Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaipaat eniten eksässäsi?

Vierailija
29.01.2023 |

Itse kaipaan eksän ihanaa perhettä. Hänellä oli oikein ihana äiti ja sisko, kenen kanssa olin läheinen. Myös hänen isovanhempien kanssa oli luontevaa olla.
Itse eksä oli pettävä kusipää enkä kaipaa hänestä mitään :D

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä miehen vanhemmista, sisaruksista ja sisaruksien lapsista tuli todella läheisiä 28 yhteisen vuoden jälkeen. Heillä oli todella läheiset välit toisiinsa, joka on jotain ihan muuta oman sukuni kesken. Haastavaa tässä on se, että mieheni ei ole vanhemmilleen edes kertonut, että jätti minut ja lapsensa + muutti pois. Mieheni isältä löytyi samaan aikaa syöpä, jonka hoidot alkoivat nyt. Ei ole minun tehtäväni kertoa. Vietettiin mieheni vanhemmilla joulu niinkuin edelliset vuodet ja kyllä minulta meinasi pari kertaa lipsahtaa, mutta ehdin jarruttaa.

Kaipaan rakkautta ja kosketusta.

Kaipaan matkustelua yhdessä.

Kaipaan ihan normaalia yhteistä arkea.

Mutta, elämä ei mene niin kuin toivoo.

Vierailija
42/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveruutta. Oltiin vaan niin sopivia toisillemme, oli helppoa olla. Seksi oli myös loistavaa.

Miksi erositte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustuskaveria. Matkustettiin paikoissa, joihin en yksin uskaltaisi lähteä. Reissussa oli mukavaa vaikka muuten oli ihan paskaa. 

Vierailija
44/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mitään.Mulqqu koko ukko, hallitsi minua kaikessa,

Mr.Big Mistake

Kirjoitusasusta näkee että olet se sama imb esilli, joka päivästä toiseen kylvää täällä miesvihaa.

Vierailija
45/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen kissoja

Sama juttu. Ero onnistui jokseenkin sivistyneesti juuri siksi, että ex tiesi tarvitsevansa ajoittain luotettavaa kissanhoitajaa ja minä taas rakastin hänen kissojaan. Tavattiin siis usein eron jälkeen, kun hän toi avaimet lemmikkien viikonloppuhoitamista varten. Myöhemmin muutti toisaalle ja jäin kaipaamaan kissoja.

Vierailija
46/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan hänen seuraansa. Lämpöään. Hyviä ruokiaan. Ilosta vaatimattomista asioista. Miksi helvetissä en valinnut häntä, vaan ilkeän juonittelevan tympeän noita-akan.

Vierailija
47/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikilla on joku exä. Minulla ei ole exää kuin jotain nuoruuden lyhyitä ihastuksia lukuunottamatta kun on ollut koko iän sama kumppani. 

Olen ilmeisen onnellinen kun ei ole mennyt pieleen puolison valinta. Meillä kummallakaan ei ole mitään exiä kummittelemassa taustalla eikä vertailtavana nykyiseen kuka oli parempi tai aiheuttamassa mustasukkaisuutta. 

Ei ole entisen elämän rasitteita takana sen helpottavan huomattavasti. Uusperheistä näen kuinka se entinen elämä rasittaa aivan järkyttävästi kun vertaillaan ja on mustasukkaisuutta. Sitten jos on lapsia niin en ovat eriarvoisessa asemassa aina jos on ydinperheissäkin eriarvoisia lapsia niin uusperheissä se korostuu kaikkien suosiessa omiaan. 

En ole nähnyt lähipiirissä yhtäkään onnistunutta uusperhettä niiden hajoten loppujen lopuksi vaikka kuinka yritettäisiin. 

Vierailija
48/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kaivattavaa, kaikki exät olivat yhdentekeviä.

Vierailija
49/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveruutta. Oltiin vaan niin sopivia toisillemme, oli helppoa olla. Seksi oli myös loistavaa.

Miksi erositte?

Minun päihdeongelmani vuoksi

Vierailija
50/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään kaivattavaa, kaikki exät olivat yhdentekeviä.

Miksi hait yhdentekeviä ihmisiä suhteeseen. Otitko vain sen minkä sait ja kierrätykseen laitoit tai ne vaan lähti. 

Olet yksinelävä tyyppinen jonka ei edes kannata suhdetta kokeilla kun ei ketään kaipaa. 

Vierailija
51/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi erositte?

Minun päihdeongelmani vuoksi

Kuinka paljon ne päihteet haittasi. Oliko ihan hallitsematonta ja joka päiväistä haitaten arkeakin. 

