Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku palannut yhteen vaikka suhteessa ollut väkivaltaa

Vierailija
29.01.2023 |

Onko joku palannut yhteen vaikka suhteessa on ollut väkivaltaa, henkistä ja fyysistä? Miten kävi? Pystyikö puoliso parantamaan tapansa vai toistuiko sama lupauksista huolimatta uudelleen?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun läheinen nyt tässä tilanteessa. Mitä voin tehdä?

Vierailija
42/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exä on syystäkkn exä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin nuorena naimisiin miehen kanssa jonka tiesin olevan psykopaatti mutten tiennyt tarpeeksi psykopatiasta. Luulin, että kyllä hän siitä paranee, kun näin hyvän ja rakastavan vaimon saa. Ei parantunut, fyysistä väkivaltaa oli vain muutaman kerran, mutta henkisesti oli yhtä helvettiä. Viisi vuotta kestin, siinä oli viisi liikaa.

Vierailija
44/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti entinen miss Suomi Anna Strömberg onnistui puolisonsa kanssa. Tapahtuma saattoi kuitenkin olla yksittäinen stressitilaan liittyvä. Jos väkivaltaa on ollut jo pitkään ja se on pahentunut, ei se yleensä miksikään muutu. Annan tarinan voi löytää googlaamalla.

Vierailija
45/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun läheinen nyt tässä tilanteessa. Mitä voin tehdä?

Et mitään muuta kuin luvata tukea ja apua kun läheinen on taas hakattuna.

Vierailija
46/46 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa, jossa oli henkistä väkivaltaa. Ei asuttu yhdessä ja väkivalta alkoi asteittain. Kun lähdin n. 9kk jälkeen, en palannut siihen, vaikka hän yritti saada takaisin.

Älä mene takaisin, pliis. Toki jokainen voi muuttua, mutta se on vuosien ja vuosien prosessi väkivallan harjoittajalle päästä tavoistaan (traumoistaan, jne) eroon ja muuttua. Sekin vaatii siis tahtoa ja ammattilaisapua, jota kovin moni ei edes ole valmis harkitsemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän