Rehellinen reaktiosi kun komea 3-kymppinen mies lätkäisee kaupan kassallai Sultanin XL-kookkaan linjalle edessäsi?
Kommentit (50)
Ebony-Mia kirjoitti:
🥖🍩🤤
Ihanan öljyinen!!
Mietin, että ei ne edes mahtuisi omalle miehelle.
Naisparka. Tulee raskaaksi kun mies ei osta oikean kokoisia kumeja.
Irtosuhteissa vielä tuon ikäinen, yök.
Hyvä, että hoitaa ehkäisystä oman osuutensa.
onko kaupassa jotain XXL kumeja ? eikö ne oo 1size fits for all
Hymyilyttää. Huvittaa. Arjen pientä komediaa kun alan mielessäni kehitellä tarinaa mihin kaveri on menossa ja millainen ilta hänellä tiedossa. N52
Vierailija kirjoitti:
Mahtuisi, ellei miehesi sitten ole edesmennyt John Holmes.
Mitä väliä, siksihän ne ovat kaupassa myytävänä.
Vähä on tyhmä kysyä ap: een moista.
Mietin, että onneksi ei ole minun luo tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole mikään iso munaisten kumi eli nyt poika jäitä hattuun ja pilin mittaukseen.
Voin sanoa, että olin joskus naimisissa pieni- ja velttomunaisen miehen kanssa, ja oli kyllä ankeaa ja surullista miettiä, että saanko koskaan enää seksiä riittävän usein (edes kerran viikossa) ja jossain muussakin asennossa kuin lähetyssaarnaajassa (ainoa, joka mieheltä sujui jos sujui). Silloin olisin katsellut xl-kumeja haikaillen.
Onneksi se elämänvaihe on takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole mikään iso munaisten kumi eli nyt poika jäitä hattuun ja pilin mittaukseen.
20 senttiä pitkä ja 6 senttiä leveä. Kondomi kaikenlisäksi vielä venyy, joten penis voi olla noita mittoja suurempi. Tätähän sinä et tiennyt, kun et ole koskaan pannut.
ootteko koskaan puhaltanu ilmaa siihen kumiin ? kyll se venyy. mutta onko niitä isompia kumeja perus kaupan hyllyllä ?
Viime syksynä eräänä perjantai-iltapäivänä sattui kassajonossa hauska tapaus, joka nosti hymyn huulille sekä minulla että edellisellä asiakkaalla. Olemme molemmat naisia. Edelläni ollut noin 30-vuotias asiakas laittoi linjalle muiden ostosten oheen rfsu thin -pakkauksen. Minä hänen perässään jakopalikan taakse ruokaostosten joukkoon Sultan XL:n. Nainen sattui katsahtamaan taakseen ja huomasi vihreänvalkoisen rasian. Katseemme kohtasivat ja nauroimme tilanteelle. Hetken kuluttua pakatessamme ostoskasseja, en voinut olla lohkaisematta kivan tuntuiselle naiselle: "Tässä sitä pakataan kasseja ja kohta tyhjennetään toisia. Mukavaa iltaa vaan teillekin!" Hän naurahti ja toivotti hauskaa viikonloppua. Kotiin ajaessani ajattelin, että kenties hänelläkin mies tulee matkatöistä kotiin.
Ajattelisin, että miehellä on tiedossa treffit esim. Tinderin kautta tai vaihtoehtoisesti lähdössä viihteelle. Ja että tapailukumppanillani on isompi meisseli (tarvitsee netistä koon 64 mm kumeja). :D
Mietin onko hän top vai bottom.