Kyllä me päihteitä käytetään mutta hallitusti vain vapaa-ajalla. Päihteet eivät saa haitata normaalia arki elämistä niin että normaalit velvollisuudet jäisi hoitamatta. 

Vierailija
52/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiä, ihoa, söpöä peppua, vieressä nukkumista, yhdessä tekemistä, katsetta, seksiä, lämpöä, söpöjä pieniä hetkiä.

Vierailija
53/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutanttipenistä. Hassunmallinen vino terska, ainoa mies jonka kanssa sain säännöllisesti yhdynnässäkin, joskus monta kertaa. Ei ole toista samanlaista kohdalle osunut. Valitettavasti muut ominaisuudet olivat sitten sen verran huonompia, että pelkän mulkun takia ei pälliä viitsinyt nurkissaan katsella.

Vierailija
54/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikilla on joku exä. Minulla ei ole exää kuin jotain nuoruuden lyhyitä ihastuksia lukuunottamatta kun on ollut koko iän sama kumppani. 

Olen ilmeisen onnellinen kun ei ole mennyt pieleen puolison valinta. Meillä kummallakaan ei ole mitään exiä kummittelemassa taustalla eikä vertailtavana nykyiseen kuka oli parempi tai aiheuttamassa mustasukkaisuutta. 

Ei ole entisen elämän rasitteita takana sen helpottavan huomattavasti. Uusperheistä näen kuinka se entinen elämä rasittaa aivan järkyttävästi kun vertaillaan ja on mustasukkaisuutta. Sitten jos on lapsia niin en ovat eriarvoisessa asemassa aina jos on ydinperheissäkin eriarvoisia lapsia niin uusperheissä se korostuu kaikkien suosiessa omiaan. 

En ole nähnyt lähipiirissä yhtäkään onnistunutta uusperhettä niiden hajoten loppujen lopuksi vaikka kuinka yritettäisiin. 

No ensinnäkään valtaosalla niistä, joilla on eksä/eksiä ei ole uusperhettä. Ja toiseksi eksien olemassaolo ei tarkoita sitä, että olisi kumppanivalinta mennyt pieleen - eikä eksien olemattomuus tarkoita sitä, ett kumppanivalinta olisi onnistunut. Ja lisäksi eksien olemassaolo ei tarkoita sitä, että pitäisi olla mustasukkainen tai vertailla.

Itse olen kahden eksäni kanssa hyvissä väleissä - toinen on hyvä ystävä ja toinen (lasteni isä) muuten vaan hyvä tyyppi, jonka kanssa ollaan hyvissä väleissä, vaikka ei kaveerata keskenämme. Nykyisessä suhteessa ei ole mustasukkaisuutta eikä tarvetta vertailla eksiin. Uusperhe ei ole myöskään suunnitteilla.

Vierailija
55/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä. Antoi ehdottomasti parasta kielihoitoa, antoi nuolemisen riemusta.

Mutta muuten oli hyvä että saatiin liitto taputeltua loppuun

Vierailija
56/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki oma-aloitteisesti kotitöitä, kävi kaupassa ja kokkasi. Tavallinen arki oli helppoa.

Vierailija
57/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppureikää ja syväkurkutusta.

Ihmisenä karmea muuten, joten ei oikein muuta tule mieleen.

Vierailija
58/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan yhteisiä hiihtoretkiä ja niiden päivien tunnelmaa, yhteisiä saunahetkiä, huumoria ja läheisyyttä, nukuimme aina lähekkäin, meillä oli runsaasti hyvää seksiä. Suhde päättyi, koska henkisen väkivallan takia suhde oli pohjimmiltaan sielua rikkova. Vihan jälkeen on silti hyvä todeta siinä olleen asioita, joiden takia halusin yrittää.

Vierailija
59/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeltä kaipaan kullia koska oli niin iso että sain vaginaorgasmeja.

Yhdeltä kaipaan hänen tekemiä voileipiä ja kissaansa.

Yhdeltä kaipaan kauniita sanoja ja kivoja viestejä.

Vierailija
60/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kulunut liian paljon aikaa, koska en pysty nimeämään yhtään asiaa jota kaipaisin entisissä poikaystävissäni. Yksi heistä, järjestyksessä toinen, oli suuren osan ajasta kiva ja fiksu ihminen, ja oikeasti rakasti minua, vaikka meillä sitten menikin poikki. Hänestäkään en silti mitään kaipaa, nyt on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi