Mitä kaipaat eniten eksässäsi?
Itse kaipaan eksän ihanaa perhettä. Hänellä oli oikein ihana äiti ja sisko, kenen kanssa olin läheinen. Myös hänen isovanhempien kanssa oli luontevaa olla.
Itse eksä oli pettävä kusipää enkä kaipaa hänestä mitään :D
Kommentit (66)
Sitä on turha tältä palstalta edes kysyä, täällä on tosi paljon luusereita ketkä vihaa exiään, heissä ei ole koskaan ollut mitään vikaa.
En mitään muuta, kuin että sen 'ulkun kanssa saisi edes jotain sovittua.
Hänen toinen siskonsa on mukava. Ei olla tekemisissä, vaikka hän on yhden lapsen
Kummi. Jotenkin vaikeaa, kun en exän kanssa ole missään tekemisissä.
No minäkin kaipaan hänen perhettään. Äitinsä varsinkin on kovin mukava ihminen. Onneksi olimme harvakselleen yhteyksissä jo ennen eroa, ettei tullut niin isoa menetystä.
Kaipaan hänen sukunsa kesäjuhlia, rennompia ja hauskempia kun oman sukuni jolla ei oikeastaan vastaavia kesäjuhlia edes ole. Ellen sitten itse ala järjestämään...
Kaipaan exän kosketusta, sitä siis kun kosketti minua. Kainalossa oloa. Lusikassa nukkumista.
Luulen,,että kukaan ei enää koskaan silitä minua, tai ota minua kainaloon turvaan. Koska en enää halua miestä elämääni. Edes näiden asioiden vuoksi en ole valmis riskeeraamaan enää ikinä elämääni miehen vuoksi. Parempi olla yksin.
En mitään. Olen onnellisempi yksin. Olen (ollut, en enää ole) liian kiltti ja aina, aina sitä on pyritty käyttämään hyväksi. Olisi ollut ihanaa, jos joku olisi oikeasti rakastanut, mutta näin lähes viisikymppisenä en edes tiedä mitä rakkaus on.
No seksiä, mutta kosketusta lukuunottamatta saan siitäkin enemmän irti itsekseni. Yksi kerta exän kanssa oli mahtava.
En yhtään mitään.Mulqqu koko ukko, hallitsi minua kaikessa,
Mr.Big Mistake
Kaipaan hänen läheisyyttään, kosketustaan ja silmiään ajoittain, mutta sitten havahdun siihen tosiasiaan että se ei ollut missään vaiheessa todellista.
Niitä harvoja hetkiä kun asiat muka olivat hyvin.
Matkusteltiin paljon yhdessä. Matkustelen kyllä paljon yksinkin, mutta on kivaa kun kun on matkakumppani.
Seksiä kaipaan, vaikka sekään ei ollut hääppöstä.
En mitään. Se luottokelvoton luuseri, jonka velkoja makselin 16 vuotta on onneksi enää vain painajainen muistoissa.