

Vierailija
30/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain panacodia hampaan juurihoidon jälkeen eikä se auttanut kipuun mitenkään eikä tullut mitään muutakaan humahdusta, päinvastoin huono, oksettava olo. En halua tuota lääkettä toista kertaa.

Vierailija
31/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua Panacod taas väsytti ihan julmetusti. Saatoin nukkua vuorokaudesta lähes 20 tuntia.

Vierailija
32/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jotkut mielialalääkkeet vaikuttaa opioidien tehoon ja lääkärit ei tajua välttämättä näitä tarkistaa lääkettä määrätessä.

Mulla ssri Seronil veti tramalin tehon pois kokonaan, eli ihmettelin miten ei tunnu missään 200mg vaikka varoiteltiin, että jo 50 mg voi viedä jalat alta ja nukahduttaa isommankin miehen.

Ja perus yskänlääke Resilar veti jonkun ristivaikutuksen, ilmeisesti serotoniinisyndrooma? Olin monta päivää miedoissa hallusinaatioita, kunnes tajusin googlata englanniksi yhteisvaikutukset.

Vierailija
33/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaloissa ja hoitokodeissa hoitajat livauttaa panacodit omaan taskuun ja antavat sairaille ja vanhuksille panadolia.

Vierailija
34/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle burana vaikuttaa enemmän kuin panacod.

Vierailija
35/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ultra nopea metaboloija.

Vierailija
36/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oikeasti lääkäreiltä Panacodia saa. Buranaa ja panadolia ne tyrkyttää ihan kaikille, oli kipu ja vaiva mikä tahansa. Saahan sitä tietysti kirjoitella että "minä kyllä sain reseptin..." jne.

Vierailija
37/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacodista tuli vaan paha olo ja oli pakko oksentaa. Ei tietoakaan mistään pumpulipilvistä.

Vierailija
38/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonisia vaivoja lonkassa ja polvessa ja kyllä olen syönyt kaikki mahdolliset kipulääkkeet. Panacodia ja Tramalia söin ja ei kyllä auttanut. Yksi lääkäri kauhistui kun kuuli kuinka monta kuukautta olin syönyt Panacodia ja kielti ne välittömästi. Mikään lääke ei ole auttanut, jos oikein pahaksi kivut heittäytyy.  Paras lääke oli lopettaa sen hetkiset työt ja opiskella uusi ammatti. Olen saanut hyvinkin vahvoja lääkkeitä, joista olen kieltäytynyt ja ihme kyllä ei mitään vieroitusoireita mistään lääkkeistä. Panacodia minulle määrättiin iso paketti ja apteekissakin sitä ihmeteltiin, että ei kyllä yleensä anneta kerralla. Soitti lääkärillekin varmistaakseen.

Vierailija
39/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin käy noin. Useimmille ei, lievittää vaan kipua tai sitten ei. Osalla, esim.minulla ei lievitä kipuakaan. Eikä tosiaankaan aiheuta mitään euforiaa.

Muillakin opioideilla sivuvaikutuksena minulla oksentelu. Että en tajua miksi käyttäisin niitä huvikseni.

Vierailija
40/78 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkipuun käytän Voltarenia voiteena ja pillerinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi