Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempien jatkuva muuttaminen muutaman vuoden välein ja ainoana lapsena minulta odotetaan apua, en jaksa

Vierailija
29.01.2023 |

Lapsuudestani muistan että asuin kuudessa eri asunnossa , olivat kaikki omistusasuntoja vasta nyt vanhemmiten ovat siirtyneet asumaan vuokralle. Huomasivat myös että siitä helpompi lähteä!
Vuosi sitten vietiin muuttokuorma uuteen kotiin ja nyt sitten isä jo puheli "sitten kun tästä muutetaan"..

He ovat seitsemänkymppisiä! Ja äidin terveys on heikko. Eikö tämä pelleily voisi jo loppua?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sinulle mitenkään.

Mun appivanhempani seilasivat tuolla lailla. Ensin yritin puuttua mutta täysin turhaahan se oli.

Ei aikuisen ihmisen ratkaisuihin voi puuttua.

Vierailija
2/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun appivanhempani seilasivat tuolla lailla. Ensin yritin puuttua mutta täysin turhaahan se oli.

Ikävä kyllä kuuluu ja näkyy sillä minua odotetaan muuttoavuksi! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä kuuluu ja näkyy sillä minua odotetaan muuttoavuksi! Ap Sun täytyy sanoa, että et sitten avusta muutossa. Palkatkoon muuttofirman avukseen.

Vierailija
4/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun ole pakko auttaa muutossa. Täysin sun oma päätös autatko vai et.

Vierailija
5/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierivä kivi ei sammaloidu!

Terkuin Kalle 85v ja Hilda 88v,

Rollaattorit taas pakattu muuttoautoon kuorman päällimmäiseksi taas kun näkymät tuppaa puoles vuodes jo tympimään ja naapurusto on aivan liian tylsä. WWWRRRROOOOUUMMM!

Vierailija
6/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna heidän muuttaa mutta ilmoita ettet sinä jaksa auttaa. On oikein vetää omat rajansa.

Vierailija
7/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He on paenneet jotain koko elämänsä. Minussa on samaa vikaa. Jos joku keksisi miten jatkuvan muuttamisen saa loppumaan. Voisi vanhempasikin hyötyä tiedosta

Vierailija
8/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He on paenneet jotain koko elämänsä. Minussa on samaa vikaa. Jos joku keksisi miten jatkuvan muuttamisen saa loppumaan. Voisi vanhempasikin hyötyä tiedosta

Mikä on vienyt sisäisen rauhasi? Sama homma on ap.n vanhemmilla ja julkkiksista esim Kirsi Salolla.

Vierailija
9/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuttofirmoja. Mikä estää käyttämästä niitä. Se maksaa ja kannattaa. Olisiko joku paikka joka tuntuu heistä kodilta?

Vierailija
10/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu. He on aikuisia ihmisiä. Muuttakoot jos haluauvat, mutta hoitakoot muuton itse.

Vierailija
11/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on paennut koko ikänsä ja raahannut perhettä mukanaan , mulla ei kotia oo missään.

Nyt on vanha ja sairas eikä kykene enää ja sen huomaa. Pakko kohdata ne syyt miksi on lähtenyt uudelleen ja uudelleen.

Ap, vanhempiesi muuttoa ei voi estää, omat rajasi voit ja saat asettaa.

Vierailija
12/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tulen itse muuttamaan muutaman vuoden välein koko ikäni. En osaa olla yhdessä ja samassa paikassa ja asunnossa vuosikymmeniä, enkä ymmärrä miksi niin pitäisikään tehdä. Kukin eläköön kuten tahtoo. Mutta tietenkään muuttoon ei voi velvoittaa ketään avuksi, sitten pitää ottaa muuttofirma avuksi jos ei vapaaehtoisia löydy.

Vierailija
13/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko niin vaikeita ihmisiä, että riitautuvat parissa vuodessa naapuruston kanssa? Vai tekevätkö jotain rötöksiä?

Vierailija
14/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain kyllästyy nopeasti, minä olen yksi heistä. Kun katsonut ikkunasta samaa näkymää , kulkenut samoissa huoneissa pari vuotta niin on aika muuttaa. Kauhea ajatus  että pitäisi kykkiä samassa asunnossa 20vuotta!

Vierailija
15/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko niin vaikeita ihmisiä, että riitautuvat parissa vuodessa naapuruston kanssa? Vai tekevätkö jotain rötöksiä?

Eivät todellakaan .D Äiti etenkin on sosiaalinen ja helposti ihmisten kanssa juttuun tuleva.

He vain kyllästyvät ja sitten alkaa vikojen etsiminen, että saisivat syyn muuttaa "kun tuo bussi ajaa ihan korvanjuuressa".. Ap

Vierailija
16/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vain kyllästyy nopeasti, minä olen yksi heistä. Kun katsonut ikkunasta samaa näkymää , kulkenut samoissa huoneissa pari vuotta niin on aika muuttaa. Kauhea ajatus  että pitäisi kykkiä samassa asunnossa 20vuotta!

Minä olen asunut samassa kämpässä  kuusitoista vuotta, olen sisustanut tämän nätiksi ja parvekkeella on kissaverkko. Karmea ajatus että pitäisi raahata kaikki uuteen paikkaan!

Rakastan myös näkymiä täältä kuudennesta kerroksesta. 

Vierailija
17/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia kuuluu erittäin paljon ap:lle,jos hänen kuvitellaan olevan muuttoapuna yhäuudelleen ja uudelleen. Tilatkoon muuttofirman hoitamaan muuton, pakkaamaan tavarat ja laittamaan paikoilleen.

-ohis

Vierailija
18/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin, että voin auttaa, jos muuttavat vanhustentaloon ja vievät kaiken roinan kaatopaikalle, ts. kuolinmuutossa voit avustaa.

Vierailija
19/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia kuuluu erittäin paljon ap:lle,jos hänen kuvitellaan olevan muuttoapuna yhäuudelleen ja uudelleen. Tilatkoon muuttofirman hoitamaan muuton, pakkaamaan tavarat ja laittamaan paikoilleen.

-ohis

Eikä kuulu. Tipan tippaa. Ei ole hänen vastuullaan yhtään mitä joku muu kuvittelee.

Vierailija
20/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna heidän odottaa. Ilmoita auttavasi muutossa sitten, kun muuttavat johonkin palveluasuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi