Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö naimisissa olevia miehiä, joille ei riitä vaimo, vaan heillä on jopa useampi sivusuhde?

Vierailija
27.01.2023 |

Eli naimisissa oleva mies ja sivusuhteita on, ei edes välttämättä riitä yksi sivuhoito.
On pitempiaikaista sivusuhdetta ja kertaluonteisia.
Mikä ihme näitä miehiä vaivaa ja miksi he eivät siis eroa?
Suhteita sekä livenä, mutta enimmäkseen netissä.

Kommentit (232)

Vierailija
201/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aika korkeaan ikään saakka (35-45v) pikkupoikia, jotka haluavat sellaista iloista huoletonta leikkiä, pirteää pomppimista ja irvokasta naureskelua ja muuta vastaavaa.

Jos kotona on sellaista, typerää siivoamista tai vastenmielistä lasten paimentamista ja kaikkea vakavaa ja vaimokin vielä ajanut hiukset ja ruvennut pitämään silmälaseja, niin se on juuri tuon yllä mainitun vastakohta.

Vierailija
202/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tiedän paljon naisia, joilla on sivusuhteita tai jotka julkaisevat herukuvia netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakisuhde on tuttu ja turvallinen. Pysyy mahdollisesti huusholli ja arjen raamit pystyssä. Vaimon jättäminen merkitsisi kaiken rakentamista uudelleen, eikä palvelu ehkä enää pelaisi. Vaimo on alun perinkin valittu ns. hyvästä vaimomateriaalista, eli sellaisesta, joka laittaa ja tekee kotia. 

Ja montako salaista suhdetta sinulla on vakisuhteen lisäksi?

Vierailija
204/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. 

Sen sijaan itseäni on tullut useampia kertoja parisuhteessa / naimisissa oleva nainen ihan suoraa päätä iskemään. Toisen kanssa edettiin nopeasti kutemaan, kunnes tajusin (muistin aikaisemmasta satunnaisesta kohtaamisesta muussa yhteydessä), että hänellähän on miesystävä.

Toinen nainen yritti saada minua oman alan seminaarin jatkoilta hotellille kanssaan, hän sanoi suoraan että on naimisissa, ja kertoi, että hänellä ja hänen miehellään on avoin suhde. 

Vierailija
205/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kakkosnainen ei ees halua parisuhdetta. Onko sellainen käynyt mielessä?

Mä olin just tällainen opiskellessani. Olin yhden miehen rakastajatar. Halusin seksiä ja suudelmia, seurustelua ilman avioliiton uhkaa. En joutanut siinä vaiheessa pesemään kenenkään miehen sukkia ja kalsareita. Mulle sopi ihan hyvin, että vaimo hoiti miehen kotityöt.

Mutta sitten jossain vaiheessa aloin epäillä, etten ollut edes miehen ainoa salarakas. Mulla oli kilpailijoita! Johan alkoi ketuttamaan. Tuli sydänsuruja, vaikka sen ei ollut tarkoitus olla mitään vakavaa. Mutta opinpahan, että pettäjät pettää aina. Siksi kannattaa valita vapaa mies.

Ja se heidän avioliittonsakin päättyi eroon. Uusi vaimo valittiin ihan muualta. En ollut edes ehdolla.

Jälkeenpäin mietin, miten mies ehti pyörittämään tätä peliä. Hänellä oli yritys, jota hoiti tosiasiallisesti hänen äitinsä.

Vierailija
206/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tiedän, mutta taisi jo erota siitä omasta vaimostaan. Mutta oli salasuhteita myös avioliiton aikana.

Vierailija
207/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on aika korkeaan ikään saakka (35-45v) pikkupoikia, jotka haluavat sellaista iloista huoletonta leikkiä, pirteää pomppimista ja irvokasta naureskelua ja muuta vastaavaa.

Jos kotona on sellaista, typerää siivoamista tai vastenmielistä lasten paimentamista ja kaikkea vakavaa ja vaimokin vielä ajanut hiukset ja ruvennut pitämään silmälaseja, niin se on juuri tuon yllä mainitun vastakohta.[/quote]

:D

Vierailija
208/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kakkosnainen ei ees halua parisuhdetta. Onko sellainen käynyt mielessä?

Mä olin just tällainen opiskellessani. Olin yhden miehen rakastajatar. Halusin seksiä ja suudelmia, seurustelua ilman avioliiton uhkaa. En joutanut siinä vaiheessa pesemään kenenkään miehen sukkia ja kalsareita. Mulle sopi ihan hyvin, että vaimo hoiti miehen kotityöt.

Mutta sitten jossain vaiheessa aloin epäillä, etten ollut edes miehen ainoa salarakas. Mulla oli kilpailijoita! Johan alkoi ketuttamaan. Tuli sydänsuruja, vaikka sen ei ollut tarkoitus olla mitään vakavaa. Mutta opinpahan, että pettäjät pettää aina. Siksi kannattaa valita vapaa mies.

Ja se heidän avioliittonsakin päättyi eroon. Uusi vaimo valittiin ihan muualta. En ollut edes ehdolla.

Jälkeenpäin mietin, miten mies ehti pyörittämään tätä peliä. Hänellä oli yritys, jota hoiti tosiasiallisesti hänen äitinsä.

Sama kokemus.

Minäkään en ollut ainut salarakas ja sehän satutti. En enää ikinä sekaannu varattuihin pettäjiin. Johan ne jo paljastaa ensi kättelyssä, että he eivät ole luotettavia. Jos he kykenevät pettämään vaimoaan, niin totta vie he pettävät salarakastaankin.

Vierailija
209/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
210/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tiedän ja kuulun heihin itsekin.

Vierailija
211/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kakkosnainen, en tarvitse kokoaika miestä.

Tässä asiassa haluan ottaa rusinat pullasta. Tapaan miestä silloin kun minä haluan ja minulle sopii.

Miksi en voisi toimia näin?

Sitä ei kannata selittää sinulle. Selkärangaton aikuinen ihminen ei enää pysty kasvattamaan selkärankaa. Onneksi miehet halveksivat sydämessään sinunlaisiasi.

Ovatko miehet siis alhaisia kaksinaismoralisteja, jotka halveksivat naisia, joiden kanssa sivusuhteilevat? Vaimolle taas osoitetaan syvää kunnioitusta pettämällä?

Sama paradoksaalinen väite kiinnitti minunkin huomioni:

"Mies kunnioittaa syvästi vaimoaan, joten hän hakeutuu sivusuhteeseen naisen kanssa, jota halveksii syvästi ?"

Vähän valoja päälle nyt.

Ehkä se kunnioittaa olemalla kertomatta sivusuhteesta? 🤔

Ai, minusta taas epärehellisyys on pahinta mahdollista halveksuntaa. Ei viitsitä antaa mahdollisuutta päättää itse. Kävellään kylmästi toisen oman tahdon yli, ja uskotellaan itselle että parempi sen on elää valheessa.

Vierailija
212/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäkää mammat että ketään ei voi omistaa. Älkää olko ehdottomia, riippuvaisia, mustasukkaisia, vanhanaikaisia ja turvattomia nalkuttajia miehelle. Uuden ajan kestävä parisuhde kun vaatii vapautta ja sivusuhteita. Vain sillä tavalla voi syntyä kestävä liitto.

Vierailija
213/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä jutuissa ei ole aina kyse siitä että varattu mies olisi sinkkunaisen kanssa, joka on ns. "kakkosnainen" ja odottaa miehen avioeroa jotta saa miehen itselleen.

Paljon on olemassa suhteita kahden varatun ihmisen välillä (esim työkaverit) joissa ei kumpikaan halua muuta kuin seksiä. Halutaan pitää perheet kasassa ja turvallisinta on juuri sotkeentua toiseen varattuun, kumpikin tietää silloin missä mennään.

Molemilla pettäjillä lähes aina välttelevä kiintymyssuhdetyyli ja narsistia/epävakaita piirteitä käytöksessään kun tuohon pitää mennä. Syyttävät ykkösiään ehdottomuudesta ja omistushaluisuudesta sen jälkeen kun salasuhde alkanut. Sitä ennen eivät ole tällaisia kommentteja ykkösilleen esittäneet.

Oletko ollut kärpäsenä katossa kuulemassa paljonkin näitä keskusteluita? Vielä osunut saman miehen kohdalle kuulolle miten puhuu "kakkosnaiselleen"? Vai onko sinulla vain vilkas mielikuvitus ja/ tapa pitää reaalimaailman totuuksina omia ajatuskulkujasi?

Vierailija
214/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä jutuissa ei ole aina kyse siitä että varattu mies olisi sinkkunaisen kanssa, joka on ns. "kakkosnainen" ja odottaa miehen avioeroa jotta saa miehen itselleen.

Paljon on olemassa suhteita kahden varatun ihmisen välillä (esim työkaverit) joissa ei kumpikaan halua muuta kuin seksiä. Halutaan pitää perheet kasassa ja turvallisinta on juuri sotkeentua toiseen varattuun, kumpikin tietää silloin missä mennään.

Molemilla pettäjillä lähes aina välttelevä kiintymyssuhdetyyli ja narsistia/epävakaita piirteitä käytöksessään kun tuohon pitää mennä. Syyttävät ykkösiään ehdottomuudesta ja omistushaluisuudesta sen jälkeen kun salasuhde alkanut. Sitä ennen eivät ole tällaisia kommentteja ykkösilleen esittäneet.

Oletko ollut kärpäsenä katossa kuulemassa paljonkin näitä keskusteluita? Vielä osunut saman miehen kohdalle kuulolle miten puhuu "kakkosnaiselleen"? Vai onko sinulla vain vilkas mielikuvitus ja/ tapa pitää reaalimaailman totuuksina omia ajatuskulkujasi?

Aika tavanomaiselta reaalimaailman kuviolta tuo näytti.

-eri

Vierailija
215/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäkää mammat että ketään ei voi omistaa. Älkää olko ehdottomia, riippuvaisia, mustasukkaisia, vanhanaikaisia ja turvattomia nalkuttajia miehelle. Uuden ajan kestävä parisuhde kun vaatii vapautta ja sivusuhteita. Vain sillä tavalla voi syntyä kestävä liitto.

Taidat kuulua siihen 0.5 prosentin reunaryhmään joka suhteilee mielummin avoimen suhteen kaavalla. Eli harvinaisuus joka pienenee vuosikymmenestä toiseen loppu viimein.

Ei siinä mitään kunhan pystyt itsellesi sanomaan olet jokaiseen suhteeseesi lähtiessä sanonut nuo teesisi kumppanillesi.

Jos et ole niin olet aika surkea häviäjä joka ei ansaitse kenenkään arvostusta.

Vierailija
216/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma miten te naiset jauhatte naisten olevan kaksinaamaisia, mutta kun miehet on petollisia, itsekkäitä ja vedättävät teitä niin keskustelu on ihan rauhallista ettekä ole moksiskaan. Miksi heteronainen ei kykene kritisoimaan miestä? Onko oman jumalan näkeminen pahassa valossa liian rankkaa? Kannattaa aloittaa niistä väkivaltatilastoista, eivät ole kaunista katseltavaa.

Miksi omistatte nimenne miehille, kun he pettävät enemmän ja ovat petollisia? :D Ette te naisten mainetta suojele kun jokainen nainen yleistetään sudeksi tai kaksinaamaiseksi. Miten jaksatte tuota miesten aiheuttamaa draamaa?

Vierailija
217/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma miten te naiset jauhatte naisten olevan kaksinaamaisia, mutta kun miehet on petollisia, itsekkäitä ja vedättävät teitä niin keskustelu on ihan rauhallista ettekä ole moksiskaan. Miksi heteronainen ei kykene kritisoimaan miestä? Onko oman jumalan näkeminen pahassa valossa liian rankkaa? Kannattaa aloittaa niistä väkivaltatilastoista, eivät ole kaunista katseltavaa.

Miksi omistatte nimenne miehille, kun he pettävät enemmän ja ovat petollisia? :D Ette te naisten mainetta suojele kun jokainen nainen yleistetään sudeksi tai kaksinaamaiseksi. Miten jaksatte tuota miesten aiheuttamaa draamaa?

Draamaileva mies on keskenkasvuinen ja henkisesti epäkypsä mihinkään rooliin kenenkään ihmisen elämässä.

Vierailija
218/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen. Itsekin olen tämmöisen miehen salarakas. Kolmen lapsen isä, nuorin vajaan vuoden ikäinen. Pidän miestä kyllä raukkamaisena. Mutta seksi On niin hyvää, että mulle sopii kuvio hyvin. Ei halua erota vaimostaan, koska elintaso tippuisi ja on eri maasta alunperin kotoisin niin olisi haastavampaa, kun ei omia tukiverkostoja 🤷Mutta kuten sanoin raukkamaista käytöstä, jonka mahdollistan, mutta luultavasti joku toinen mahdollistaisi jollen minä.

Vierailija
219/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä pomolla oli kotivaimo ja toimistovaimo.

Vierailija
220/232 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wokellus-sarkasmia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä