Stadi vs Lande
Kommentit (66)
Onpa Jaska lihonnut. No, ikää tulee....
Tätä kyllä katson ihan mielelläni.
Kiva meininki.
Ne kikattelevat hassut tytöt just parhaita, kyse on viihdeohjelmasta. Jaska on paras, Kalle hyvä kakkonen.
Mun lempiohjelma.
Hesakkailla aina helpommat kysymykset finaalissa ja etenkin kaksintaistelussa kun kysytään toisilta katuja ja rakennuksia hesasta ja hesakkailta; onko Kuopio pohjoisempana kuin Rovaniemi.
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan että siellä on nykyään kikattelevia nuoria friiduja ja tietämys asioista täysi nolla.
Nuoret naiset ovat just kivoja, kun ne hymyilee ja nauraa.
En niinku välttämättä hyväksy tätä Hesen ja Maaseudun vastakkainasettelua.
Tämä on tosi hyvä ohjelma.
Toivottavasti The Wall alkaisi myös.
Nämä juontajat ovat ihan parhaimmistoa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan että siellä on nykyään kikattelevia nuoria friiduja ja tietämys asioista täysi nolla.
Nuoret naiset ovat just kivoja, kun ne hymyilee ja nauraa.
Onhan se kiva että hymyilee ja nauraa, mutta pitäisi myös tietää jotain....
Tämä pitää muistaa katsoa.
No uusintana tulee varmaan monta kertaa.
Kummalla isommat katsojaluvut tällä vai Hengaillaan?
Tällä tietysti :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi hyvä ohjelma.
Toivottavasti The Wall alkaisi myös.
The Wall kuvataan Puolassa, Varsovassa.
Näin on tehty alusta asti.
Oli mulle aikamoinen yllätys.
Tuliko hesalaisille helpompia kysymyksiä viimeksi ?? Jos landelaiset ei tiennyt , niin nyt oli helppoja hesalaisille. Missä on Kumpula.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko hesalaisille helpompia kysymyksiä viimeksi ?? Jos landelaiset ei tiennyt , niin nyt oli helppoja hesalaisille. Missä on Kumpula.
Kysyttiin mikä näistä on maauimala,
Oikea vastaus oli Kumpulan maauimala
Yleensä aina vähintään yksi joukkueista on sellainen joka vetää huomion itseensä. Naureskelevat ja puhuvat paljon. Ei siinä mitään pahaa toki ole. Huvittaa vaan, kun melkein aina sama juttu. Muiden joukkueiden tyyppejä ei sitten välttämättä muista lainkaan jälkeenpäin. Joskus tämä esillä oleva joukkue pärjää hyvin, joskus taas huonosti. Ihan kiva ohjelma. Olen alusta asti katsonut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Hese?
Hese on Hesburgerin perustaja. Hesa on Stadi.
Uusi kausi alkoi kaksi viikkoa sitten ja siinä voittivat päämatkan.
Olihan ne eilisetkin kikattajat kuitenkin parhaimmat pelaajat vaikka mukana oli ei-kikattajia.