Hesarin juttu "Mistä tunnistaa keski-ikäisen?" ja kyseessä pukeutuminen.
Johan sen nyt näkee naamasta että on keski-ikäinen. Mitä helvetin väliä sillä edes on, keski-ikäistyminen on väistämätöntä ihan jokaisella.
Kommentit (16)
Ihan varmasti kaikki keski-ikäiset pukeutuvat tietyllä samalla tavalla.
Miksi mitään ikäluokkaa edes pitäisi tunnistaa. En mä ainakaan töljötä ihmisiä ulkona liikkuessani ja mieti minkä ikäisiä ne ovat.
Mä ostan vaatteita esim. Zarasta. Ihan samasta kaupasta ostaa parikymppiset.
Sehän oli ihan positiivisesti kirjoitettu, ei siinä millään lailla mollattu keski-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli ihan positiivisesti kirjoitettu, ei siinä millään lailla mollattu keski-ikäisiä.
Ei mollattu mutta silti jotenkin outo. Kyllä keski-ikäisen tunnistaa....
Vierailija kirjoitti:
Älä suutu
En suutu, mä vaan käytän voimasanoja ihan normaalissakin puheessa =)
Kertoo hyvin ihmisten sisäisestä tilasta, että todella monet ottaa tuonkin tavallaan loukkauksena ja samantien puolustus refleksit pukkaa päälle. Tuskin nuorten tarkoitus oli haukkua tai alkaa neuvomaan keski-ikäsiä, he vain vastasivat kysymykseen. Olihan ne vastaukset ihan totta ainakin osa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä suutu
Teit kummiskin ketjun tänne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan hauska artikkeli ja tunnistin itseni. Minulla on kukkamekkoja mutta parikymppisillä tyttärilläni ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan hauska artikkeli ja tunnistin itseni. Minulla on kukkamekkoja mutta parikymppisillä tyttärilläni ei.
Ja siis itse en todellakaan näe siinä mitään vikaa että eri sukupolvet suosivat erilaisia vaatteita. En edes haluaisi pukeutua samalla tavalla kuin tyttäret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä suutu
Teit kummiskin ketjun tänne
Onko kaikki ketjun tänne tehneet suuttuneita? Enpä tiennytkään
Kohta iltapaska tekee aiheesta jutun "oletko aina ollut keski-ikäinen väärin". Taitaa toimittajilla olla jutunaiheet vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo hyvin ihmisten sisäisestä tilasta, että todella monet ottaa tuonkin tavallaan loukkauksena ja samantien puolustus refleksit pukkaa päälle. Tuskin nuorten tarkoitus oli haukkua tai alkaa neuvomaan keski-ikäsiä, he vain vastasivat kysymykseen. Olihan ne vastaukset ihan totta ainakin osa myös.
Nuorethan kommentoivat ihan asiallisesti. Toimittajaa lähinnä ihmettelen.
Enkä huomannut että jutusta on jo pitkä ketju. Sori siitä =)