miten miehet jaksaa katsella tuollaista auto ohjelmaa kuten vaikka Wheeler dealers?
Kommentit (36)
Mieluummin nyt sitä katson, kun jotain bb:tä tai temppareita. Hyi. Sitäpaitsi top gear on oikeesti hyvä. Ja olen siis nainen.
Onneksi naiset katsoo vain asiaohjelmia eikä mitään hömppää 😂😂😂
Mukava katsella kun toiset tekee remonttia ja miettiä samalla miten itse tekisi, tekisikö samalla tavalla vai jotenkin toisin.
Vierailija kirjoitti:
Autojen ensiapu on paras.
Alkaa itkettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autojen ensiapu on paras.
Alkaa itkettämään.
Ai jaa, minua on autoremontissa pyrkinyt pikemminkin rueta kiroiluttamaan välillä...
Wheeler dealers oli hyvä silloin kun
mekaanikkona oli nerokas Ed China (se pitkä
tyyppi). Katsoin melkein kaikki jaksot.
Nykyään taitaa tulla pelkkiä uusintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaikki jäteohjelmat; Wheeler dealers, Rekkakuskit jäällä, Metsien miehet, Moonshiners, Swamp People ja Panttilainaamo on just parasta viihdettä xD
Jotenkin haiskahtaa oikealle.
Voi olla. Haiskahtaakos jonkun julkkis hintin isännöimä paska ohjelma vihreään suuntaan?
Koska WD:ssä korjataan asioita ja tehdään näin maailmasta konkreettisesti parempi, toisin kuin jos märehdittäisiin vain turhien asioiden kuten tunteiden alueella.
Se on ihan hyvä ohjelma :) Nainen olen ja silloin harvoin kun telkkaria kattelen, katson just noita sarjoja. Hienoja autoja tulee kun remontoidaan. Ja se huutokauppaohjelma on myös hyvä, vaikkakaan en henkilökohtaisesti ymmärrä, miten joku ikivanha, reunoiltaan rikkinäinen valomainos voi maksaa satoja taaloja. Mutta kivaa katseltavaa on. En seuraa yhtään temppareita ja muita. Yhtään osaa katsonut, koska ei tosiaankaan vois vähempää kiinnostaa maamme tyhmimmän nuorisonosan moraalittomuus. Onneksi fiksujakin nuoria ihmisiä on
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen enemmän, kuka jaksaa katsoa Temppareita ja vastaavia ohjelmia? Lopputulos on aina sama - hirveästi draamaa, joku panee jotakuta ja Sami Kuronen myhäilee taustalla; "Miten meni omasta mielestä, Risto-Pirkko?"
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 repesin täysin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Telkkarista tulee nykyisin suurimmaksi osaksi täyttä paskaa. Vaikka harrastan itse autojen entisöintiä ja customointia niin en jaksa ymmärtää sitä, miksi tuolta telkkarista tulee niin järjetön määrä erilaisia auto-ohjelmia. Täytyy kuitenkin myöntää, että melkein kaikkia on tullut ihan mielenkiinnosta katsottua yksi jakso tai osa jaksosta. Siihen se sitte on jäänytki. Wheeler deeler ja Latelan alku pään jaksot on oma piristävä lukunsa. Tosin nekin on menneet pilalle kun niitä on väkisin alettu viihtellistämään. Noita muutamia jenkkiohjemia katsoessa ja muutenki auto- ja prätkätyyppejä seuratessa jotenki hauskana tai surkuhupaisana havaintona on se, että ton skenen stereotyyppi on usein sellanen vähä elähtäny ylipainonen vanhempi äijä, jolla on päälaelta harventunu huonossa kunnossa oleva pitkä tukka ja päällä mustat farkut ja iänikuinen tupakalta ja hieltä haiseva nahkaliivi tai -rotsi. Miks ihmeessä??
Miten niin miehet?
Olen nainen ja katsonut varmaan jokaisen kauden. Mua ei kiinnosta mitkään bridezilla-genren ohjelmat pätkääkään.Remppa-ja kunnostusohjelmat kiinnostaa paljon enemmän
Ei jaksakaan. Top Gear oli ennen hyvä.