Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen reaktiosi kun komea 3-kymppinen mies lätkäisee kaupan kassallai Sultanin XL-kookkaan linjalle edessäsi?

Vierailija
27.01.2023 |

?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan täti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on katkeria kommentteja kateellisilta pienimunaisilta. Xl-Sultan on hyvä kumi sellaiselle jolle se sopii. Hyvä, että isommillekin kaluille löytyy kaupasta sopivia  

Ei kai kondomien valikoima ole ollut koskaan ongelma. Taitaa ongelmat olleet siellä kumiukon täydeksi saamisessa.

No niinpä, mikä nykynaisia oikein vaivaa kun eivät saa miestään edes kiihottumaan niin että kunnolla seisoisi?

Taitaa olla tuppikullissa netin ja batteryn tekemää vikkoo

Vierailija
42/50 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan täti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on katkeria kommentteja kateellisilta pienimunaisilta. Xl-Sultan on hyvä kumi sellaiselle jolle se sopii. Hyvä, että isommillekin kaluille löytyy kaupasta sopivia  

Ei kai kondomien valikoima ole ollut koskaan ongelma. Taitaa ongelmat olleet siellä kumiukon täydeksi saamisessa.

Silloin kun itse olisin tarvinnut sopivan kokoista kumia 70-,80- ja 90-luvuilla ei ollut kuin pieniä kumeja markkinoilla. 90-luvulla oli sentään Okeido joka oli jo melkein sopiva. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan täti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun itse olisin tarvinnut sopivan kokoista kumia 70-,80- ja 90-luvuilla ei ollut kuin pieniä kumeja markkinoilla. 90-luvulla oli sentään Okeido joka oli jo melkein sopiva. 

Sullahan on kyky aikaisin mennyt.

Vierailija
44/50 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan täti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on kyky aikaisin mennyt.

Ei kyky ole mihinkään mennyt, vaan tarve.

Vierailija
45/50 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri ei kehdannut ostaa kondomeja kaupasta lainkaan. Hän kävi aina ostamassa automaatista kondomeja.

Vierailija
46/50 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri ei kehdannut ostaa kondomeja kaupasta lainkaan. Hän kävi aina ostamassa automaatista kondomeja.

Kiva että tunnustit viimein

Vierailija
47/50 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin,että tää sälli yrittää tunkea kiveksiä kondomiin

Vierailija
48/50 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma tuo turvaseksi :)

Vierailija
49/50 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuisin vilkaisemaan edellä olevan ostoksia, ajattelisin vain 'latexia, ei sopisi mulle.. ja jos toi koko on tolle oikea, se ei saisi mun kanssa seksiä kun silikonikumit on tota pienempiä ja ainoita jotka mun limakalvolle/iholle käy'....

...ja alkaisin ajattelemaan jotain muuta, tärkeämpää.

Vierailija
50/50 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi loppukesästä sillai että kävim ostamassa paikallisesta Prismasta ruokaa ja ajattelin että otetaan tuosta Sultan XXL paketti mukaan jo viikonloppua varten. Menin kassalle ja siinä olikin hyvännäköinen kassarouva ja huomasi kortsupaketin ja saatiin pienet jutut aikaan. Jätin rouvalle puhelinnumeron ja lauantaina tuli viesti että mennääkö baariin. Mentiin ja kortsut tuli käytettyä ja rouva lähti sunnuntai-iltana tyytyväisenä oman miehensä luo. Miehellä oli kuulemma huomattavasti pienempi kulli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi