Areenassa Luojan lapset (v-lestadiolaisista)
Mielipiteitä? Ovat 20 ja toinen lapsi tulossa. Luoja päättää lapsiluvun.
Kommentit (10127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.srk.fi/fi/yhteystiedot/johtokunta-ja-toimitusneuvosto/
Katsokaapa tätä kööriä. Missä muualla voisi vielä nähdä tällaista? Voi teitä te vl- naiset...
https://vanhempainliitto.fi/2022/11/20/suomen-vanhempainliiton-johtokun…
Voi Vanhempainliiton miesparat...
Ja höpsis. Nyt kamoon nostakaa rimaa. Kyse on ihan eri ilmiöstä. Toki on harmi, että Vanhempainliitto on niin naisvaltainen. Menkää miehet enemmän mukaan! Sen johtokunnassa on aiemmin tosun ollutkin mielestäni miehiä. Ja uudet otettaisiin varmasti avosylin vastaan! Yhdistyksellä on töissä jopa yhdenvertaisuuskoordinaattori.
Sitäkö vertaat SRK:n vuosisataiseen miesylivaltaan? For real?
En tiedä ymmärrätkö mitä tarkoitan, jos jälleen naisena totean, että minusta on itse asiassa naista kohtaan alentavaa, jos suhtautuminen on erilainen eri sukupuolen ollessa kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa tätä kööriä. Missä muualla voisi vielä nähdä tällaista? Voi teitä te vl- naiset...
Ja höpsis. Nyt kamoon nostakaa rimaa. Kyse on ihan eri ilmiöstä. Toki on harmi, että Vanhempainliitto on niin naisvaltainen. Menkää miehet enemmän mukaan! Sen johtokunnassa on aiemmin tosun ollutkin mielestäni miehiä. Ja uudet otettaisiin varmasti avosylin vastaan! Yhdistyksellä on töissä jopa yhdenvertaisuuskoordinaattori.
EIköhän se peruse
En usko, että vanhempainliitto on jäsenistöltään niin naisvaltainen, että johtokunta kuvastaisi sukupuolten osuuksien prosenttimääriä. Luulen kyseessä olevan sattuman.
Haluan SRK:n johtokuntaan sukupuolikiintiöt. Miten ois? Jos tätä voidaan vaatia muuallakin yhteiskunnassa niin miksi ei uskonnollisen liikkeen organisaatiossa. 15 naista ja 15 miestä ois hyvä alku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ymmärrä
En ihan taida tässä yhteydessä ymmärtää. Ymmärrän siis niin, että ehkä viittaat sukupuolikiintiöihin, joista voi olla montaa mieltä. Mutta niistähän ei ole nyt lainkaan kyse.
Vai väitätkö, että koskaan ei ole ollut vl- liikkeessä yhtä ainoaa johtokuntaan pätevää naista ihan omilla ansioillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ymmärrätkö, että minusta on naista kohtaan alentavaa, jos suhtautuminen on eri, eri sukupuolen ollessa kyseessä.
Naulan kantaan! On todellakin naista kohtaan alentavaa, että suhtautuminen puhujan rooliin on eri, eri sukupuolen ollessa kyseessä!
Vierailija kirjoitti:
Numerolle 6434 (siis tuo numero tällä hetkellä): huti tuli, en ole aikaisemmin kirjoittanut tälle palstalle tämän sisältöistä kommenttia, joten oletukseksi jäi sinun puoleltasi.
Jonkun kommentoijan mielestä viestini oli pelkkää tuubaa. Niinpä niin. Tämähän on sitä asiallista keskustelua.
Voivatko lestadiolaiset olla näin herkkähipiäisiä / ei alennuta lestadiolaisten tasolle. Näytäpä minulle se rivinväli, josta päättelin minun olevan lestadiolainen.
Ja lopuksi: ihmisten kommentointityylit ovat täällä jo helposti tunnistettavissa. Kommentoijia ei ole läheskään niin monta kuin kommenttia.
Hyvää yötä ja levollisia unia kaikille maailman levottomuudesta huolimatta!
Me muutkin ollaan nähty, eikä yhtä tai kahta kertaa, vaan useasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Numerolle 6434 (siis tuo numero tällä hetkellä): huti tuli, en ole aikaisemmin kirjoittanut tälle palstalle tämän sisältöistä kommenttia, joten oletukseksi jäi sinun puoleltasi.
Jonkun kommentoijan mielestä viestini oli pelkkää tuubaa. Niinpä niin. Tämähän on sitä asiallista keskustelua.
Voivatko lestadiolaiset olla näin herkkähipiäisiä / ei alennuta lestadiolaisten tasolle. Näytäpä minulle se rivinväli, josta päättelin minun olevan lestadiolainen.
Ja lopuksi: ihmisten kommentointityylit ovat täällä jo helposti tunnistettavissa. Kommentoijia ei ole läheskään niin monta kuin kommenttia.
Me muutkin ollaan nähty, eikä yhtä tai kahta kertaa, vaan useasti.
Kuten jo kerroin, mutta onhan nuo hauskoja, kun aina toitotetaan kuinka asiallisia vastauksia lestadiolaiset kirjoittavat. Ne asialliset vastaukset ovat kuitenkin aina loistaneet poissaolollaan.
Joo, itsekin kirjoitin vastaavan kuin aiemmin. Joten eikö olisi järkevintä ettei tätä samaa viestiä dumpata jatkuvasti tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Olipa tehokas sensuuri! 😳
Mitä poistettiin?
Vierailija kirjoitti:
Kommentointityylit ovat sinun mielestäsi jo hyvin tunnistettavissa. Jokin ei nyt täsmää, kun sinä ensikertalaisena jo tunnistat kirjoittajan.
Tuskinpa kukaan voi tunnistaa, kun itse olen jopa erehtynyt jonkun toisen viestiä aluksi luulemaan omakseni, ennen kuin luin loppuun asti. Harva on tunnistettavissa, toki sellaisiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tehokas sensuuri! 😳
Mitä poistettiin?
Lestadiolaisia puolustanut kommentti poistettiin. Se oli jollekulle itsensä ilmeisesti suvaitsevaiseksi kokevalle liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentointityylit ovat sinun mielestäsi jo hyvin tunnistettavissa. Jokin ei nyt täsmää, kun sinä ensikertalaisena jo tunnistat kirjoittajan.
Tuskinpa k
Tunteet ja asenteet saavat ihmisen näkemään toisen kommentissa sellaistakin, mitä tämä ei ole edes kirjoittanut. Enhän sanonut, että olen ensikertalainen tällä palstalla, enhän? Olen lukenut palstaa aktiivisesti ja joskus kommentoinutkin, mutta mainitunsisältöistä kommenttia en ole ennen kirjoittanut. Mutta sekin oli liikaa, koska sen poistuminen vei vain joitakin minuutteja.
Sensuuri iski jälleen. Kyllä on rajoittunutta keskustelua täällä. Vain yhdenlaiset mielipiteet sallitaan.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010407753.html
Nuorissa on tulevaisuus - onneksi. He ovat avarakatseisia ja ennakkoluulottomia ja suhtautuvat erilaisuuteen kunnioittavasti.
Vierailija kirjoitti:
Sensuuri iski jälleen. Kyllä on rajoittunutta keskustelua täällä. Vain yhdenlaiset mielipiteet sallitaan.
Ihmettelen asiaa minäkin, vaikka pidinkin epäasiallisena kenenkään kutsumista hyeenaksi. Ei kuitenkaan olisi tullut mieleen viestiä poistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että tuonne on tuntua? Ei todellakaan! Kusitolpaksi ja sylkykupiksi omalla naamalla ja nimellä. Sinne ei halua miehetkään, saati sitten naiset.
Vähän työtä ja paljon palkkaa, eihän sellaiseen halua kukaan😁
Ekaksi voisivat vaihtaa tuon lehden nimen, ei tarvita miesten korostamista yhtään lisää kun on muutenkin kyseessä erittäin mieskeskeinen liike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen asiaa minäkin, vaikka pidinkin epäasiallisena kenenkään kutsumista hyeenaksi. Ei kuitenkaan olisi tullut mieleen viestiä poistattaa.
Hyvä jos on poistettu. Ei sellaisia viestejä tarvita, missä ainoastaan valehdellaan, vääristellään ja mustamaalataan muita kirjoittajia tekaistuin ja yksilöimättömin perusteluin. Eikö ole hyvä jos tällainen poistettiin, viesti oli niin täynnä valheita, etten edes viitsinyt oikoa väitteitä. Viesti oli täyttä tuubaa, kuten jo aiemmin kirjoitin.
Ei tänne tarvita tuollaisia yksilöimättömiä itkuvirsiä, kuinka meitä aina kiusataan, vainotaan ja solvataan yms.
Vierailija kirjoitti:
Ekaksi voisivat vaihtaa tuon lehden nimen, ei tarvita miesten korostamista yhtään lisää kun on muutenkin kyseessä erittäin mieskeskeinen liike.
Sinulla on näköjään vain miehet mielessä.
EIköhän se perusero tuossa ole se, että tuon toisen, esimerkiksi otetun, jäsenistö on lähes kaikki naisia. Niinpä sen johtokin on.
Kun taas vlliike on varmaan noin fifty- fifty miehiä ja naisia. Luulisin. Mutta johto vain miehiä.