miten miehet jaksaa katsella tuollaista auto ohjelmaa kuten vaikka Wheeler dealers?
Kommentit (36)
Ihmettelen enemmän, kuka jaksaa katsoa Temppareita ja vastaavia ohjelmia? Lopputulos on aina sama - hirveästi draamaa, joku panee jotakuta ja Sami Kuronen myhäilee taustalla; "Miten meni omasta mielestä, Risto-Pirkko?"
Mäkin katon. Enkä edes hirveesti tajua autoista.
N 54
Ps. Ruokaohjelmissakin veivataan ja väännetään ja lopulta ruoka on valmista
Ihmettelen miten kukaan jaksaa kattoa mitään. Hirveä tohina aina mut lopulta tulee yö ja sen jälkeen taas uus päivä.
Minäkin katson, koska NE autot on paljon kiinnostavampia kuin nuo normikulkijat kaduilla. Jos ne rassais jotain harmaita toyotoita niin en jaksaisi. N59
Wheeler deslersin avulla olen oppinut korjaamaan itse autoani.
Mitä olet oppinut Kardashianeista, salkkareista tai temppareista?
Se on varmasti pieniaivoisille naisille hebreaa, parempi vaan kuvata naamaa ja persettä instagramiin.
Wheeler Dealers on mun inhokkiohjelma, se toinen juontaja on niin ärsyttävä. Se mekaanikkoäijä on ihan siedettävä. Mutta ymmärrän, että miehiä tuommoinen autonlaitto-ohjelma kiinnostaa ja onhan siinä se, että myyvät auton, niin joku kotirassari voi myös ajatella oman harrasteautonsa jälleenmyyntiarvon kasvavan, vaikka se makaa viidettä vuotta koskemattomana pressun alla.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaikki jäteohjelmat; Wheeler dealers, Rekkakuskit jäällä, Metsien miehet, Moonshiners, Swamp People ja Panttilainaamo on just parasta viihdettä xD
Jotenkin haiskahtaa oikealle.
Mä tykkään Moonshineristä ja eikös tässä Wheeler Dealerissa ole ihana Ant vai mikä se uusi mekaanikko oli :)
Eikö naisista ole mukavaa katsoa ja jos itsekin tekee, jos saa rikkinäisen tuotteen korjattua jälleen käyttökelpoiseksi? Vai onko teistä hauskempaa vain särkeä ja tuhota kaikkea...
Minusta ainakin on hyvin palkitsevaa jos saa korjatuksi kuntoon jonkin rikkinäisen tuotteen.
Auton korjauksissa varsinkin säästää huomattavasti rahaakin jos saa sen itse kuntoon. Itse tehden voi kannattaa ihan rikkinäisen osan kunnostuskin, eikä vain vaihda uutta kallista osakokonaisuutta tilalle.
No jos ei jo tästä tajua, ei tajua vaikka jatkaisin 20 sivua tätä...
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaikki jäteohjelmat; Wheeler dealers, Rekkakuskit jäällä, Metsien miehet, Moonshiners, Swamp People ja Panttilainaamo on just parasta viihdettä xD
Panttilainaamo on ihan paras :)
Televisio-ohjelmassa sitäpaitsi on hyvin rajallisesti aikaa näyttää niitä korjauksia oikein yksityiskohtaisesti. WD:n entisellä asentajalla, Edd Chinalla on Youtube -kanava, jossa on aikaa vaikka kuinka paljon näyttää remontin kaikki yksityiskohdat. Niinpä nytkin on menossa pitkäaikainen videosarja -82 Range Roverin peruskunnostuksesta alkutekijöitään myöten, mm. kori irrotettu rungolta, rungon ruostevaurioiden korjaus, hiekkapuhallus, ym. :)
Vierailija kirjoitti:
Televisio-ohjelmassa sitäpaitsi on hyvin rajallisesti aikaa näyttää niitä korjauksia oikein yksityiskohtaisesti. WD:n entisellä asentajalla, Edd Chinalla on Youtube -kanava, jossa on aikaa vaikka kuinka paljon näyttää remontin kaikki yksityiskohdat. Niinpä nytkin on menossa pitkäaikainen videosarja -82 Range Roverin peruskunnostuksesta alkutekijöitään myöten, mm. kori irrotettu rungolta, rungon ruostevaurioiden korjaus, hiekkapuhallus, ym. :)
Itse tykkään katsella Youtubesta muutenkin autojen korjausvideoita, esim. kerran katselin 3 tunnin vikadiagnoosi videosarjan, jossa loppujen lopuksi kävi ilmi, että auton moottoritilaan oli vaihdettu vuotta uudemmasta johtosarja, jossa oli erilaiset liittimet ja sen takia taisi moottorihäiriön varoitusvalo palaa itsepintaisesti ja antaa vikakoodia happitunnistimien lämmittimistä. Tykkään tällaisesta perinpohjaisesta diagnoosista, kun saadaan juurisyy selville, eikä vain summassa vaihdella kalliita osia ja toivota että jospa se tällä korjaantuisi...
Wheeler dealers sarjan mike on miehiin päin ja se ohjelmassa hieman häiritsee koska on selvästi ihastunut ant mekaanikkoon. Gas monkey meni huonompaan suuntaan kun pieni ja sympaattinen partamekaanikko lopetti ohjelmassa.
WD on hyvä ohjelma. Autojen rassaamisessa on vain jotain rauhoittavaa
N45
Kyllähän ne jotkut naisetkin tekee autoremonttia, olen autoni merkkihuollossakin nähnyt naismekaanikkoja:
WD'n taso laski reilusti jo silloin kun siirtyivät "jenkkeihin" ja romahti viimeistään kun tuottajat halusivat tehdä sarjan halvemmalla ja juontajien välit ilmeisesti osittain tämän takia tulehtuivat. Koska Edd China ei ilmeisesti halunnut lyhentää itse autojen korjaamiseen/kuvaamiseen sarjassa käytettyä aikaa, mutta moisen tekeminen oli tuottajista liian hintavaa. Joten WD muuttui sitten nopeasti "Pimp my ride" -ohjelmaksi eikä sillä ole enää mitään tekemistä kotikorjaamon kanssa. Ostetaan vanha auto, ostetaan uudet osat, asennetaan ne ja siinä se. Ihmekään jotta katsojamäärät romahtivat ja ihan syystä!
Ei se remontinteko aina herkkua ole, tässä 25:51 eteenpäin Eric The Car Guy porailee pakosarjan ruostuneita pultteja, pora lipsahtaakin pultin takana olevan moottorilohkon seinämän läpi jäähdytysnestetilaan ja hermot menee...
Niin jos joku ei käsitä miksi, niin tuon poran aiheuttaman nestevuodon korjaus tuo paljon lisää ylimääräistä työtä... vaikeaa työtä.
Yksi parhaista ohjelmista. Myös Fast'n Loud, Overhaulin, Autonrassaajat, Latela sekä monet muut ovat ilmastohysteria-vapaita ja rentouttavia oikeiden autojen tuunausohjelmia.