Mokasin pahasti kännissä eilen! Antakaa moraalista tukea (tai kivittäkää)
En juo melkein koskaan, ja jos juon niin en ainakaan humalaan asti.
Eilen oli ystäväni juhlat ja viini virtasi. Lähdin sieltä taksilla kotiin niin pyörryksissä että minua tultiin jopa saattamaan jotta pääsen sisälle asti.
Kotona sitten sain kuningasidean kun tarkistelin koneella viestejä: Mähän etsin nyt KAIKKI koulukiusaajani somessa ja laitan niille viestiä! Osalle ei voinut laittaa mutta ne joille pääsin läpi olen laittanut sellaiset haukkumisviestit että hävettää edes miettiä.
En ikinä, IKINÄ pistänyt kenellekään vastaan silloin aikoinaan ja se on ihan oma syy. Humalassa sitten se patoutuma purkaantui ja nyt tekisi mieli kaivautua maan alle. En ainakaan avaa mitään somea vähään aikaan.
Auttakaa oloa mammat?
Kommentit (32)
Ei kai tuossa mitään hävettävää oo, ellei viestit ole tyyliin: hhfnnk ddksiuu öö- kännimongerrusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuossa mitään hävettävää oo, ellei viestit ole tyyliin: hhfnnk ddksiuu öö- kännimongerrusta.
Jos AP on pitänyt taluttaa sisälle ennen kuin alkanut noita kirjoittaa niin todennäköisyys tuolle ei ole ihan pieni.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää suomen kieltä se oli. Ja kiitos kaikille vastaajille, nyt alkaa jo vähän naurattaa :D
-Ap
Sanakaa en usko aloituksen teksti!
Vierailija kirjoitti:
Lisääkö noloutta se että aikaa kiusaamisesta on 7 vuotta?
-Ap
No ei lisää. Ei tuo ole edes mikään nolo juttu kuin vain sinun omassa mielessäsi. Ala kehua itseäsi, että vihdoinkin minä pystyin tekemään tuon.
Joopa joo, Porvoossa on juhlittu. Nää typerät provot on niin saatanan väsyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, anna palaa!
Mistä tiedät ap:n olevan nainen?
Hyi sinua. *läpsäisee kämmenselälle*
Alkometri kännykässä olisi varmaan monille ihan hyvä juttu =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, anna palaa!
Mistä tiedät ap:n olevan nainen?
No vahvistetaan sekin vielä tässä. Nainen olen, mutta niin oli myös joka ikinen kiusaajakin. (Jess, tunnistettavuus lisääntyy). Mutta kai tällä palstalla voi aika usein olettaa niin että kirjoittaja on nainen ellei erikseen muuta ilmoita?
-Ap
Ei lisää. Kiusaaminen voi vaikuttaa koko elämän. Älä nyt ainakaan mitään pahoitteluviestejä laita. He on ansainneet kaiken pyhän vihan, mitä sulla on heille antaa.