Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten unohtaa ihastus? Ei tässä ole mitään järkeä.

Vierailija
26.01.2023 |

Olen kiinnostunut yhdestä miehestä, jota näen lyhyesti viikoittain, mutta en koskaan kahdestaan enkä pidempiä aikoja. En osaa selittää mikä hänessä oikein on, mutta hänellä on hyvä huumorintaju ja jotenkin tykkään hänen rauhallisesta olemuksestaan. Olen itse aika sosiaalinen ja halutessani voin jutella kaikille, mutta hänelle en uskalla puhua kerta kaikkiaan mitään. Menen ihan lukkoon ja punastelen. Hän on vähän hiljaisempi ja ujompi eikä myöskään puhu minulle oikeastaan mitään ja olen huomannut, että häntä jännittää puhua minulle. Ollaan kyllä joskus juteltu, mutta nykyään nähdään niin lyhyesti ettei siinä muiden edessä varsinkaan tule juteltua mitään, etten rupea änkyttämään ja ettei muut huomaa että muutun oudoksi. Tämä on ihan naurettavaa, hän varmaan luulee että en tykkää hänestä, vaikka tilanne on ihan päinvastainen. Tunnen itseni ala-asteikäiseksi kakaraksi vaikka olen ihan aikuinen nainen. Tämä mies on minua vanhempi ja varmaan ajattelisi että olen ihan kuin joku typerä teini, jos tietäisi nämä ajatukset.

No, joka tapauksessa tiedän että en tule koskaan uskaltamaan tekemään asian eteen yhtään mitään, joten nyt vinkkejä kaivataan. Miten voin unohtaa hänet?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koraanimaissa osataan ajatella nämäkin ongelmat jo alkuunsa ja ihastumisia ei tapahdu.

Ovat pitkää viisaita.

Vierailija
22/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä jompi kumpi varattu, vai miksi pitäisi unohtaa?

Ei olla varattuja. Tiedän vaan, että mulla ei koskaan olisi pokkaa tehdä mitään aloitetta. Olen maailman huonoin sellaisissa ja se varmaan osaltaan selittääkin sitä miksi olen ollut koko aikuisikäni sinkkuna. Ap

Nyt aikuinen nainen otat itseäsi niskasta kiinni ja teet aloitteen! Ei sulla ole mitään menetettävää. Parhaimmassa tapauksessa pääset treffeille, jotka ovat kauniin rakkaustarinan alku. Huonoimmassa tapauksessa hän on otettu kiinnostuksesta, mutta kieltäytyy kohteliaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eletään vuotta 2023 eikä 1953. Naiset saavat ja naisten kuuluu tehdä aloitteita. Yksikään mies ei pahastu tai loukkaannu naisen tekemää aloitetta, vaikkei olisikaan hänestä kiinnostunut. Päinvastoin, se imartelee ketä tahansa.

Vierailija
24/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeesti haluut eroon ihastuksesta muttet voi välttää kohtaamasta: ala keskittyä kaikkiin miehen huonoihin puoliin ja paisuttele niitä mielessäs, kuvittele kaikkea ällöä ja vastenmielistä tähän liittyen.

Jos haluisit edetä ihastuksen kanssa: kun kohtaatte ja meet vaikeeks niin sano ääneen tyyliin "onpas tää nyt vaikeeta, sori, mähän oon niinku joku ihastunu teinityttö, hehe" niin että on helppo kuitata vitsiks mutta toinen voi myös halutessaan tarttua siihen.

Vierailija
25/54 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy löhtiskö hän kanssasi vaikka leffaan , lenkille tai kahvilaan joku päivä ? Että sun mielestä olis mukava tutustua . Tai anna vaikka kirje vaivivihkaa jos et saa kysyttyä ?

Vierailija
26/54 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on vanhempi mies ja sinä nuorempi nainen kuten tekstistä ymmärsin,voit olla varma että tunteet ovat molemmin puolisia.Se on biologiaa.Aihetta jännitykseen ei ole.Ei vanhat ukot välttämättä kehtaa lähestyä naisia nykymaailmassa,sinun on siinätapauksessa lyötävä itse pökköä pesään.Hän haaveilee sinusta salaa ja se on varmaa. Mikäli on heteromiehiä.

hän sanoi vanhempi. Tuskin tarkoitti vanhaa ukkoa:-D äijä jo innostui. Vanhat ukot on out kaikkien naisten mielestä ikään katsomatta

Vierailija
27/54 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa. Olet ollut koko ikäsi sinkkuna ja nyt joku saa sinut epävarmaksi. Olen omassa terapiassa I käsitellyt aihetta, koska yleensä se epävarmaksi punastelijaksi tekijä on narsisti tms hullu, johon kehosi reagoi. Itsekin kuvittelin sitä outoa tunnetta ja hormonimyrskyä aina ihastukseksi, mutta en enää. Kunnollinen ihastus saa sinut tuntemaan olosi hyväksi ja avoimeksi. Saalistajan kanssa tunnet itsesi saaliiksi ja jähmetyt. Tuon miehen perässä on luultavasti ollut lauma samanlaisia punastelijoita. Itse jouduin turvautumaan terapeuttiin viimeisen jälkeen.

Vierailija
28/54 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on vanhempi mies ja sinä nuorempi nainen kuten tekstistä ymmärsin,voit olla varma että tunteet ovat molemmin puolisia.Se on biologiaa.Aihetta jännitykseen ei ole.Ei vanhat ukot välttämättä kehtaa lähestyä naisia nykymaailmassa,sinun on siinätapauksessa lyötävä itse pökköä pesään.Hän haaveilee sinusta salaa ja se on varmaa. Mikäli on heteromiehiä.

hän sanoi vanhempi. Tuskin tarkoitti vanhaa ukkoa:-D äijä jo innostui. Vanhat ukot on out kaikkien naisten mielestä ikään katsomatta

Sinulla tuntuu olevan joku pakkomielle vanhemmista herrasmiehistä.

Vierailija
29/54 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/54 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papat tykkää saada tuoretta lihaa. Anna mennä.

Vierailija
31/54 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat tunteesta eroon hyvässä tai pahassa niin paras ja nopein keino on ottaa yhteyttä. Siinä ei ole mitään hävittävää ja vastaanottajallekin se on jokatapauksessa todennäköisesti vain positiivinen kokemus. Kävi miten kävi. M

Vierailija
32/54 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rohkeasti yhteyttä. Rakkautta ei tässä maailmantilanteessa ole koskaan liikaa. 🏻

Vierailija
33/54 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan kelleen miehelle koskaan tällaisia? Että ihastuisi johonkin eikä saa ajatusta jst irti. Ihan oikeesti, ollaanko me naiset just tällasia romantikkoja ja ihastutaan ja pohditaan voisiko jst tulla jotain. Miehet tuskin jää miettimään vaan toimii. Tää sun mies olis varmaan jo toiminut, jos olisi kiinnostunut. 

Vierailija
34/54 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ota ihmeessä yhteyttä häneen! Laita vaikka viesti, ne on helppoja pyydä vaikka kahville. Minäkin pyysin miestä ja huomenna nähdään.

Ihanaa! Tule tänne sitten kertomaan miten meni!!

Tsemppiä nyt hurjasti!

Vierailija
35/54 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan kelleen miehelle koskaan tällaisia? Että ihastuisi johonkin eikä saa ajatusta jst irti. Ihan oikeesti, ollaanko me naiset just tällasia romantikkoja ja ihastutaan ja pohditaan voisiko jst tulla jotain. Miehet tuskin jää miettimään vaan toimii. Tää sun mies olis varmaan jo toiminut, jos olisi kiinnostunut. 

Tulee.

Vierailija
36/54 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee.

Vierailija
37/54 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP ei sanoisi olevansa sinkku, niin voisin luulla että akka kirjoittelee täällä. Ei tuo tietysti täysin poista sitä mahdollisuutta että hän se kuitenkin on.

Vierailija
38/54 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos todellakin haluat unohtaa, lopeta käymästä tuossa paikassa, jossa miestä kerran viikossa näet. Itse olin kevään, kesän ja alkusyksyn korviani myöten ihastunut harrastuskaveriin, jota näin kerran viikossa. Tämä mies on itseäni nuorempi ja mahdollisesti varattu, en ole varma.

Halusin lopettaa itseni huijaamisen ihastuksen molemminpuolisuudesta. Marraskuussa lopetin käymästä tuossa harrastuksessa, keksin muuta tilanne. Kyllä se niin on, että poissa silmistä, poissa mielestä. Huomaan nimittäin ajattelevani miestä jo paljon harvemmin ja uskon pääseväni ihastuksestani yli.

Ei se aina näinkään mene. Itse ihastuin yhteen mieheen työpaikallani, ei siis ollut työkaveri vaan työskentelimme samassa rakennuksessa. Nähtiin melkein joka viikko töissä ja juteltiin aika usein.

Sitten vaihdoin paikkaa ja en ole nähnyt häntä pariin vuoteen. Luulin, että ihastus katoaa, mutta eipä vaan. Ajattelen häntä jopa enemmän nyt, kun ei nähdä. Jotenkin olin realistisempi tuolloin, nyt jotenkin tilanne on hämärtynyt mielessä ja miehen ihanuus on jopa korostunut.

Meillä ei siis ollut mitään enkä usko, että huomasi ihastumistani. Olen toivonut, että näkisin hänet vielä joskus sattumalta ja saisin pääni paremmin kasaan ja turhat kuvitelmat pois.

Vierailija
39/54 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä

Vierailija
40/54 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies ei tod uskalla toimia. Varsinkin jos ei ole kokemusta naisista. Näin voi olla myös vanhemmilla miehillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi