Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö naimisissa olevia miehiä, joille ei riitä vaimo, vaan heillä on jopa useampi sivusuhde?

Vierailija
27.01.2023 |

Eli naimisissa oleva mies ja sivusuhteita on, ei edes välttämättä riitä yksi sivuhoito.
On pitempiaikaista sivusuhdetta ja kertaluonteisia.
Mikä ihme näitä miehiä vaivaa ja miksi he eivät siis eroa?
Suhteita sekä livenä, mutta enimmäkseen netissä.

Kommentit (232)

Vierailija
161/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
162/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppppp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 100 %impotentti mies,ollut 45v lähtien,psyyk syistä. Minulla on seksuaalinen sivusuhde mieheen kenen perhetilanne ei salli eroa. Haluaa huoltaa monivammaista lastaan. Niinpä me hurvitellaan kaksin, ihanaa,avointa seksiäkin ilman tippaakaan syyllisyyttä.

Vierailija
164/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut toinen nainen, olen kuitenkin alkanut miettiä, että miksi ei. Voisi ottaa miehestä parhaat puolet, hyvää seksiä, toki mies saisi olla sitten rahapussi auki minun suuntaani. Maksaisi luksusostokset ja kalliit ravintolaillalliset, timanttisormuksia jotka sitten myisin kun en enää huvittelisi miehen kanssa. Kyllä mulle tuollainen kelpaisi. Toki miehen täytyisi olla jonkun näköinen, ruman kanssa en voi lakanoiden väliin mennä enkä lihavan.

Et nyt ole realisti, vai oikein timanttisormuksia ja luksusostoksia.

Todellisuudessa sivusuhdenainen maksaa tarjoilut ja hemmottelut luonaan, missään ei käydä, kun mies ei halua jäädä kiinni. Lahjat voit ihan suoralta kädeltä unohtaa, juhlapäivänä ehkä tippuu reilun kaupan tulppaanit k-marketista. Mies jää siis rahallisesti voitolle, sinä maksat.

No, minulla on ollut muutama sivusuhde. Erään kanssa olimme yhdessä useamman vuoden ja matkustelimme yhdessä, ostin hänelle merkkilaukkuja ja vaatteita, jne. Homma loppui kun hän rupesi haaveilemaan perheestä ja minä en ollut valmis luopumaan omastani. Hän oli parikymmentä vuotta nuorempi ja olemme yhä ystäviä.

Vierailija
165/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kuvio, jossa Miehellä kehityksellinen juuttuma äitisihteessaan eli ei ole itsenäistynyt äidistään. Tässä mies siis elää äitinsä kanssa missä mies ainakin alitajuisesti näkee insestisuhteen normaalina, jos mies harrastaa seksiä vaimonsa kanssa. Tällä toisella naisella on taas kehityksellinen juuttuma lapsuudesta, jossa isää ei voinutkaan omistaa/saada ns. vanhempaan rakastumisvaiheessa mikäli tietää miehen olevan toisen/toisten kanssa.

Vierailija
166/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
167/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
168/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Minulla on seksisuhde naimisissa olevan miehen kanssa. Olen vastikään eronnut pitkästä suhteesta, parisuhdetta en halua enkä muutakaan säätöä. Hänen kanssa tämä toimii, olen tietoisesti valinnut tämän, minulle ei tarvitse valehdella mistään.

Nähdään pari kertaa viikossa tai pari kertaa kuussa, työt rajoittaa vähän. Hemmetin hyvää seksiä, päälle pientä juttelua ja yhteyttä otetaan taas kun sauma löytyy.

Miehestä en ole mitään vailla, en kysy eikä hän kerro. Vaimo on kuulemma vaan päättänyt olla antamatta seksiä, mies tehnyt omat ratkaisut. Eroa ei ole tulossa.

Hauska trollaus. :D

No jaa, ihan on kuin minun tilanteeni. Nainenkin voi käyttää miestä omiin tarkoituksiinsa.

Kyllä. Käytänkin kuten hänkin minua. Kummankaan ei tarvitse kärvistellä puutteessa muttei ole myöskään mitään säätöä, odotuksia eikä sitoumuksia.

Vierailija
169/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa kyllä.

Tosi on.

Vierailija
170/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne ottaisivat eron? Vaimo hoitaa kodin ja ne muut naiset hoitaa muut tarpeet. Ja joo, tunnen tällaisia paljonkin kun ovat muakin yrittäneet iskeä. Käy sääliksi niitä vaimoja.

Miestä käy sääliksi kun ei paremmasta ymmärrä.

Vierailija
171/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja nämä miehet ovat hyvin tarkkoja kulisseistaan ja haluavat, että muut näkevät heidät menestyneinä. Vaimo ja lapset on hankittu vain, koska niin kuuluu kunnollisen kansalaisen tehdä ja niillä saa arvostusta muilta, ns. kuuluu porukkaan työ, suku ja ystäväpiireissään.

Pitää olla tietty auto, kesämökki, vene/moottoripyörä vaikka siihen ei olisi edes varaa, riittää kunhan muut näkevät nämä statussymbolit ja pitävät miestä varakkaana ja menestyneenä.

Sivusuhteiden kanssa sitten eletään sitä huoletonta Peter Pan- elämää, jota ei uskallettaisi muuten, koska sillä ei saisi niin arvostusta.

Erota nämä miehet eivät voi, koska sehän olisi merkki epäonnistumisesta ja häpeä ja ne talousongelmatkin saattaisivat paljastua.

Hyvä analyysi.

Vierailija
172/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kakkosnainen ei ees halua parisuhdetta. Onko sellainen käynyt mielessä?

Ei niin jos se on kovin nuori. Mutta miksi sellanen ei hanki upeaa nuorta omaa miestä?

Vierailija
173/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri. Vaimonsa varmaan kuvittelee että hänellä on hyvä mies, hyvä yhteiskunnallisesti merkittävä ammatti ja ura, hoitaa lapsia ja kotia, hyvä palkka. Oikeasti miehellä on kakkosnaisena työkaveri, työmatkoilla käyvät yhdessä, harrastavat yhdessä, lapset tuntevat kakkosen mm. harrastusten kautta. Vuosia jatkunut tuo. Vaimoa käy sääliksi jos oikeasti ei tiedä mitään, ja käy sääliksi myös jos tietää ja on pakotettu olosuhteiden takia jäämään suhteeseen.

Monet tietää, ja ehkä vaimoillakin on joku muu.

Monesti ärsyttää, ku ihmiset luulee, ettei vaimo tiedä. Ei vaimo mikään idiootti ole.

Vierailija
174/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri. Vaimonsa varmaan kuvittelee että hänellä on hyvä mies, hyvä yhteiskunnallisesti merkittävä ammatti ja ura, hoitaa lapsia ja kotia, hyvä palkka. Oikeasti miehellä on kakkosnaisena työkaveri, työmatkoilla käyvät yhdessä, harrastavat yhdessä, lapset tuntevat kakkosen mm. harrastusten kautta. Vuosia jatkunut tuo. Vaimoa käy sääliksi jos oikeasti ei tiedä mitään, ja käy sääliksi myös jos tietää ja on pakotettu olosuhteiden takia jäämään suhteeseen.

En ymmärrä mikset anna miehen vaimolle todisteita. Enkä ymmärrä sitäkään että katsotte vaan vierestä. Enkä sitä että pahimmassa tapauksessa ootte vuorotellen sen ukon kanssa.

Vierailija
175/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut toinen nainen, olen kuitenkin alkanut miettiä, että miksi ei. Voisi ottaa miehestä parhaat puolet, hyvää seksiä, toki mies saisi olla sitten rahapussi auki minun suuntaani. Maksaisi luksusostokset ja kalliit ravintolaillalliset, timanttisormuksia jotka sitten myisin kun en enää huvittelisi miehen kanssa. Kyllä mulle tuollainen kelpaisi. Toki miehen täytyisi olla jonkun näköinen, ruman kanssa en voi lakanoiden väliin mennä enkä lihavan.

Itse en jaksais tunnevammaista vaikka ostelis mitä. Niin tavaran ja rahan perään en ole.

Vierailija
176/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. 7 vuotta minulla on ollut suhde naimisissa olevan miehen kanssa. Jokainen siis tyylillään. Minulle tämä kuvio sopii. Eikä se ole keneltäkään lapsiperhehelvetissä asuvalta pois.

Fakta1. En halua tätä miestä elämänkumppanikseni.

Fakta2. En halua rikkoa salarakkaan nykyistä avioliittoa.

Niin, sinulle sopii. Aina minä, minä, minä.

Vierailija
177/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on tällaisesta, kotona kaikki oli ok, mutta mies tarvitsi itsetunnolle ilmeisesti pönkitystä. Kauan jaksoi pelehtiä ja pettää kunnes vaimo järjesti kunnon pettämiskoston, hermoromahdus miehelle ja vuoden saikku. Näinkin voi käydä.

Vierailija
178/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä jutuissa ei ole aina kyse siitä että varattu mies olisi sinkkunaisen kanssa, joka on ns. "kakkosnainen" ja odottaa miehen avioeroa jotta saa miehen itselleen.

Paljon on olemassa suhteita kahden varatun ihmisen välillä (esim työkaverit) joissa ei kumpikaan halua muuta kuin seksiä. Halutaan pitää perheet kasassa ja turvallisinta on juuri sotkeentua toiseen varattuun, kumpikin tietää silloin missä mennään.

En sanoisi ihan turvallista.

Vierailija
179/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä puolisoni sivusuhteista, jos on niin olkoon. Rakkaus on loppunut kauan sitten ja odotan sopivaa hetkeä häipyä.

Mikä sitten on mielestäsi sopiva hetki häipyä, tällaisessa tilanteessa?

Esim. kun miehelle koittavat vaikeudet. Terveydelliset, ammatilliset ym.

Vierailija
180/232 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nämä kakkosnaiset on miehelle vain hyödykkeitä, kuin leikkikaluja (nukkeja), jotka otetaan hyllystä, kun leikityttää. Sitten kun kyllästyy, laitetaan takaisin hyllyyn odottamaan.

Eikö narsistit ole tällaisia?

Näinhän tuo menee. Kakkosnainen kuvittelee saavanasa oikean parisuhteen. Mies vain huvittelee. Kallis hinta henkisesti varmaan kakkosnaiselle, tulee halpa olo tuollaisesta.

Kai se on halpakolmio, mies, vaimo, sivusuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi