Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaipaat eniten eksässäsi?

Vierailija
29.01.2023 |

Itse kaipaan eksän ihanaa perhettä. Hänellä oli oikein ihana äiti ja sisko, kenen kanssa olin läheinen. Myös hänen isovanhempien kanssa oli luontevaa olla.
Itse eksä oli pettävä kusipää enkä kaipaa hänestä mitään :D

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy ja kiihkeät imuttelut! M 💔

Vierailija
62/66 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyä heittäytymistä, impulsiivisuutta ja hetkessä elämistä välillä kaipaan mutta toisaalta kun se lopulta johti toisen naisen syliin hetken huumassa heittäytymiseen niin ehkä en sittenkään. Kaikkea ei varmaan voi saada :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kuinka hän aina riidan (tms konfliktin) jälkeen aloitti sovittelun ja tunnusti rakkauttaan minuun. Sitä miten joskus tunsin hänen rakastavan minua ja minä häntä, yhteenkuuluvuuden tunnetta, sitä kun hän piti minua sylissään isoilla vahvoilla käsillään ja suutelimme, niin tunsin sulautuvani häneen.

Olimme pitkään yhdessä nuorena enkä ole koskaan kenenkään muun kanssa tuntenut samoin.

Vieläkin kun joskus tapaan hänet 30 v jälkeen, menen ihan sekaisin kun hän tulee lähellekään ja kuulen hänen äänen.

Vierailija
64/66 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän lapsia ja kissaa. Exän kohdalla on edelleen helpottunut olo siitä, että suhde päättyi.

Vierailija
65/66 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä iloista hymyä, pilkettä silmäkulmassa, sitä niin vastustamatonta koiranpentukatsetta, pitkää jäntevää lentopalloilijan kroppaa, sileää ihoa, kuumia huulia ja lämmintä syliä.

Ja sitä omaa tunnetta kuinka olin hänen niin rakastunut.

Vierailija
66/66 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoanlaittotaitoa ja leipomistaitoa. Hän oli oikea ässä keittiössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän