Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei lähetetä viiden vuoden välein kutsua eturauhassyövän seulontaan?

Vierailija
29.01.2023 |

Niin?

Kommentit (831)

Vierailija
61/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertooko joku syyn miksi naisille on kaikenmaailman seulonnat mutta miehille ei tyyliin mitään?

Kerrottu jo: miesten ei haluta elävän.

Ajattele nyt itse. Jos miesten elinikää pidennetään, joudutaan myös miehille maksamaan eläkettä.

Oikea vastaus. Naiset on vastuussa kansalaisten uudistamisesta ja heidän synnytyselimensä on valtiolle tärkeät.

Vierailija
62/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

julkinen terveydenhuolto on tarkoitettu pääasiassa naisille. miehille on työterveyshuolto, johon ei kuulu syöpäseulonnat.

Miehet voivat osallistua alkaneeseen suolistosyöpäseulontaan. Sitä suorastaan toivotaan ja suositellaan, mutta osallistuminen on ollut valitettavan vähäistä. Ottakaa tuo nyt omaksenne, siitä on hyötyä, eturauhasseulonnasta ei niinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertooko joku syyn miksi naisille on kaikenmaailman seulonnat mutta miehille ei tyyliin mitään?

Ajattele nyt itse. Jos miesten elinikää pidennetään, joudutaan myös miehille maksamaan eläkettä.

Oikea vastaus. Naiset on vastuussa kansalaisten uudistamisesta ja heidän synnytyselimensä on valtiolle tärkeät.

No en näe yli 40-v naisella tuolta osin sen enempää arvoa kuin miehestäkään.

Vierailija
64/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miesten eturauhaset pitäisi seuloa joka vuosi pitkällä neulalla alapäästä otettavalla näytteellä.

Noinko naisille tehdään syöpäseulonnoissa?

Kyllä. Eikä puuduteta mitään.

Papa otetaan pienellä harjalla limakalvolta. Mitä siinä pitäisi puuduttaa?

Se on kivuliasta. Toisaaltaan eihän synnyttäessäkään välilihaa leikatessa puuduteta. Kuten gynet sanoo niin naisen elämän kuuluukin olla jatkuvaa kipua.

Vierailija
65/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ongelma ei koske naisia. Siksi ei.

Eikä nainen tule kohdunkaulansyövän hoitojen vuoksi pahimmillaan täysimpitentiksi, virtsanpidätyskyky vaurioidu, hormonitoiminnan seottua lihoo, kasvaa rinnat, karvoitus femisoidu, testosteronin kadottua romahtaa myös lihaskunto, yms

Eturauhassyövän hoitoa ei ole kehitetty niin ettei se tuhoa miehen terveyttä. Sen sijaan jaetaan ilmaisia sukupuolitauti rokotteita tytöille. Samoin kondylooman vuoksi naisille on verorahoista maksetut Papa kokeet ja hoidot

Pyhä Sylvi että voi joku olla epätietoinen ja vielä kehtaa tuoda asian julki! Häpeä.

Vierailija
66/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miesten eturauhaset pitäisi seuloa joka vuosi pitkällä neulalla alapäästä otettavalla näytteellä.

Ei se minustakaan puudutusta vaadi, muttet ilmeisesti ole itse papa-koetta kokenut, sillä epämiellyttävää on se laite, joka tungetaan emättimeen ja jonka avulla se kohdunkaula saadaan hollille näytteenottoa varten.

Vierailija
67/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se minustakaan puudutusta vaadi, muttet ilmeisesti ole itse papa-koetta kokenut, sillä epämiellyttävää on se laite, joka tungetaan emättimeen ja jonka avulla se kohdunkaula saadaan hollille näytteenottoa varten.

Eikö siinä hakata neulalla?

Vierailija
68/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se yli 40-v nainen maksaa veroja jotta sinä voit lusmuilla Kelan rahoilla.

Vierailija
69/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon siitä, kuinka yhteiskunta on miesvastainen ja suorastaan miesvihainen, kun samaan aikaan naisille on Roosa nauhat, tukipalvelut, hoitoa, apua, verkostoja.

Yksinäiset miehet ei saa mitään.

Naiset loivat itse nämä kampanjat ja verkostot. Miksei miehet luo omiaan niiden hyväveliverkostojensa kautta?

Vierailija
70/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on vaan fe ministisen näkemyksen mukaisen "tasa-arvoyhteiskunnan" tulosta. Miehistä viis kunhan naiset saavat etunsa.

