miten miehet jaksaa katsella tuollaista auto ohjelmaa kuten vaikka Wheeler dealers?
Ruuvataan ja rasvataan, lopulta auto liikkuu. đ„±
Kommentit (36)
Mieluummin nyt sitÀ katson, kun jotain bb:tÀ tai temppareita. Hyi. SitÀpaitsi top gear on oikeesti hyvÀ. Ja olen siis nainen.
Onneksi naiset katsoo vain asiaohjelmia eikĂ€ mitÀÀn hömppÀÀ đđđ
Mukava katsella kun toiset tekee remonttia ja miettiÀ samalla miten itse tekisi, tekisikö samalla tavalla vai jotenkin toisin.
Vierailija kirjoitti:
Autojen ensiapu on paras.
Alkaa itkettÀmÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autojen ensiapu on paras.
Alkaa itkettÀmÀÀn.
Ai jaa, minua on autoremontissa pyrkinyt pikemminkin rueta kiroiluttamaan vÀlillÀ...
Wheeler dealers oli hyvÀ silloin kun
mekaanikkona oli nerokas Ed China (se pitkÀ
tyyppi). Katsoin melkein kaikki jaksot.
NykyÀÀn taitaa tulla pelkkiÀ uusintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaikki jÀteohjelmat; Wheeler dealers, Rekkakuskit jÀÀllÀ, Metsien miehet, Moonshiners, Swamp People ja Panttilainaamo on just parasta viihdettÀ xD
Jotenkin haiskahtaa oikealle.
Voi olla. Haiskahtaakos jonkun julkkis hintin isÀnnöimÀ paska ohjelma vihreÀÀn suuntaan?
Koska WD:ssÀ korjataan asioita ja tehdÀÀn nÀin maailmasta konkreettisesti parempi, toisin kuin jos mÀrehdittÀisiin vain turhien asioiden kuten tunteiden alueella.
Se on ihan hyvÀ ohjelma :) Nainen olen ja silloin harvoin kun telkkaria kattelen, katson just noita sarjoja. Hienoja autoja tulee kun remontoidaan. Ja se huutokauppaohjelma on myös hyvÀ, vaikkakaan en henkilökohtaisesti ymmÀrrÀ, miten joku ikivanha, reunoiltaan rikkinÀinen valomainos voi maksaa satoja taaloja. Mutta kivaa katseltavaa on. En seuraa yhtÀÀn temppareita ja muita. YhtÀÀn osaa katsonut, koska ei tosiaankaan vois vÀhempÀÀ kiinnostaa maamme tyhmimmÀn nuorisonosan moraalittomuus. Onneksi fiksujakin nuoria ihmisiÀ on
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen enemmÀn, kuka jaksaa katsoa Temppareita ja vastaavia ohjelmia? Lopputulos on aina sama - hirveÀsti draamaa, joku panee jotakuta ja Sami Kuronen myhÀilee taustalla; "Miten meni omasta mielestÀ, Risto-Pirkko?"
đ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł repesin tĂ€ysin đ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł
Telkkarista tulee nykyisin suurimmaksi osaksi tÀyttÀ paskaa. Vaikka harrastan itse autojen entisöintiÀ ja customointia niin en jaksa ymmÀrtÀÀ sitÀ, miksi tuolta telkkarista tulee niin jÀrjetön mÀÀrÀ erilaisia auto-ohjelmia. TÀytyy kuitenkin myöntÀÀ, ettÀ melkein kaikkia on tullut ihan mielenkiinnosta katsottua yksi jakso tai osa jaksosta. Siihen se sitte on jÀÀnytki. Wheeler deeler ja Latelan alku pÀÀn jaksot on oma piristÀvÀ lukunsa. Tosin nekin on menneet pilalle kun niitÀ on vÀkisin alettu viihtellistÀmÀÀn. Noita muutamia jenkkiohjemia katsoessa ja muutenki auto- ja prÀtkÀtyyppejÀ seuratessa jotenki hauskana tai surkuhupaisana havaintona on se, ettÀ ton skenen stereotyyppi on usein sellanen vÀhÀ elÀhtÀny ylipainonen vanhempi ÀijÀ, jolla on pÀÀlaelta harventunu huonossa kunnossa oleva pitkÀ tukka ja pÀÀllÀ mustat farkut ja iÀnikuinen tupakalta ja hieltÀ haiseva nahkaliivi tai -rotsi. Miks ihmeessÀ??
Miten niin miehet?
Olen nainen ja katsonut varmaan jokaisen kauden. Mua ei kiinnosta mitkÀÀn bridezilla-genren ohjelmat pÀtkÀÀkÀÀn.Remppa-ja kunnostusohjelmat kiinnostaa paljon enemmÀn
Ei jaksakaan. Top Gear oli ennen hyvÀ.