Stadi vs Lande
Kommentit (66)
Olen katsonut kaikki kaudet.Ihan huippu hyvä.
Stadi vastaan lande on ehdottomasti paras tietovisa televisiossa. Jaska ja Kalle on hauskoja, taitavia ja ohjelma erittäin hyvää viihdettä.
Suurkuluttaja kirjoitti:
Stadi vastaan lande on ehdottomasti paras tietovisa televisiossa. Jaska ja Kalle on hauskoja, taitavia ja ohjelma erittäin hyvää viihdettä.
Ovat mahtava pari! Näkee, että niillä on oikeesti hauskaa, ei tuota kaikkea ole voitu käsikirjoittaa.😂
Parasta viihdettä tällä hetkellä.
Hengaillaan ja Putous tulee myös,mutta aivan järkyttävän huonoja.
Perheohjelma, kun Lamberg ei avannut sitä Pation kyntäjien joukkueen nimeä. Siis pation kyntäjät on tietenkin vapaana olevia kyntömiehiä patiolla. Ja sananmuunnoksena se menee, että Kytiön pantavat. Minä niin mieleni pahoitin, kun tätä asiaa ei valaistu.
Vierailija kirjoitti:
Kisaillaan miehen kanssa kumpi tietää enemmän.Yleensä se on mies :(
Luonnollisesti.
Mäkkärin pääkonttori ? moniko eteläsuomalainen-kaan tietää.
Välillä tuntuu että joko sdadin ihmisiin päätyy bimboja ja landelaisille vaikeita kysymyksiä.
Eikö tuo ole pienille lapsille suunnattu?
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu että joko sdadin ihmisiin päätyy bimboja ja landelaisille vaikeita kysymyksiä.
Kyllä tuon tietää ainakin helsinkiläiset jotka ovat kulkeneet siitä ohi. On erikoinen rakennus yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan että siellä on nykyään kikattelevia nuoria friiduja ja tietämys asioista täysi nolla.
Ne kikattelijat päätyivät palkintomatkoille...😁.
On muuten mun lemppariohjelma, tykkään Jaskasta🥰.
Hänellä on nyt niin söpö iskämasu🤭
Isoisäikäinen mies
Hyvä tässä on se että voittajajoukkue pääsee matkalle. Useimmat tvohjelmat nykyään et voita mitään vaan operaattori rikastuu kun katsojat äänestää
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo kovin vaikea kysymys ollut. Asun itse Helsingin ulkopuolella ja olisin tiennyt oikean vastauksen.
Vertailua puolin ja toisin. Hienoa. Todella hienoa. Ihmiset nauravat. Se ei ole kiellettyä paitsi trelaisen Jyrki l kolumnistin mielestä. Katsotaan.
Latopeltojen pojat? Mistä päin jonnet oli?
Oskari raskaan sarjan laserleikkaaja? Mikähän taustalla?
Paras tietovisa ohjelma.
Kisaillaan miehen kanssa kumpi tietää enemmän.Yleensä se on mies :(