Naisia on sorsittu tuhansia vuosia. Nyt on miesten vuoro kärsiä.

Sairas kommentti naiselta.

Tee meille miehille palvelus ja pysy incelinä.

Vierailija
71/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

julkinen terveydenhuolto on tarkoitettu pääasiassa naisille. miehille on työterveyshuolto, johon ei kuulu syöpäseulonnat.

Taasko alkaa tämä jankutus? Syöpäseulonnat Suomessa perustuu suosituksiin. Eturauhassyöpään sairastutaan yli 80 vuotiaana, Rinta- ja kohtusyöpään 50- vuotiaana.

Sukulaiseni kuoli eturauhassyöpään alle 70-vuotiaana. Syöpä ei seuraa suosituksia.

Mieheni saitastui 48-vuotiaana ja kuoli 53-vuotiaana viime kesänä. Ehkä nuo suositukset ovat mennyttä aikaa.

Vierailija
72/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siinä hakata neulalla?

Mieluummin ottaisit sellaisen metallisen avauslaitteen anukseesi, jotta lääkäri voisi helpommin tunnustella eturauhasesi?

Vierailija
73/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se yli 40-v nainen ei maksa veroja, vaan on todennäköisesti itsekin julkisella sektorilla töissä jolloin raha siirtyy taskusta toiseen.

Vierailija
74/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä uhriutumista tästäkin.

Naisille on siksi joukkoseulontoja koska anatomia on jo erilainen ja siksi alttiimpi eri sairauksille.

Tutkimukset on yleensä kivuliaita eikä niitä puuduteta. Ei niihin kukaan mielellään mene. Lisäksi jo hormonaalista ehkäisyä varten sitä alapäätä ronkitaan, raskaana ja synnyttäessä sitä ronkitaan ja senkin jälkeen vielä ronkitaan. Sinne työnnetään tikkua ja ties minkälaista instrumenttia säännöllisin väliajoin.

Yksikään mies ei vapaaehtoisesti menisi mihinkään tutkimukseen jossa käytetään samanlaisia välineitä ilman puudutuksia.

Ihan turhaan täällä taas vingutaan jonkun eturauhasen joukkoseulonnan perään kun ette te mihinkään tutkimukseen uskalla edes mennä.

Vierailija
75/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on vaan fe ministisen näkemyksen mukaisen "tasa-arvoyhteiskunnan" tulosta. Miehistä viis kunhan naiset saavat etunsa.

Naisia on sorsittu tuhansia vuosia. Nyt on miesten vuoro kärsiä.

Sairas kommentti naiselta.

Tee meille miehille palvelus ja pysy incelinä.

In- viittaa vastentahtoisuuteen. Kukaan nainen ei ole vastentahtoisesti selibaatissa.

Vierailija
76/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lääkäri tiesi mihin pistää neulalla?

Kysy siltä lääkäriltä, kyllä he kertovat.

Vierailija
77/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se yli 40-v nainen ei maksa veroja, vaan on todennäköisesti itsekin julkisella sektorilla töissä jolloin raha siirtyy taskusta toiseen.

Eli Kelan rahoilla köllit ja ajankuluksesi haukut sinut elättäviä töissäkäyviä naisia. Mitä sinä sinne mielestäsi yhteiskunnan loisten tekemiin seulontoihin hinkuat?

Vierailija
78/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon siitä, kuinka yhteiskunta on miesvastainen ja suorastaan miesvihainen, kun samaan aikaan naisille on Roosa nauhat, tukipalvelut, hoitoa, apua, verkostoja.

Yksinäiset miehet ei saa mitään.

Naiset loivat itse nämä kampanjat ja verkostot. Miksei miehet luo omiaan niiden hyväveliverkostojensa kautta?

Koska naiset vastustavat mm. niiden rahoitusta.

Aivan, julkinen sektori tuon leikin kustantaa

Vierailija
79/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Kelan rahoilla köllit ja ajankuluksesi haukut sinut elättäviä töissäkäyviä naisia. Mitä sinä sinne mielestäsi yhteiskunnan loisten tekemiin seulontoihin hinkuat?

Jatka vain terrieri räksyttämistä kelan rahoista  :)

Jaksaa jaksaa!

Vierailija
80/831 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lääkäri tiesi mihin pistää neulalla?

Kysy siltä lääkäriltä, kyllä he kertovat.

Kysyin sinulta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme