Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

miten miehet jaksaa katsella tuollaista auto ohjelmaa kuten vaikka Wheeler dealers?

Vierailija
26.01.2023 |

Ruuvataan ja rasvataan, lopulta auto liikkuu. đŸ„±

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei jaksakaan. Top Gear oli ennen hyvÀ.

Vierailija
22/36 |
26.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Autojen ensiapu on paras.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/36 |
26.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mieluummin nyt sitÀ katson, kun jotain bb:tÀ tai temppareita. Hyi. SitÀpaitsi top gear on oikeesti hyvÀ. Ja olen siis nainen.

Vierailija
25/36 |
26.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onneksi naiset katsoo vain asiaohjelmia eikĂ€ mitÀÀn hömppÀÀ 😂😂😂

Vierailija
26/36 |
28.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukava katsella kun toiset tekee remonttia ja miettiÀ samalla miten itse tekisi, tekisikö samalla tavalla vai jotenkin toisin.

Vierailija
27/36 |
28.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa itkettÀmÀÀn.

Vierailija
28/36 |
28.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa itkettÀmÀÀn.

Ai jaa, minua on autoremontissa pyrkinyt pikemminkin rueta kiroiluttamaan vÀlillÀ...

Vierailija
29/36 |
28.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Wheeler dealers oli hyvÀ silloin kun

mekaanikkona oli nerokas Ed China (se pitkÀ

tyyppi). Katsoin melkein kaikki jaksot.

NykyÀÀn taitaa tulla pelkkiÀ uusintoja.

Vierailija
30/36 |
28.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaikki jÀteohjelmat; Wheeler dealers, Rekkakuskit jÀÀllÀ, Metsien miehet, Moonshiners, Swamp People ja Panttilainaamo on just parasta viihdettÀ xD

Jotenkin haiskahtaa oikealle.

Voi olla. Haiskahtaakos jonkun julkkis hintin isÀnnöimÀ paska ohjelma vihreÀÀn suuntaan?

Vierailija
31/36 |
28.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Koska WD:ssÀ korjataan asioita ja tehdÀÀn nÀin maailmasta konkreettisesti parempi, toisin kuin jos mÀrehdittÀisiin vain turhien asioiden kuten tunteiden alueella.

Vierailija
32/36 |
28.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Se on ihan hyvĂ€ ohjelma :)  Nainen olen ja silloin harvoin kun telkkaria kattelen, katson just noita sarjoja. Hienoja autoja tulee kun remontoidaan. Ja se huutokauppaohjelma on myös hyvĂ€, vaikkakaan en henkilökohtaisesti ymmĂ€rrĂ€, miten joku ikivanha, reunoiltaan rikkinĂ€inen valomainos voi maksaa satoja taaloja. Mutta kivaa katseltavaa on. En seuraa yhtÀÀn temppareita ja muita. YhtÀÀn osaa katsonut, koska ei tosiaankaan vois vĂ€hempÀÀ kiinnostaa maamme tyhmimmĂ€n nuorisonosan moraalittomuus. Onneksi fiksujakin nuoria ihmisiĂ€ on

Vierailija
33/36 |
28.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen enemmÀn, kuka jaksaa katsoa Temppareita ja vastaavia ohjelmia? Lopputulos on aina sama - hirveÀsti draamaa, joku panee jotakuta ja Sami Kuronen myhÀilee taustalla; "Miten meni omasta mielestÀ, Risto-Pirkko?"

đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł repesin tĂ€ysin đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Vierailija
34/36 |
24.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Telkkarista tulee nykyisin suurimmaksi osaksi tÀyttÀ paskaa. Vaikka harrastan itse autojen entisöintiÀ ja customointia niin en jaksa ymmÀrtÀÀ sitÀ, miksi tuolta telkkarista tulee niin jÀrjetön mÀÀrÀ erilaisia auto-ohjelmia. TÀytyy kuitenkin myöntÀÀ, ettÀ melkein kaikkia on tullut ihan mielenkiinnosta katsottua yksi jakso tai osa jaksosta. Siihen se sitte on jÀÀnytki. Wheeler deeler ja Latelan alku pÀÀn jaksot on oma piristÀvÀ lukunsa. Tosin nekin on menneet pilalle kun niitÀ on vÀkisin alettu viihtellistÀmÀÀn. Noita muutamia jenkkiohjemia katsoessa ja muutenki auto- ja prÀtkÀtyyppejÀ seuratessa jotenki hauskana tai surkuhupaisana havaintona on se, ettÀ ton skenen stereotyyppi on usein sellanen vÀhÀ elÀhtÀny ylipainonen vanhempi ÀijÀ, jolla on pÀÀlaelta harventunu huonossa kunnossa oleva pitkÀ tukka ja pÀÀllÀ mustat farkut ja iÀnikuinen tupakalta ja hieltÀ haiseva nahkaliivi tai -rotsi. Miks ihmeessÀ??

Vierailija
35/36 |
24.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten niin miehet?

Olen nainen ja katsonut varmaan jokaisen kauden. Mua ei kiinnosta mitkÀÀn bridezilla-genren ohjelmat pÀtkÀÀkÀÀn.Remppa-ja kunnostusohjelmat kiinnostaa paljon enemmÀn

Vierailija
36/36 |
24.07.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pensaa öööö.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi kahdeksan neljÀ