Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukoilusta

Vierailija
29.01.2023 |

Millä tavalla keskustelet Jumalan kanssa? Koetko että saat jollakin tavalla myös vastauksen häneltä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ RAAMATUN PROFETIA ON TÄYTTYNYT. KUKA HALLITSEE KANSOJA KULISSIEN TAKANA. KUKA OMISTAA KAIKKI PANKIT.

1. KR 1933/-38

5Moos. 15:6

Sillä Herra, sinun Jumalasi, on siunaava sinua, niinkuin hän on sinulle puhunut; ja sinä lainaat monelle kansalle, mutta sinun ei tarvitse lainaa ottaa, ja sinä VALLITSET MONIA KANSOJA, MUTTA HE EIVÄT VALLITSE SINUA.

Puhutaanko tässä "valitusta kansasta" ja siitä, että olemme sen alamaisia? Ovatko he meidän yläpuolellamme?

Tämä on käynyt toteen, tämä lause. Hehän omistavat pankit.

Jotain tässä nyt on sellaista, mikä saa minut kummastelemaan tätä kaikkea.

Vierailija
22/41 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan Jeesus pystyy sanoon minä olen Tie Totuus ja Elämä eikä kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri uskonnot on tarkoitettu eri kehitysvaiheessa oleville ihmisille. Jos esimerkiksi lähetyssaarnaaja menee saarnaamaan niille, jotka syövät ihmislihaa, hän ei voi heti kertoa koko totuutta, koska he eivät ota sitä vastaan. Sitten seuraa taso ylöspäin jne. jne.

Myöskään kristinuskossa Jeesus ei myöskään kertonut koko tarinaa, koska häntä ei olisi ymmärretty oikein. Raamatussa (Joh. 16 - Raamattu 1992 (KR92) - RAAMATTU.FI)

on teksti, jossa sanotaan:

"Minulla on teille vielä paljon muuta sanottavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan".

Jeesus tarkoitti Pyhää Henkeä.

Opetuslapset saivat ottaa Pyhän Hengen vastaan sen jälkeen kun Jeesus oli noussut taivaaseen.

Jumala= Isä, Poika, Pyhä Henki.

Vain Raamatun Sana on totta.

Muut uskonnot ovat eksytystä ja johtavat kadotukseen.

Jeesus: minä olen Tie, Totuus ja Elämä!

Jokainen uskonto väittää samaa omasta uskonnostaan ja jokaisella on oma totuus ja elämä,

Kristinusko ei vain väitä olevansa totta. On myös todistanut olevansa totta; historia, arkeologiset löydökset, Raamatun kaikki ennusteet ovat tähän päivään asti toteutuneet, ja jatkavat toteutumistaan.

Juutalaiset itse eivät tiedä, mitä he tekevät. Kaikki heidän tehtävänsä, jotka maailmanhallitus on asettanut rabbinaatin ja juutalaisten opetusten kautta, paljastuvat PROFETIAKSI JA PROFETIAN TÄYTTYMYKSEKSI.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Myös muilla kulttuureilla ja uskonnoilla on omat toteutuneet ennustuksensa, aina mayojen kulttuurista Noestradamuksen ennustuksiin. Ja ne ovat jopa osittain päällekkäisiä,

Vierailija
24/41 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä rukous on toiminut Ukrainassa??? Väärin rukoiltu vai???

Vierailija
25/41 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri uskonnot on tarkoitettu eri kehitysvaiheessa oleville ihmisille. Jos esimerkiksi lähetyssaarnaaja menee saarnaamaan niille, jotka syövät ihmislihaa, hän ei voi heti kertoa koko totuutta, koska he eivät ota sitä vastaan. Sitten seuraa taso ylöspäin jne. jne.

Myöskään kristinuskossa Jeesus ei myöskään kertonut koko tarinaa, koska häntä ei olisi ymmärretty oikein. Raamatussa (Joh. 16 - Raamattu 1992 (KR92) - RAAMATTU.FI)

on teksti, jossa sanotaan:

"Minulla on teille vielä paljon muuta sanottavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan".

Jeesus tarkoitti Pyhää Henkeä.

Opetuslapset saivat ottaa Pyhän Hengen vastaan sen jälkeen kun Jeesus oli noussut taivaaseen.

Jumala= Isä, Poika, Pyhä Henki.

Vain Raamatun Sana on totta.

Muut uskonnot ovat eksytystä ja johtavat kadotukseen.

Jeesus: minä olen Tie, Totuus ja Elämä!

Jokainen uskonto väittää samaa omasta uskonnostaan ja jokaisella on oma totuus ja elämä,

Kristinusko ei vain väitä olevansa totta. On myös todistanut olevansa totta; historia, arkeologiset löydökset, Raamatun kaikki ennusteet ovat tähän päivään asti toteutuneet, ja jatkavat toteutumistaan.

”Anna meille jokapäiväinen leipämme, pidä meistä huolta rakkaudella ja anna meille kaikki, mikä tekee tästä maailmasta niin kauniin”. Rukous ei saa olla tällaista. Rukouksen ainoana tarkoituksena tulisi olla — pyytää antaumuksellista omistautumista Jumalalle. Mutta jos meillä on suuria vaikeuksia, on myös luonnollista kääntyä Jumalan puoleen, jotta hän poistaisi vaikeutemme, jos mahdollistaa. Mutta pyyntö on ensisijaisesti antaumuksen pyyntö.

Vierailija
26/41 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mielikuvitusolennon kanssa voi keskustella. Ellei sitten ole umpihullu.

Jos mies on nainen pelkän ajatuksen vuoksi tai nainen on mies pelkän ajatuksen avulla ja vielä muunsukupuoliset voivat olla ties mitä, niin miksei jumalakin ole olemassa?

Vierailija
27/41 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena uskovainen? Ainakin rukoilin joka ilta. Ei vaan se Jumala ole ikinä minusta välittänyt paskan vertaa. Huonosti mennyt aina. Nyt 30v, masentunut ja hyvin köyhä. Minulla oli yksi ilo elämässä, rakas kissani. Sekin minulta vietiin, kuoli vain 4-vuotiaana.

Vierailija
28/41 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kollektiivisesti käännytty Jumalan puoleen.

Vierailija
29/41 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilulla pöljä ihminen yrittää taivuttaa kaikkitietävän olion muuttamaan maailmaa, jonka se suunnitteli.

Egoistisempaa tekoa tuskin voi keksiä.

Vierailija
30/41 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lapsena uskovainen? Ainakin rukoilin joka ilta. Ei vaan se Jumala ole ikinä minusta välittänyt paskan vertaa. Huonosti mennyt aina. Nyt 30v, masentunut ja hyvin köyhä. Minulla oli yksi ilo elämässä, rakas kissani. Sekin minulta vietiin, kuoli vain 4-vuotiaana.

Hei! Kyllä Jumala Sinusta välittää ja rakastaa. Älä luovu hänestä, hän haluaa kovasti olla uhteydessä Sinuun. Tähän maalliseen elämään kuuluu vaikeuksia, surua , sairauksia ym.

Olen pahoillani rakkaan kissasi poismenosta! 💟

Kaikkea hyvää Sinulle!

T. uskovainen kristitty, joilla sairauksia ja vaikeuksia.

Vierailija
31/41 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Kyllä Jumala Sinusta välittää ja rakastaa. Älä luovu hänestä, hän haluaa kovasti olla uhteydessä Sinuun. Tähän maalliseen elämään kuuluu vaikeuksia, surua , sairauksia ym.

Olen pahoillani rakkaan kissasi poismenosta! 💟

Kaikkea hyvää Sinulle!

T. uskovainen kristitty, joilla sairauksia ja vaikeuksia.

Korj; jolla

Vierailija
32/41 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilu on syntiä, sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.

Millätavalla se on kyseenalaistamista?

Jumala on päättänyt jo, miten kaikki tulee tapahtumaan, koska on kaikkivoipa ja kaikkitietävä. Itsekäs rukoilija kyseenalaistaa jumalan tahdon vaatimalla muutoksia kaikkivaltiaan suunnitelmaan.

Vierailija
33/41 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii juuri niin kuin pitää. Eli kuten on Herra parhaaksi katsonut.

Vierailija
34/41 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen mielikuvitusolentoa jotta pääsisin mielikuvituspaikkaan kuoltuani.

Vierailija
35/41 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä Jumala olet minun auttajani sinä avaat minulle tien ahdingosta.Ole minulle armollinen kuule rukoukseni.Ahdingossani minä kutsun Herraa avuksi ja hän vastaa minulle.Heittäkää kaikki murheet hänen kannettavakseen sillä hän pitää teistä huolen."

Tällä rukouksella olen saanut apua monet kerrat kun ollut vähän vaikea tilanne.

Vierailija
36/41 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän rukoilu auttaa siinä missä mikä tahansa hidas pysähtyminen omien ajatusten äärelle. Oleminen kiitollinen hyvistä asioista ja toivomalla, että asiat menisivät hyvin. Epämääräisten asioiden sanoittaminen auttaa. Ei siinä kummemmasta ole kysymys. Ihminen uskoo siihen, mihin haluaa. 

Vierailija
37/41 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä rukoilen pääni sisällä, en ääneen. Koska rukoilen vähän pitkin päivää. Pyrin rukoilemaan paljon muiden puolesta, myös tuntemattomien, jos näen jonkun kärsivän. Välillä pyydän itselleni asioita, kuten rohkeutta, ja Jumala sen myös sen antaa. Koen Pyhän Hengen läsnäolon siten, että hän ohjaa minua Raamatun lukemisessa ja uskossani. Hän auttaa minua sietämään niitä, jotka herjaavat ja haukkuvat.

Rukoilu tapahtuu Jeesuksen kautta (esim. Jeesuksen Kristuksen armon kautta pyydän Taivaan Isä, että....), koska uskon Jeesuksen olevan pelastaja, joka tuli poistamaan tuomion kaikilta syntisiltä, jotka hänet vastaanottavat. Saatan myös rukoilla suoraan Jeesukselle. Kaikkeen ei saa vastausta heti, mutta jossain vaiheessa vastaus aina saapuu.

Vierailija
38/41 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on päättänyt jo, miten kaikki tulee tapahtumaan, koska on kaikkivoipa ja kaikkitietävä. Itsekäs rukoilija kyseenalaistaa jumalan tahdon vaatimalla muutoksia kaikkivaltiaan suunnitelmaan.

Jumala ei ole luvannut mitään muuta kuin pelastuksen omasta armostaan. Ei menestystä, maailmanrauhaa, rahaa, iloa, helppoutta, terveyttä, ei mitään. Moni ei-uskova unohtaa tämän.

Vierailija
39/41 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala ei ole luvannut mitään muuta kuin pelastuksen omasta armostaan. Ei menestystä, maailmanrauhaa, rahaa, iloa, helppoutta, terveyttä, ei mitään. Moni ei-uskova unohtaa tämän.

Sinun Jeeesuksehihan on kuin suomalainen ministeri - kaikki on valmiiksi suunniteltu, mutta mitään ei voi luvata koska vastuu on kuulijalla. Milloin kasvat aikuiseksi?

Vierailija
40/41 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet unohtanut, että jumalaa ei ole oikeasti olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän