Tiedättekö naimisissa olevia miehiä, joille ei riitä vaimo, vaan heillä on jopa useampi sivusuhde?
Eli naimisissa oleva mies ja sivusuhteita on, ei edes välttämättä riitä yksi sivuhoito.
On pitempiaikaista sivusuhdetta ja kertaluonteisia.
Mikä ihme näitä miehiä vaivaa ja miksi he eivät siis eroa?
Suhteita sekä livenä, mutta enimmäkseen netissä.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kakkosnainen, en tarvitse kokoaika miestä.
Tässä asiassa haluan ottaa rusinat pullasta. Tapaan miestä silloin kun minä haluan ja minulle sopii.
Miksi en voisi toimia näin?Sitä ei kannata selittää sinulle. Selkärangaton aikuinen ihminen ei enää pysty kasvattamaan selkärankaa. Onneksi miehet halveksivat sydämessään sinunlaisiasi.
Ovatko miehet siis alhaisia kaksinaismoralisteja, jotka halveksivat naisia, joiden kanssa sivusuhteilevat? Vaimolle taas osoitetaan syvää kunnioitusta pettämällä?
Sama paradoksaalinen väite kiinnitti minunkin huomioni:
"Mies kunnioittaa syvästi vaimoaan, joten hän hakeutuu sivusuhteeseen naisen kanssa, jota halveksii syvästi ?"
Vähän valoja päälle nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä, kaverini on tällainen. Raportoi minulle naisjuttujaan ja yhdessä pohditaan, miten kenenkin kanssa olisi paras edetä. Esim. jos kaverin työkaveri on flirtannut kaverille, mietitään yhdessä, onko kyse siitä, että työkaveri saattaisi ymmärtää antaa, vai ainoastaan antaa ymmärtää.
Voisin vähän avata tätä tilannetta vielä, eli olen siis itse homo ja kaverini on bi-mies. Olen itsekin eräänlainen "kakkosnainen" kaverilleni, jolla on kotona vaimo, lapsia ei kuitenkaan. Oman liittonsa ja meidän keskinäisen suhteen lisäksi kaverini tykkää viritellä sivusuhteita naisten kanssa. Näissä suhteissa roolini on ns. wingman, joka avustaa kaveria tilanteiden arvioinnissa ja parhaan menettelytavan valinnassa. En nyt osaa sen suuremmin avata, miksi olen tässä tilanteessa, mutta minulle tämä systeemi sopii. Ehkä tässä on kyse jostakin bros before hoes -tyyppisesta ajatusmaailmasta.
Missä kaupungissa tää mies, joka pettää vaimoaan asuu?
Miksi kysyt? Oletko kaverini vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kakkosnainen, en tarvitse kokoaika miestä.
Tässä asiassa haluan ottaa rusinat pullasta. Tapaan miestä silloin kun minä haluan ja minulle sopii.
Miksi en voisi toimia näin?Sitä ei kannata selittää sinulle. Selkärangaton aikuinen ihminen ei enää pysty kasvattamaan selkärankaa. Onneksi miehet halveksivat sydämessään sinunlaisiasi.
Ovatko miehet siis alhaisia kaksinaismoralisteja, jotka halveksivat naisia, joiden kanssa sivusuhteilevat? Vaimolle taas osoitetaan syvää kunnioitusta pettämällä?
Sama paradoksaalinen väite kiinnitti minunkin huomioni:
"Mies kunnioittaa syvästi vaimoaan, joten hän hakeutuu sivusuhteeseen naisen kanssa, jota halveksii syvästi ?"
Vähän valoja päälle nyt.
Ehkä se kunnioittaa olemalla kertomatta sivusuhteesta? 🤔
"Menestyvissä" miehissä on paljon näitä. Suomenruotsalaiset miehet pettävät paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut tauotta 16 vuotiaasta tähän päivään asti, eli 25 vuotta.
Aina ollut sivusuhteita.
Jotkut kestävät sen yhden kerran, toiset vuosikausia, pisin sivusuhteeni on kestänyt 15v, voimissaan vieläkin.Menestyksen salaisuus on se, etten todellakaan halua vieraan naisen kanssa parisuhdetta. Haluan vaan panna, olen varattu ja aion sellaisena pysyäkin. Ja teen sen hyvin selväksi heti alkuun.
Yleensä tämä käy naisille vallan mainiosti. Ei ne halua tämmöistä huoripukkia omaksi, kun tietävät että pettäisin heitä yhtälailla.
Tällä hetkellä mulla on vaimoni lisäksi kolme vierasta plus satunnaiset seikkailut päälle. Vaimoni tietää että olen moraaliltani liquid. Olemme olleet kimpassa 19v.
Ja tämä tarina on tosi.
M41 espoo
Tyypillinen seksiriippuvaisen tarina
Meni kyllä vaikeaksi monella nyt kun herpeksestä tuli tuomio. Kallista rahanmenoa, jos vaimoon sen tartuttaa.
Rehellisesti vastattuna en tiedä. Ainakin omassa tuttavapiirissä miehet tuntuu olevan hyvin perus it-nörtti/insinööri linjaa, käyvät töissä, tulevat kotiin, kuskaavat lapsia harrastuksiin ja auttavat läksyissä. Olisi vaikea uskoa, että jotenkin haluaisivat tai ehtisivät jotain sivusuhdetta viritellä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä, kaverini on tällainen. Raportoi minulle naisjuttujaan ja yhdessä pohditaan, miten kenenkin kanssa olisi paras edetä. Esim. jos kaverin työkaveri on flirtannut kaverille, mietitään yhdessä, onko kyse siitä, että työkaveri saattaisi ymmärtää antaa, vai ainoastaan antaa ymmärtää.
Voisin vähän avata tätä tilannetta vielä, eli olen siis itse homo ja kaverini on bi-mies. Olen itsekin eräänlainen "kakkosnainen" kaverilleni, jolla on kotona vaimo, lapsia ei kuitenkaan. Oman liittonsa ja meidän keskinäisen suhteen lisäksi kaverini tykkää viritellä sivusuhteita naisten kanssa. Näissä suhteissa roolini on ns. wingman, joka avustaa kaveria tilanteiden arvioinnissa ja parhaan menettelytavan valinnassa. En nyt osaa sen suuremmin avata, miksi olen tässä tilanteessa, mutta minulle tämä systeemi sopii. Ehkä tässä on kyse jostakin bros before hoes -tyyppisesta ajatusmaailmasta.
Missä kaupungissa tää mies, joka pettää vaimoaan asuu?
Miksi kysyt? Oletko kaverini vaimo?
Porvoossa. Siellä on veneitä ja pettäviä merikarhuja.
Ukkomies on monelle sinkkunaiselle varma valinta koska on jo kelvannut jolleki naiselle 👍
Vierailija kirjoitti:
"Menestyvissä" miehissä on paljon näitä. Suomenruotsalaiset miehet pettävät paljon.
Sjöbjörn från Borgå eller hur?
Vierailija kirjoitti:
Eli nämä kakkosnaiset on miehelle vain hyödykkeitä, kuin leikkikaluja (nukkeja), jotka otetaan hyllystä, kun leikityttää. Sitten kun kyllästyy, laitetaan takaisin hyllyyn odottamaan.
Eikö narsistit ole tällaisia?
Kyllä. Minä olin tällaisen miehen sivutuote..kakkosnainen..tai kolmonen. What ever. Hälytyskellot soivat kokoajan mutta en hölmö kuunnellut omaa intuitiotani. Pelkäsin tulevani satutetuksi hänen kanssaan enkä ollut varma hänestä, mutta halusin olla. Olisi pitänyt luottaa omaan tunteeseen ettei sellaista epäluottamusta ehkä olisi jos kaikki olisi kohdallaan. Mies paljastui kahden vuoden jälkeen valehtelijaksi, todellakin täytyy olla jonkinlainen narsisti. Hän koukutti minut täysin "me" puheillaan. Me selvitään testä.. me me.. Kuin olisi ollut joku me. Ei ollut. Hänellä oli muitakin naisia ja vaimo ja lapsia. Oli vielä rakennusterveysasiantuntija, joka auttoi enemmän tai vähemmän ihmisiä jotka kärsivät terveysongelmista kodeissaan. Näitä huijattuja naisuhreja oli sitten eri paikkakunnilla :(
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne ottaisivat eron? Vaimo hoitaa kodin ja ne muut naiset hoitaa muut tarpeet. Ja joo, tunnen tällaisia paljonkin kun ovat muakin yrittäneet iskeä. Käy sääliksi niitä vaimoja.
Turhaa säälit. Ajelen mieheni ostamalla bemarilla ja ratsastan hänen sponssaamalla hevosella kilpaa. Ja saattaa olla että on joskus joku nuorempi mies ollut myös bemarin kyydissä 😘 T:se säälittävä vaimoke
Tiedän useampia, monilla kilpailu kuinka monta naista pystyy samaan aikaan pyörittämään. Vaimot kun saa tietää niin äijät jättää sivuhoidot hetkeksi ja taas leikki alkaa. Tietyt ammatit kyseessä mistä mulla kokemusta.
Minä olen tällaisen miehen vaimo. Tai ei kai hänellä tällä hetkellä ole ketään, mutta liitossamme oli vaihe, jolloin näitä kakkosia oli. Itsellänikin oli silloin suhde nuorempaan mieheen. Oi aikoja!
matkatyöläiset pystyy harrastaan näitä sivusuhteita.
Tiedän. Erästä puolituttua pariskuntaa todella ihmettelen. Vaimo on kaunis ja menestynyt. Mies ammattilaisurheilija, joka jo nuoresta lähtien pyöritti useampaa naista samaan aikaan. Petti jo seurusteluaikana nykyistä vaimoaan ja tyypin tuntien meno tuskin on siitä paljoa muuttunut. Molempien isät olivat häntäheikkejä eli asetelma jo kotoa tuttu. Ovat hirveän leuhkoja kyllä. Mutta ehkä sitten onnellisia. Vaikea kuvitella etteikö vaimo tietäisi noita miehen kuvioita.
Kyllä tiedän. "Hauskinta" on se, että tämä entinen naimisissa oleva mies jolla oli useita sivusuhteita on eronnut ja on nykyään naimissa yhden sivusuhdenaisensa kanssa. Oudointa on se että tämä nainen tietää, että hän ei ollut ainoa miehen sivusuhde entisen avioliittonsa aikana. Samaan aikaan kuin tämä uusi vaimo ja mies tapailivat, mies oli avioliitossa mutta tapasi myös muita naisia pitkiä aikoja päällekäin. Tätä on ollut vaikea ymmärtää, miten joku nainen uskaltaa silti suhteeseen. Onko nainen läheisriippuvainen ja onko hänellä silti harhaisia ajatuksia, että jos mies lupaa nyt sitoutua niin ei enää petä vai hyväksyykö nainen yksinkertaisesti että mies on tällainen? Ilmeisesti. Mies oli pitänyt yhteyttä eri naisiin eri sovelluksien välityksellä. Määräsi aina naisille että pitää käyttää tekstiviesteä tai whatsappia tai messengeriä ja joidenkin kanssa taas vain skypepuheluita jne. Oli varmana yksi nainen per sovellus :D
Oman elämänsä häviäjiä ovat.